![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een auto, met een verkiezingsaffiche op, mag niet in de omgeving van een stemlokaal staan... Prima...
Maar op één is men van 12:00 u al bezig met het ondervragen van de boegbeelden van de partijen en wordt allerhande info verstrekt... Dat zou m.i. ook niet mogen (omdat men nog tot 15 u kan stemmen en beïnvloeding nog zeer duidelijk mogelijk is)... Want die boegbeelden die kennen het knepen van het vak en doen nogmaals een beroep op de kiezer (U moest VHS eens horen)... En dan mag een affiche op een auto niet!... ![]() En dat mensen door die interviews nog beïnvloed kunnen worden, heb ik in mijn vriendenkring zelf kunnen ondervinden... Twee van hen, die geweldig anti-VLD en VHS geworden waren (vroeger enorm pro), zijn na het horen van het interview met VHS van gedacht veranderd en hebben... idd voor de VLD en VHS gekozen.. ![]() ![]() ![]() Als een verkiezingsaffiche op een auto niet mag, waarom mogen dan tijdens de middag nog interviews met politici gegeven worden? ![]() Men kan op de meeste plaatsen kiezen tot 15 uur... Zeker omdat onze objectieve politieke journalisten wel wat kunnen bijsturen... Vanaf 12 uur op één: verkiezingen 07 Live-uitzending rond de parlementsverkiezingen. De hele dag door komen interessante gesprekspartners en alle hoofdrolspelers langs voor reacties en commentaar. Laatst gewijzigd door Chipie : 10 juni 2007 om 12:34. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zei Guy?
|
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Voor wie't wilt weten waar, rechtover de Aldi)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 10 juni 2007 om 12:43. |
||
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zolang het kieslokaal neutraal en sereen is zie ik echt het probleem niet.
Coekie
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL
S. Bracke : ik onthou dat ze zullen komen en dat ze niet tegen zijn te houden (over migranten). Man man man, en dat met nog 1 uur stemmen te gaan. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Georchestreerd, bestudeerd. Tja , een complot eigenlijk. Voor eenmaal dat er eentje is.