![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wijze woorden van aartsbisschop Desmond Tutu. In Afrika begint het eindelijk door te dringen dat homofobie een uitlaatklep is voor frustraties van mensen die bedolven zijn onder andere problemen.
De parallel met homofobie bij ons kan zeker getrokken worden. Homofoben hier bij ons zijn ook kleine mensen die hun leven niet goed kunnen organiseren en een zondebok zoeken voor hun frustraties (dikwijls zijn dat achtergestelde allochtonen, of achterlijke autochtonen). Tutu: mensen die zich geobsedeerd met dat probleem inlaten verdoen hun tijd die ze beter zouden besteden aan nuttige zaken, zoals het oplossen van hun eigen problemen, in plaats van met hun neus tussen de lakens van andere mensen te duiken. Citaat:
Ge moet trouwens geen Freudiaan zijn om te zien dat iemand die zo geobsedeerd is met het homosexuele seksleven van een ander, duidelijk zelf een clost-homo is. Laatst gewijzigd door C2C : 26 mei 2007 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij tikken ze ook op mijn vingertjes hoor
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |