![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() waarvoor staat het christendemoctratisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvoor staat uwe naam ???
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() bedoelt u christendemocratie ?,
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik wist niet dat mensen die dogmatisch vasthangen aan een geloof waar niet aan getwijfeld mag worden, en al zeker niet aan haar leiders, zichzelf "democratisch" durven noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's toch wel duidelijk ....
![]() Sociaaldemocratisch wil zeggen ... , sociaal en democratisch ... Elders vraagt hij zich af wat "liberaal" wil zeggen .... We kunnen dus stellen dat deze "antiVB'er" er geen idee van heeft wat sociaal zijn , liberaal zijn is ... Ook weet hij niet wat een democratie is .... Als hij als tegenstander van het VB geen weet heeft van die zaken zou hij beter die "anti" wegdoen en een partijkaart van het VB kopen ... Daar kennen ze die zaken wel ... ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 7 juni 2007 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en ten tweede ik zou NOOIT maar dan ook NOOIT op VB stemmen interpreteer dit zoals u wil, maar zoals Herman de Croo zei "mentaal gestoord". En vooral de kopstukken! Laatst gewijzigd door antivlaamsbelanger : 7 juni 2007 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede , waarom niet op het VB ??? Teveel "antipropaganda" geslikt ??? Ten derde , Herman de Croo ??? Zelfs een 15 jarige zou beter moeten weten ...
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() There's something rotten in the kingdom of politics.
(kortweg... ik ruik Bruno) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Hij heeft stekelhaar gelijk een varken.
Hij knipt het haar niet in zijn neus en stinkt verschrikkelijk uit zijn bek. Laatst gewijzigd door giserke : 7 juni 2007 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da het redelijk stom is om als minderjarige privégegevens op het net te gooien .... Heeft uw moeke u nix geleerd ????? ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vergeef u want ge weet niet beter. (Jezus zei ooit ook zo iets, toch een intelligente man hé) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat klopt
Citaat:
![]() waarom voor stemmen teveel propaganda geslikt? Citaat:
Spijtig dat dendienen nog maar 15 is ![]() anyway start niet zoveel draden met belachelijke vragen gebruik wikipedia! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() vlaams nationalen blijven vaak dobberen op meneer de croo vandaar natuurlijk dat we moeten overstappen tot kleineren...(want over z'n intelligentie beginnen is moeilijk en jah argumenten dat hebben onze veebeers toch meestal niet...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Leg uit. Wat is er zo "mentaal gestoord" aan? Op sociaal vlak, economisch vlak, staatskundig vlak, etc...?
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar weet je niet wat de termen die je vraagt net betekenen. Nu, ik zou dat ook niet exact uit het hoofd kunnen zeggen, doch eerder op't gevoel. Ik veronderstel dat je daaruit wil afleiden waarvoor CD&V, Sp.a en VLD staan? Maar waarvoor het VB staat weet je wel, of voldoende om dergelijke nick aan te nemen? Wat weet je er dan net over? Ik zou ten eerste eens alle partijen bekijken en voor jezelf denken, ten 2e ook de meningen van andere mensen bekijken, en ten 3e niet zomaar je leraar Zedenleer geloven. Het zal dus nog wel enkele jaren duren voor je een volgroeide mening over politiek hebt ontwikkeld. Laatst gewijzigd door Storm : 7 juni 2007 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw. Laat die vijftienjarige maar varen.
|
![]() |
![]() |