![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wel omdat deze vrouw (zie ook filmpje onder het artikel) een nobelprijs verdient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat te denken om dit gedicht van Gerard Reve te bewerken voor die domme trut van een Hilton:
Zuster Immaculata die al vier en dertig jaar verlamde oude mensen wast, in bed verschoont, en eten voert, zal nooit haar naam vermeld zien. Maar elke ongewassen aap die met een bord: dat hij vóór dit, of tegen dat is, het verkeer verspert, ziet 's avonds reeds zijn smoel op de teevee. Toch goed dat er een God is.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Wie noemt er zijn kind naar een stad? Die knotsgekke Amerikanen toch!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie geeft zijn kind als achternaam de naam van een hotelketen?
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Wedden dat er iemand met dit afkomt: wie geeft zijn kind "onze gebruikersnaam (Essevee_VL/BigF)" als naam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuster Immaculata die al vier en dertig jaar
verlamde oude mensen wast, in bed verschoont, en eten voert, zal nooit haar naam vermeld zien. maar elke dik opgemaakte blonde apin die met haar dronken smoel in de lik zit of schreeuwt om aandacht van het nog dommere klootjesvolk ziet 's avonds reeds haar smoel op de teevee. Toch goed dat er een God is. Vrij naar Gerard Reve
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Heb daarnet dat filmpje op youtube bekeken met die journaliste die weigert het verhaal over Paris' vrijlating voor te lezen. Doet mij denken aan VTM. Daar was het bericht over die verijdelde aanslag kort samengevat achteraan in 't nieuws. Ik zat met open mond te kijken van verbazing. O.K. 't Is buitenland, maar toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Journalisten moeten het nieuws niet bepalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vind die nieuwslezeres moedig. Ze wil het nieuws over Paris wel lezen maar verzet zich ertegen dat het het eerste punt in het nieuws is. Ze vindt Irak, Afghanistan, Iran en Palestina wel meer hot items dan dat ze PH waard vindt als hoofdpunt in het nieuws. In een vorige topic hier over PH vroeg ik om over dat mens gewoon te zwijgen. Ik breek hier mijn eigen vraag net omwille van die moedige nieuwslezeres. Het schijnt dat de redactie daar intussen de steunbetuigenissen aan die vrouw niet kan verwerken. Via fax, email en telefoon blijft het steun aan de news anchor regenen ![]() De feministen moeten ook genoten hebben. Die twee mannen rond die nieuwslezeres gedroegen zich als arrogante zwijnen die liever het snoetje van Paris zagen dan dat het nieuws echt werd gebracht. Dat stuk waarin ze het derde script (waarin Paris weer nummer 1 was) door de papierversnipperaar haalt is heerlijk. En zeker haar houding net na het becommentariëren van beide heren van de beelden van een vrijgelaten Paris. Ze zit daar met haar hoofd steunend op haar arm met een gezicht van "dit kan niet meer". Geef dat mens een nobelprijs voor wat dan ook. Ze verdient het. PS: ik geef het VTM nieuws wel die verdienste dat ze tenminste het nieuws degelijk online brengen. Iets als "bekijk het nieuws online" lijkt de VRT (die niet om een duit verlegen zitten) nog niet te kennen. Een fragmentje hier of daar. Maar een volledige nieuwsuitzending online zetten... daar zijn ze nog niet aan toe. Het geld gaat daar vooral naar Sporza. Iets wat een openbare zender natuurlijk nodig heeft. Een sportredactie met eigen kanalen en eigen zenders die groter is dan het Canvas team.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 29 juni 2007 om 21:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat de cameraman wist dat ze dit ging doen. Mij leek het niet geïmproviseerd. Niettemin vind ik zeer goed van die journaliste om dat te doen. Ben het volledig met haar eens. Ik vond het begin van het filmpje heel goed. "The whole country..." ![]() Laatst gewijzigd door Stefanie : 29 juni 2007 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt daar wel een punt. Het leek alsof de boel erop voorbereid was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() Ik zie Martine Tanghe dit jammer genoeg nog niet meteen doen.