![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kinderen kweken en opvoeden is LEVENS gevaarlijk in dit land .
Waarom zal ik stelsel matig vermelden ....is zien HOE bewust dit landje is ...is zien of men ECHT wel beseft wat kinderen doorgaan in deze maatschapij. Het kweken is levens gevaarlijk omdat de voorzieningen bekrompen zijn in vergelijk met het vroeger beleid . De gezondheid van jong gestresste volwassenen kunnen één mogenlijke rede zijn . De meeste jong volwassenen hebben minder centen dan hun oudere generaties dus gaan pas NA hun 30 kweken wat MEER risico geeft op onsucces volle zwangerschap . Het opvoeden is ook gevaarlijk maar daar wacht ik nog even mee dit uit te leggen . Nog ondervindigen bijvoorbeeld finaciële ofzo ?! Schrijf u gratis in bij dit forum/politics en laat he me weten aub ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin , volgens mij beginnen koppels NIET Na hun 30ste te denken aan kinderen , dat lijkt me eerder een minderheid . Tegenwoordig zijn er terug meer jongere vrouwen die (al dan niet gepland) kinderen hebben ... Of ze voorbereid waren en zijn op die taak is uiteraard wat anders ... Risico's ... Kinderen grootbrengen is een zware klus , niet alleen de opvoeding , maar heel de rest van het leven , geld , tijd en vrije tijd ... eigenlijk loopt het bij velen in't honderd , en dat komt gewoon omdat de opvoeders niet opgevoed zijn om op te voeden , ik bedoel gewoon : de mensen worden voorbereid op een leven meedraaien in de maatschappij , en daar word een gezin stichten meestal niet bijgerekent... Kweken .... klinkt toch ni goe hoor ... ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry ik kan er ook niet aan doen maar het staat zwart op wit MEER trouwpartijen en gekweek NA het dertigste levensjaar zo goed als de HELFT van de gehéle bevolking de rest gaat scheiden ![]() Geloven moetge me niet ik zal het STAVEN owkeej ![]() Meeste vrouwen leven MEER voor hun carriëre dan de generaties voordien dit heet de MODERNE samenleving en ja inderdaad is zekerst moeilijk voor die vrouwen en SOMMIGE mannen . Als onze sociaal stelsel en democratie NIET verandert blijven er MEER scheidingen komen en minder kinderen wat NU AL is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit blijft dat moeders het meer en meer normaal vinden om kinderen te krijgen zonder die vervelende vader
![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens , zonder die vader , die hebben ook verplichtingen zenne ...
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Klote maatschappij ![]() ![]() ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 juni 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een plichts besef of verplichting is iets subjectiefs geworden vandaag de dag . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() 2 verdieners met elks 1500€ = 3000€ kuntge GEEN kinderen mee opvoeden/onderhouden .... .
Scholen zen TE DUUR dus doe gelijk VELEN en doe privé onderwijs + de midden jurie te Brussel ....ge krijgt DEZELFDE diploms maar MINDER kans op mistappen van uw kind + goeikoper . Je kind heeft dan zelfs geld over om een sociale hobby te beoefenen + zekerheid NA den diplom . Waneer ge u kind in het wat men normaal syteem noemt laat volgen is de kans groot dat 1 MEER geld kwijt bent . 2 geen diplom uitgerijkt wordt & punt " 3 " hij beïnvloedt wordt door zen naasten in de corrupte school . Awel ik hoop dat iederéén alvast privé onderwijs gaat nemen ....reklame maak ik alvast ....de meeste scholen NU kunnen amper hun poets personeel betalen . Het maken van kinderen is dus KEI gevaarlijk zowel voor het kind als voor de volwassene die uitgesloten wordt sociaal/financieel .......ow jah & politiek uitgesloten wordt tsss 20 euro geven aan die ouders . Sjans da ik ook geen kids heb want ik had Guy en andere aan hunnen plastron opgehangen live op t.v met anderen en zelf de schuld op mij genomen . 1 leven is niets in vergelijk met miljoenen mensen/ burgers . Laatst gewijzigd door duncan : 4 juni 2007 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een keuze om kinderen niet te zien als normale mens kan ik niet begrijpen,mijn ex wacht in ieder geval nog wel één en ander hoor.Ik noem dit zuivere ontvoering !!!!En als de rechtbank mij maar eens tegenspreekt denk ik .....
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onrechtstreeks heeft misschien WEL met politiek te maken ![]() Als je je als vrouw gedemotiveert voelt door dat je bijvoorbeeld geen werk vindt in eigen land dan kan dit al meetellen in zake opvoeding . Andere mogenlijkheden waarom he WEL de schuld is van politiek : Stel dat je vrouw of jij als man MEER kennis en ervaring bezit in zake verzorging/opvoeding tgo een kind dan is de logische uitkomst dat er een mogenlijke geschil zich voordoet & scheiding + afstandelijke communicaties . Iets wat NIET mogenlijk had geweest waneer politiek ECHT werk maakt van gelijkheid . Vele mensen zien ni om naar hun kind en de meeste 1ouder gezinnen kunnen er niets tegen doen . Zoals ik als proffesional heb ik veel tegenspraak mogen ondervinden in plaats van begrip voor een BETERE proff. begeleiding van het eigen ik of het kind . Gezag en rechtvaardigheid / gelijkheid worden dus onderdrukt en misbegrepen zodoende komt het kind en of ouder onderdrukt alléén te staan . Ni de schuld van de rijkere politiekers die ons land besturen hmmmm daar denk ik anders over sorry ![]() Meestal zen het mannen die ni omkijken naar hun kind maar bij mij was het dan ook men stiefmoeder die meer betekent dan men echte moeder die wat meer moderner en opener leeft ....voor de medemens/ carriëre . Awel wat gij zo losjes omschrijft met veel emotie raakt me en ontroert me maar motiveert me het op te nemen voor de zwaksten onder ons ....mischien kan ik beter in dit land blijven pffff erg . Ey maat ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tjah dienen zever werd berekent ooit in bepaalde sectoren ge hebt gelijk man t'is erg in zake communicatie....ook last van ? GOE - hahahahaha Zever = waarheden Dju ik ging NIET meedoen met kindjes en slechte comentaar zie nu ik zen zelf ook ni perfect . De volgende reply reageer ik alvast NIET & nu meen ik het ....zevert gij moh ...owkeej ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 4 juni 2007 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |