![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Hoelang geniet u nog van uw petitesse? | |||
Als rotte sos ben �*k het die lach, want ik besef dat rechts zichzelf vernedert door met ons te lachen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 55,56% |
Als decent rechts individu doe ik niet aan Schadenfreude, ik besef dat dit een vergiftigde overwinning is |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Als rechts sujet besef ik dat ik maar een paar maand kan genieten, daarna zal het janken zijn |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik geloof dat ik de illusie toch minstens tot 2009 kan hoog houden; zolang geniet ik |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De rotte sossen en de stinkende liberalen hebben dik verloren in Vlaanderen.
Samen met De Standaard ligt heel rechts dezer dagen te kwijlen, genietend van zijn zeer kleine Schadenfreude. In Knack wordt natuurlijk weer de juiste analyse gemaakt dat er van een Staatshervorming niks in huiskomt, waardoor ook de vernedering van de CD&V en de NVA nu al een feit is. En dat de PS in 2009 een verpletterende overwinning te wachten staat. Eigenlijk is decent rechts zichzelf dus voortdurend aan't uitlachen. Alleen hebben ze dat nog niet door. De vraag: hoelang denkt u van uw kleine Schadenfreude ("we hebben ze afgemaakt, kwijl, kwijl") te kunnen genieten? En beseft u dat u eigenlijk zichzelf uitlacht? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beseft u dat u zich zo zielig opstelt met je verwrongen peilingkjes die bevestigen dat je mentaal niet in staat meer bent om nog met enige realiteitszin naar de wereld te kijken?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Enfin, ik blijf harder dan ooit lachen, want binnen een paar weken weet ik wie er hier zeer verzuurd op dit forum gaat liggen rondhangen. ![]() ![]() Dus geniet ervan tant que ça dure! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() links is de grootste in België? Hahaha!
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Als ge tot 150 kunt tellen wel ja.
Links: SPa/PS/Groenen: 46 zetels Centrum: VLD/MR: 41 zetels Centrum: CD&V/CDH: 40 zetels Rechts: VB/LDD/FN: 23 zetels Kijk, hier de zetelverdeling in een grafiekske voor simpele mensen: http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...7/zetels_kamer Paars-Groen heeft zelfs meer zetels dan Rooms-Blauw. Ziezo. Laatst gewijzigd door C2C : 13 juni 2007 om 20:29. |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() ooooh kan paars groen eigenlijk worden verdergezet ?
Een soort Verhofstadt III ? interessant dat net een blauwe en geen roomse informateur is, de tsjeven nu al in snelheid gepakt door de koning ? ^^ mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Croo draait er zijn hand niet voor om.
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hmm links : 46 centrum : 81 rechts :23 volgens uw eigen berekening goed geteld ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Ik kan er naast zitten , maar hoor je VLD en MR ook niet bij gematigd rechts te zetten ? (Nuja , in België wisselen de traditionnele partijen steeds van kleur dusja)
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Schijnt dat we volgens sommige economen op 't einde toch allemaal dood zijn.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() pffff oké oké ik zen der achter gekomen nu ....da was hier nen cryptischen omschreven topic over hoe lang den corrupten chinees
![]() ![]() Dus het moest zen : hoelang zal u als sos kunnen genieten van uw Schade freunden ? lol ist just c2c ?! ![]() Krijgen we nu een gratis knack exemplaar ook of ...? t'Zen gangsters & ge hebt groot gelijk Laatst gewijzigd door duncan : 13 juni 2007 om 22:37. |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() zowel dedecker nu, las VB in't verleden hebben stemmen weggesnoept van SP.a. Zo rabiaat anti-SP zullen die ex-kiezers wel niet zijn.
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[C2C]Wij rationele mensen weten allemaal dat het heelal komt van den oersoep van na den big bang, dudes. Dat was chaos maar waarin rap orde kwam zoals een stalinist als ik dat ook beoog. Dienen big bang en wat er uit voortkwam was dus iets dat stilaan beter werd. Dat is progressief. En dat is dus links zoals de 95% van ons (de weldenkende mensen). Daarom is de progressief het lid van de oerpartij. De linkse die staat voor vooruitgang en niet de rechtse conservatief die terugwil. Die wil terug naar de big bang omdat hij bang is dat de chaos verloren gaat en dat weten we allemaal. Het is daarom dat fascistische smerige autochtone uitstervende gruwelijke martelende partijen slechts kiezers konden aantrekken uit die enkele linkse oerpartijen maar de natuurwetten - en dat is wetenschappelijk - kunt ge niet omzeilen, dudes. Den regel nummer 1 is dat de natuurwetten er zijn en blijven en gene fascistischen smerigen bruinen smeerlap kan dat veranderen dus alle kiezers zullen terugkeren naar den linkse kant, dudes. Dat is puur wetenschappelijk en ge gaat dat zien en dan gaan wij lachen.[/C2C]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 juni 2007 om 23:42. |
||
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat die Romeinen in de oudheid ook decadent waren. Ik zie dus niet in wat er "progressief" is aan decadentie. Ik dacht dat dat al heel lang bestond.
En ten tweede. In Henegauwen hebben ze hun industire niet gemoderniseerd. De PS heeft hervormingen zo vaak geblokkeerd. In de Nederlandse pers beschouwen ze de PS als ouderwets. |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Ik volgde een linkse redenering. Het is in dezelfde absolute termen (en minachting) dat ze het VB en zijn kiezers marginaliseren. Als Vlaamse niet VB stemmer (want zelf niet extreem rechts) ben ik tegen het cordon en ik ben niet alleen. Dat ze dat ook eens in correcte middens onder ogen zien.
|
![]() |