![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Echt de moeite waard om te bekijken
http://www.kies2007.be/video.php?videofile=dag6 Laatst gewijzigd door armando : 4 juni 2007 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad zeker de moeite waard!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Philip De Winter is inderdaad ne lepe gast. Hij had ook een paar interessante punten van kritiek op de voorstelling alsof het om een presidentsverkiezing gaat.
Echter, op 1 poging om inhoudelijk te gaan heb ik hem niet kunnen betrappen. Enkel gejammer en geklaag en af en toe een holle frase. Duidelijk is dat de strijd om de roem zijn tol begint eisen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Bert anciaux,zo lachen mee dienen mens wegens koekjes mee z'n eigen pis opeten,maar allee meneer de winter,lol.hehe,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() LA: Naar welk programma kijkt u het liefst?
FDW: Euh... Ik kijk het liefst naar Sport Weekend, op dat vlak ben ik een man van het volk. LA: Wie is de nieuwe trainer van Club Brugge? FDW: Euh... Ik weet niet. LA: Bij welke club speelt Vincent Kompany? FDW: Dat weet ik!!! Anderlecht! LA: Maar allé Philip!! FDW: Ah niet bij Anderlecht? LA: Neen, die speelt nu bij een Duitse ploeg. (kijkt vragend) FDW: (met plotse blinkende, nostalgische oogjes) Ik weet niet.. LA: Wie is Miles Davis? FDW: Euh... nooit van gehoord... Die blijven me toch bij ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof anderen alles zouden weten,lol. Ik weet dat kompany bij een duitse ploeg speelt maar was ook al vergeten waarbij.Maar wat the fuck intresseert mij dat ondanks ik zo'n voetbal fan ben?Snap je?Maakt niets uit dat eender wie zoiets niet weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Kan niet tippen aan de onnozele uitspraak van Wouter Van Bellingen tegen Marie Jose morel
Morel: "Jamaar, uw eigen partij zegt dit" Wouter: "De partij zegt zoveel" ![]()
![]() |
#8 | |
|
![]() Luk Alloo heeft een paar jaar geleden verklaard dat hij absoluut tegen het Vlaams Belang is.
Ik vind het straf dat zo iemand politieke programma's mag maken, of interviews mag afnemen van het Vl Belang, daar je wéét dat hij bevooroordeeld is.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 5 juni 2007 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Alweer schitterend van Filip.
Voor Allo waren het zeer zuur verdiende centen hoor. Tjonge tjonge....hij heeft geen enkele keer "racist" of "nazi" mogen zeggen...als dat niet frustrerend moet zijn voor die arme man...hoe gaat hij dat in "zijn milieu" aan "zijn broodheren" uitleggen vraag ik mij af...
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het gezicht van Allo sprak boekdelen, zalig gewoon
![]() Laatst gewijzigd door DenDane : 5 juni 2007 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Het is onbetamelijk vanwege SPA om Wouter in te zetten tegen Marie-rose. Die jongen maakte geen enkele kans
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een journalist die een Vlaams Belanger laat uitspreken !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 5 juni 2007 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() idd spijtig dat dit niet op TV kwam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Filip Dewinter... is dat niet the man who used to be the next mayor of Antwerp? Wat sleuren ze zo een has been nog voor de camera??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeer interessant interview. Vooral zijn standpunt over de buitenlandse politiek was de moeite. Een goede raad aan iedereen op dit forum die meent dat het Vlaams Belang te zionistisch en te atlantistisch is: bekijk dit programma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik weet dat van iedereen. Iedereen heeft wel een politieke voorkeur. Ik zou niet weten waarom men daar niet voor zou mogen uitkomen als men journalist is. Er zijn trouwens meerdere journalisten van wie de politieke voorkeuren geweten zijn hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() leuk programma, duurde wel lang. Dewinter zag er zoals altijd gelukkig en rechtlijnig uit. Rechtlijnig inzake het programma, ideeën en idealen.
Toen Alloo vroeg wie Denzel Washington was zei Dewinter een zwarte acteur. Dat die acteur zwart was wisten we wel. Wij zijn europeanen, we hebben een zekere identiteit en blijkbaar zijn Belgen blank. We zijn toevallig geboren hier op deze lap grond en die bepaalt ons verdere leven. Daarom moeten we dat beschermen. Om het duidelijker te maken zal ik het illustreren aan de hand van een taart. De stukken van de taart (geld) worden uitgedeeld door onze politici, maar de stukken van de taart worden kleiner als er buitenlanders ook honger hebben en dus hier mee willen komen eten van die taart onder het mom van 'geluk opzoeken' of 'vluchten'. De levensstandaard gaat dus naar beneden. Daarom is het belangrijk dat anderen (bv buitenlanders) niet mee eten van deze taart anders is de taart kleiner voor ons. Noem het gezond egoïsme waarbij je solidair en sociaal bent onder je eigen volk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ik zou een journalist eens zo willen zien emmeren bij vandela of vrhfstd om perse een positief punt van het Vlaams Belang te noemen, en niet naar de volgende vraag gaan voor ze er enkele gegeven hebben.
pff die mannen kunnen echt niet overweg met het concept "oppositie" edit: bij nader inzien is het wel de moeite waard vanwege allo zijn smoeleke...en de kunstenaar (Fabre) die FDW zijn favoriet noemt..die zal content zijn ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 juni 2007 om 04:23. |
![]() |
![]() |