![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke van deze drie verkiest u? | |||
De Fuut. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
De Kluut. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
De B.U.B'er |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke van deze schattige beestjes verkiest u?
1. De Fuut. De Fuut, ook wel bekend als kuiffuut is een van de grootste Europese leden van zijn familie. Dit fraaie dier is een echte vogel van plassen, meren en vijvers. De opvallende donkere pluimen bij de oren karakteriseren hem overduidelijk. ![]() De fraaie kleuren tonen ons wat een prachtig dier dit is; van witte buik, naar roestbruine flanken, naar gitzwarte rug. Waarlijk een god onder de watervogels! De Fuut leeft over gans Europa, maar ook in delen van Noord-Afrika. Wees gerust: de Fuut is volledig veilig, en staat mijlenver van bedreiging of uitsterving. 2. De Kluut. Deze kleinere, wit-zwarte watervogel valt op door zijn omhooggebogen snavel, en zijn lange blauwe pooten. Jonge Kluten hebben een bruinachtige tekening op de rug. ![]() Zijn biotoop bestaat uit moerrassen, vlaktes,... Enfin, vochtige terreinen. Voedsel verzamelen doet hij vooral in modder en ondiep water, terwijl hij zijn kop heen en weer zwaait. De Kluut is een uitmuntende zwemmer, en wordt zwemmend in zowel zout als zoet water opgemerkt. Evenals de Fuut is de Kluut volledig veilig. We zullen dus nog tot ver in de toekomst mogen genieten van deze opmerkelijke watervogel. 3. De B.U.B'er De B.U.B'er is lid van een van de kleinste politieke families die de mens bekend zijn. Opvallend is vooral dat er bij deze soort aanzienlijk meer mannetjes dan vrouwtjes te vinden zijn. De intelligentere vrouwtjes verlaten normaal gesproken snel de kolonie. Hij is vaak te herkennen aan een donker, kostuumachtige verpakking met een vreemd, driekleurig symbooltje erop. Gedurende de zomer schudt hij dat echter van zich af, en verbaast de vogelwereld met een helder blauwe kleur. Zomerse B.U.B-kolonie Opvallend mannetjesexemplaar (en waarschijnlijk groepsleider) gedurende de rest van het jaar: Jammer genoeg is het de uitmuntende zwarte kleur niet zichtbaar op deze foto. De biotoop van de B.U.B'ers is verspreid over gans Vlaanderen en Wallonië. Er zijn slechts zeer kleine kolonies te vinden. De soort is nooit talrijk geweest, en is de dag van vandaag helaas met uitsterven bedreigd. Opvallend aan hun biotoop is, dat hij zich niet in drie dimensies bevindt, zoals die van de Fuut en de Kluut, maar in vier! B.U.B'ers leven immers tegelijkertijd in het verleden. (meestal de 19de eeuw, maar soms ook de jaren 1930-1940). Welke van deze drie verkiest u?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 12 juni 2007 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hihi
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga voor de Kluut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Het is moelijk, hé
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 12 juni 2007 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Aaah ik dacht dat de vraag was wie ziet u liever niet het land besturen van de drie, maar twas dus omgekeerd!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach jee.
Laatst gewijzigd door lombas : 12 juni 2007 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het roodborstje!!
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het optrede van Hans een zondag op VRT in zijn zondags kostummeke,ik weet het nu wel hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo'n fuut is lekker !
mjam |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() ik stem voor de tureluur.
![]() |
#13 |
|
![]() Daar zie, Jaani heeft het door
![]() Wanneer was dat op TV? Moet al lang geleden zijn, dat is het enige van dat programma dat ik me nog kan herinneren.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1989 volgens IMDb:
http://www.imdb.com/title/tt0295111/
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Moet eens heruitgezonden geweest zijn. 1 jaar lijkt me net iets te jong om me te herinneren.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 15 juni 2007 om 06:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De kluut, in bepaalde dialecten zitten die in zakken.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga voor de Kluut, een schitterende vogel.
Er zijn echter vogels met een meer symbolische waarde. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |