![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Peer halen ze meer dan 5%,wat schitterend is,ik had dit om eerlijk te zijn nooit verwacht
Dit beloofd voor de toekomst van CAP duveltje382 ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wow, mischien moet ik maar is in Peer op vakantie gaan deze zomer.
![]()
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toont aan dat waar we over een stevige inplanting beschikken én een gekend boegbeeld hebben we best een goed resultaat neer kunnen zetten. De resultaten liggen aan de onderkant van mijn verwachtingen en zeker gezien het resultaat van de SP.a had er veel meer ingezeten. Het probleem is gewoon dat mensen niet stemmen voor een partij en mensen die ze niet kennen. In die zin hebben we volgens met deze campagne ondanks het ondermaats resultaat een belangrijke stap vooruit kunnnen zetten door meer leden te werven en betrekken bij de campagne. Het komt er op aan het verkiezingsresultaat goed te verwerken om daarna weer een aantal stappen vooruit te zetten. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Luieriken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Jaja ik stemde ook op julie + ik stemde 2 maal op vrouwen
en dan nog minder bekende dames ![]() PROFFICIAT ....goeie overwinning & ik hoop dat er nog vele mogen bijkomen. Laatst gewijzigd door duncan : 10 juni 2007 om 19:59. |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben benieuwd wat de Limburgse Leeuw heeft gedaan?
|
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verschoot ook een stukje toen ik daar ineens CAP zag staan, toont toch dat er plaats is voor mensen als CAP in het politieke landschap.
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() hey ik zen ook content over VB zenne ook al heb ik het net voor alle standpunten toch zen zij bij de enigen die ECHT open staan tgo politieke landschappen en menselijkere dialoog voeringen.
Das dan ook de enige echte redenen waarom ik op jullie stemde hé hihihi. Mensen leren elke dag ook ik als mens dus eender waar & met wie . |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alvast vind ik dat Peer getoond heeft dat de mogelijkheid bestaat om iets te doen ![]()
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() * mikt champagne dop naar guy verhofstadt en spuit ier de kamer vol ....nog iemand een glaasje ?!
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor de stem maar globaal is het resultaat niet echt een overwinning en dan druk ik me nog zacht uit. Het resultaat in dat kanton toont wel aan dat er plaats is voor een partij als CAP. We zijn vandaag alleen nog te klein en onbekend. Nu de campagne was goed en daar kunnen we op verder bouwen na het verwerken van dit resultaat. De enigste manier om er iets aan te doen is de handen uit de mouwen steken en zorgen dat we klaar staan op de volgende afspraak, hopelijk dan met meer mensen en middelen.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nja, volgens mij hebben veel paarse protestkiezers op LDD gestemd. Wat we nodig hebben in Vlaanderen (ik val in herhaling waarvoor mijn excuses) is een Vlaamse Marijnissen gesteund door voldoende militanten en met de nodige middelen. Ik zie geen enkele objectieve reden waarom de SP in Nederland 26 zetels kan halen en het hier maar niet lukt. |
|
![]() |