![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe regering is de zoveelste KAAKSLAG voor België!
Het Vlaams-nationalisme probeert eens te meer de Belgische Beweging het zwijgen op te leggen! Maar wij zullen nooit toegeven, de kiezer zal spoedig inzien wat voor nep-Belgen deze regering wel heeft! Er is géén énkele bevoegdheid naar de Belgische Staat overgeheveld, en het communautaire getouwtrek duurt voort! Er zijn nog steeds géén stappen ondernomen om Brabant weer te verenigen! Het enige positieve dat we kunnen zeggen is dat de status quo behouden is, maar geen enkele rechtgeaarde Belg zal dat kunnen aanvaarden! De Liberale familie talmt weer alvorens te versmelten tot een partij. NEEN, wij hebben uw stunt wel door, nep-Belgen! Jullie enige doel is België te vernietigen! Jullie onwil om eindelijk een partij op te richten bewijst weer maar eens! EEN KAAKSLAG VOOR BELGIË! Het budget voor de ontwikkelingssamenwerking is véél te laag, en het feit dat het slechts tot 2010 is vastgelegd zet de deur op een kier voor een verdere ontmanteling van de Belgische staatsstructuren! EEN KAAKSLAG VOOR BELGIË! Verder zijn er véél te weinig affiches voor 21 juli verspreid, en het feit dat 20 juli, de dag voor het Nationale Feest van iedere Belg, nog steeds geen betaalde feestdag is, is een KAAKSLAG VOOR BELGIË! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het zogenaamde "babbelforum" is wederom een ernstige toegeving alsook het feit dat we nog steeds naast de nationale ministers voor milieu, landbouw en buitenlandse handel regionale departementen moeten dulden. Dit is een zware vernedering, Verhofstadt II=2x zo onbelgisch. Bovendien is het onduldbaar dat er gesproken wordt over 11/07 als vrije dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geert Hoste krijgt concurrentie lees ik
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het is hiermee nog eens aangetoond: jullie hebben geen gevoel voor humor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Pas maar op voor de Angelsaksische invasie:
Citaat:
though luck ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
[size=6]Tough[/size] Able to withstand great strain without tearing or breaking; strong and resilient: a tough all-weather fabric. Hard to cut or chew: tough meat. Physically hardy; rugged: tough mountaineers; a tough cop. Severe; harsh: a tough winter. Aggressive; pugnacious. Inclined to violent or disruptive behavior; rowdy or rough: a tough street group. Demanding or troubling; difficult: skipping the toughest questions. Strong-minded; resolute: a tough negotiator. Slang. Unfortunate; too bad: a tough break. Slang. Fine; great. [size=6]Though[/size] though ( P ) Pronunciation Key (th) conj. Despite the fact that; although: He still argues, though he knows he's wrong. Even though it was raining, she walked to work. Conceding or supposing that; even if: Though they may not succeed, they will still try. See Usage Note at although. adv. However; nevertheless: Snow is not predicted; we can expect some rain, though. Informal. Used as an intensive: Wouldn't that beat all, though?
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Afgang dus... Weeral Bruno...
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Shame on me
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() patriot, stop eens met het achteruitrijden, een auto is gemaakt om vooruit te rijden !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() De BUB'ers zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte, hier wordt de regering een kaakslag voor België genoemd terwijl hun voorzitter zegt dat dit de beste regering is voor België. Heibel binnen de partij???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ach, Verhofstadt II lijkt een goede stap voorwaarts in de bestrijding van het Vlaams-nationalisme, maar het kan natuurlijk nog véél beter: Brabant één en gewesten afschaffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() In Canada zijn er ook tweetalige provincies, in Zwitserland zijn er ook tweetalige kantons. Niemand klaagt daarover. En als de Nederlandstaligen hun taal correct spreken en er fier op zijn, is die verfransing heus geen probleem.
Als je natuurlijk zo krampachtig en ouderwets gaat doen als de Vlaams-nationalisten, ja dan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor de gewone vlaming is de verfransing WEL een probleem of mogen mensen zich niet thuis voelen in hun eigen streek? Maar Vlamingen die opkomen om hun eigen taal te behouden in hun eigen streek, tja dat kan natuurlijk niet voot deze fransdolle belgicisten. |
|
![]() |
![]() |