![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() tzijn weer bijna kiezingen en tis weer veel show en gelul op den tv van de tradietionele partijen. Dan moeten die showkoppen weer allemaal op den tv komen, maar als ge nu denkt dat die in werkelijkheid iets voor de gewone man willen doen, vergeet het dan maar. Veel zullen weer pijnzen, weer zone zagevent, maar als ge al 30 jaar in zo'n wakkadakka buurt woont weette wel waarover ik het hem. Alleen het vlaams belang heeft blijkbaar begrip voor mensen die alsmaar meer en meer bezet worden in hun eigen buurt waar ze al generaties lank gewoont hemme. Waarom kunne die linkse gasten da nu eens nie zien? Allemaal met hun kop zitten ze in een putteken, maar als Gore Al nekeer trekt aan zijn bel, dan springen ze wel. kWeet tis nie voor mee te lachen niemeer die miserie, maar ik kan het toch nie laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Nederlands was niet je sterkste vak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar de boodschap is wel duidelijk hé....
![]()
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Inhoud én vorm zijn erg onaangenaam lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Toch raar,ik versta de post volledig maarja,niet iedereen kan begrijpend lezen en niet iedereen heeft oogkleppen op niewaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben een 'gewone mens', alle politic moeten dus naar mij luisteren. Het probleem is echter dat de meeste zo niet alle mensen die op dit forum actief zijn 'gewone mensen' zijn en die allemaal verschillende meningen hebben, naar welke 'gewone mens' moet men dan luisteren. Nu ja, ik woon, net zoals de meeste 'gewone mensen', niet in een 'wakkadakka' buurt, misschien betekent dat dat men niet naar mij moet luisteren.
Coekie
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Het fiere vlaamse volk beheerst niet eens de eigen taal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() De slogan dat ze naar de gewone mens luisteren is al even hol gelul als het goed bestuur van de Leterme. Face it, mensen verschillen en der zal in een democratie altijd +/- 50% van de mensen ni tevre zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In een democratie zou men moeten proberen een gulden middenweg te bewandelen. Op gebied van de vreemdelingenproblematiek is dit volgens mij niet gebeurd. Enkele verlichte geesten die denken het licht gezien te hebben gaan al jaren resoluut in tegen hetgeen zoveel mensen als wenselijk achten. Hun verweer is dat iedereen die het niet met hun verlichte visie eens is als racist bestempeld wordt. Ik ben er van overtuigd dat mocht men morgen over de vreemdelingen problematiek een referendum houden, we dan zouden opschuiven naar een veel strengere/striktere aanpak. Dat dit niet gebeurd is een negeren van de democratische beginselen. Een gevolg daarvan is dat er één partij is, die verkiezing op verkiezing vooruitgaat. Mss is dit geen verstandige keuze, maar wel eentje die ik kan begrijpen. De pc partijen weigeren nml de gulden middenweg koers te varen die door een groot deel van de bevolking gewenst wordt, de keuze wordt maw beperkt. Laatst gewijzigd door satiper : 2 juni 2007 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu zijn wij Vlamingen brave mensen, maar die linkse idioten snappen niet dat hun CS ons Vlaanderen kapot maakt, als wij als Vlamingen de mentaliteit van onze verrijkers moesten hebbben was het hier allang burgeroorlog.
Geloof me vrij, diegenen die niet zien wat er gebeurd zijn niet blind maar naief en worden opgefokt door onze huidige machthebbers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal zou dat ruim boven de 50% moeten zijn,maar das zonder de SPA/PS gerekend hé
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Men moet niet naar de gewone mens luisteren.
De gewone mens ziet niet verder dan zijn eigen problemen of voordeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gewone mensen zien dat er 830.000 amtenaren zijn in België,en denkt,veel te veel is dat ,dat kan deze bruine niet trekken hoor
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 juni 2007 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BEDANKT om alzo te schrijven ...het zorgde ervoor dat ik MEER geconcentreerd moest lezen...goeie reklame + ook kinds vriendelijker ...tot hiertoe ken of zag ik weinige politici die graag int dialekt typen tot GROTE ergernis veur de iets of wat rijkere NEP prestigieuze politici . Fijn dat ik is kan typen goe bezig en het meer meen dan bij andere partijen. Laten we wel niet vergeten dat mensen bewust politiek gepest worden en in nen activa ( startbaan statuut) worden geduwt terwijl ze al JAREN werken . Dit dan VOORAL te Antwerpen +- 15.000 armen die gepest worden dermee goe dat er mensen zijn met een groot hart voor het eigen volk hahaha. Nu maar hopen dat men een EVEN groot hart heeft voor de natuur - KINDEREN - en armen ![]() Als ik is rond kijk ....merk ik inderdaad meer show dan daden wat typisch is veur rijker volk en prestigieuze misfits jakkes brrrr zo star in de sociale omgang aaaah dermee weten de mensen niet meer op wie ze moeten/kunnen en mogen stemmen. Met vele standpunten ben akkoord bij het VB maar ni alles men betaalt liever alcool (hard) gebruikers en alternatievelingen gelijk mij worden al gecategoriseerd als zijnde cannabis (soft) gebruikers die ni verslaafd zen of geld dervoor hebben ; armen ....goe om te weten dat het 30 jaar wanbeleid was door VEEL partijen in ALLE kleuren . Miserie tegenwoordig woehahahaha dat heeft men zelf gemaakt en gekweekt & de oplossing ?! De mensen die voor beleid betalen beginnen en zijn al pissig gelijk mij . Luisteren hahahaha da kunnen die rijkeren ni ze hebben liever nep personeel da goeikoop werkt en direct springt en luisterd ZONDER echt zelf te luisteren naar die mensen of is na te denken . Men kaffert liever proffesionals uit en maakt ze balachelijk met goeikopere statuten en vakbonds spelletjes dan is naar die proffesionals te luisteren en dit zowel in de opvoeding als verzorging als diensten sector . Hierdoor krijgtge een soep in zake hygiëne , zekerheids stelsel, armoede beleid , opvang en opvoeding van .., denkt moh is goe na . Goed dat 94% van mijn werk gevers zelf kans arm zen of arbeiders ...gemeentelijke klojo's en managers enzow moet ik en wil ik al ni meer en zekerst geen bedrijven brrrr die doen mee in diene één wegs communicatie dus doe ik dat ook hé ah ja ![]() Gezellig waarheden & geen cijfers ( dat doen die neppers al ) plaatsen want dat kan het beeld van de waarheid vervagen . P.S. : gewoon volk kan ook bepaalde mensen is onder de loep leggen der show ![]() * gelijkheid en begrippen zoals waarden en normen KENNE ze ni in gehéél den politiek want ze is al gecategoriseerd als zijnde NON sociaal dus geen dialoog mogenlijk met gewoon mensen die 30 jaar uitgesloten worden en in groepkes geplaatst worden . Tzen amateurs ja lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Het zal de ambtenaar worst wezen.
Het gepeupel wil bedonderd worden. Ambtenaren hebben er een goede en veelal behoorlijk betaalde job aan. Eigenlijk iedereen tevreden , dus. Voor mij mag de toestand blijven. Tevredenheid is een kostbaar goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O,nog iets,er zijn veschillende partijen die VDAB&RVA willen samen voegen wat een goede zaak is,weer nen hoop ambtenaren buitenkieperen zé
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 juni 2007 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |