![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dode baby in auto Baarle-Nassau gevonden
![]() De identiteit van de moeder van de baby is bekend. Zij is door familie en vrienden opgevangen. Over de wijze waarop het 11 maanden oude ventje is omgekomen wil de politie nog niets kwijt. Vorige week nog kwam in het Belgische Halle ook een baby om het leven die in een auto was achtergelaten. Einde citaat. De moeder was werkzaam bij die school en wellicht ook door drukte en stress haar kindje vergeten. Ik kan me nog voorstellen dat je een mobieltje of tas op de voorbank laat liggen, maar je eigen vlees en bloed? ![]() Zouden veel moeders soms een te druk leven hebben door werk en het moederschap te combineren. Zou het niet beter zijn dat een moeder thuis blijft om voor haar kind(eren) te zorgen.
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus afschaffen dat werken en meer negers invoeren zodat die van ons kunnen werken (gratis). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschrikkelijk gewoon...
Maar : 1. Niet alle vrouwen willen thuis blijven. 2. Niet alle gezinnen kunnen rondkomen met 1 loon. Btw, de stress die kinderen en werk meebrengen kan volgens mij idd tot zulke dingen leiden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was altijd een race tegen de klok door het door files geplaagde dorp waar ik woon.. Een kind vergeten zou ik (hoogstwaarschijnlijk) niet doen, maar ik heb wel in het verkeer risico's genomen. Mijn vrouw is gestopt met werken en als onze dochter thuis komt is er dus altijd iemand thuis. Financieel best onaantrekkelijk, maar je gemoedstoestand wordt stukken beter.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Hoe gaat ge een huis kopen/bouwen met 1 loon ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar er zijn toch ook veel vrouwen die alleen werken voor een tweede auto, een derde vakantie en allerlei hebbedingetjes.
Ik zou zeker aven wachten met een baan voor de vrouw als de kind(eren) groot genoeg zijn.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral in het binnelands nieuws merk je trends, mediageil. Het groot publiek leest niets liever dan iets over toestanden waaruit ze kunnen concluderen dat ze het zelf toch niet zo slecht hebben. Zolang de media maar aantoont dat je nog steeds bevoorrecht bent. Hoe crapuleus ieder ook moge zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Baby on board', de sticker u allen welgekend, misschien moeten we die nu ernstig beginnen nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al met al een triest voorval. De babie is dood en haar ouders zullen daar kapot van zijn.
Een broertje van mij is overleden aan de wiegendood. Toen mijn dochter nog een babie was had ik daar ook enorme angsten voor. Vorig jaar ben in het huis geweest waar dat gebeurde, het leek wel of ik 52 jaar terug in de tijd ging. Maar je kind vergeten in een auto, ik kan me daar niets bij voorstellen.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() we zullen moeders moeten importeren uit zuiderse landen want de blanke vrouw heeft geen moederinstinct meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is of verdwenen, of hij wordt ontkent of belachelijk gemaakt.
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|