![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik ben onlangs ingelogd op Ambiorix' Linksrepublikeins forum.
Het viel mij op dat er nogal weinig mensen ingelogd zijn, en aan gezien dit toch het linkse subforum is... neem eens een kijkje.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Wat is dit nu?
Ik kom niet meer op de site. Foutmelding.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad dat is al van gisteren zo, hopelijk is het een gewone error en heeft Ambiorix niet heel het forum gewist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Waarom zou hij dat doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hey mensen, idd ik snap totaal niet wat er gebeurd is.
éen of andere overname ofzo van een ander bedrijf van die site, weet ik veel, kheb er allesins ook pas te laat achter gekomen. allesins: kijk hier eens: http://linksrepublikeins.phpbb24.com/ het marcheert! ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 8 juni 2007 om 23:19. |
![]() |
![]() |