![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet niet of iedereen die serie op de vrt kent. Maar om het kort te schetsen: het programma draait dus rond het OCMW van Brugge. Hoe de maatschappelijke werkers daar werken, welke mensen zij daar over de vloer komen... Kortom, de mensen zonder geld.
Maar nu, wat heeft dit nu te maken met integratiebeleid. Wel, men zegt vaak dat immigranten ons veel te veel geld kosten, omdat ze geen job zoeken en wij, als belastingbetalen, daarvoor moeten opdraaien om hun eten te geven. Dus sturen we ze terug naar hun land en laten we daar omkomen van de honger of van de oorlog. Nu allemaal al erg genoeg, maar op het leven zoals het is, daar zien ik toch zaken die al deze "logica" tarten. Er zijn dus mensen dat niet willen gaan werken, en ze willen een deftig huis voor minder dan 10.000 frank.(250€) Dus voor deze mensen moeten wij, de belastingbetaler, ook opdraaien. gewoon omdat zij ook deftig willen wonen en ook niet willen werken (terwijl zij geen enkel probleem hebben met taalgebruik of wat dan ook). Oke, we kunnen ze niet terugsturen naar hun land, want hun land is belgie. Maar zij moeten niet werken of niets om DEFTIG TE KUNNEN LEVEN en ze krijgen geld. terwijl immigranten vaak moeten vluchten om te kunnen OVERLEVEN. Men beziet vaak de immigranten als criminelen, maar in een zekere manier "vermoorden" wij hier de immigranten. Dus wie is hier de grootste crimineel?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen ook geen steun meer geven zodat ze ook naar andere landen moeten vluchten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die aflevering gisteren ook gezien, de man wou niet mee gaan werken, maar stak wel onnoemelijk veel geld in zijn muziek terwijl zijn vrouw en drie kinderen moesten rondkomen met 30.000 BEF (heb geen zin om het in euro uit te rekenen).
![]() Nu, ik wil diezelfde serie een keer zien wanneer de locatie het OCMW Antwerpen is, daar waar de allochtonen met een Mercedes voor de deur hun stempelgeld komen halen. (Klinkt misschien racistisch maar het zijn feiten). Het OCMW is er voor mensen die echt niks hebben of die serieuze tegenslagen hebben gehad. Niet voor profiteurs, of ze nu allochtoon of autochtoon zijn. Als je kan gaan werken, ga dan werken en leef niet op de kap van de belastingbetalende burger! Maar ja, er zijn nu eenmaal mensen die het beroep van "poetsvrouw" ver beneden hun stand vinden.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat programma tart werkelijk alle verbeelding! Het is onbegrijpelijk dat zoiets wordt toegelaten! Als ik in Brugge OCMW-client was, kregen ze me daar toch een proces aan hun broek dat ze zich nog lang zouden heugen! Een regelrechte schande is het, een misdadige schending van de privacy!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom als ik vragen mag? Die mensen weten dat ze gefilmd worden, als ze daar enig bezwaar tegen hadden, hadden ze dat moeten melden.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor alle TV verschijningen,in theorie zelfs massa manifestaties moeten de filmers de gefilmden toestemming vragen om de beelden met de personen in kwestie te gebruiken, of dat de personen onherkenbaar gemaakt moeten worden.
Ik vermoed dat de personen in deze gevallen eerst gevraagt zijn om de beelden vrij te geven. En als ze negatief waren, zou het me niet verwonderen dat er een geldsom geboden werd. In dit geval een goeie reden om schaamte opzij te zetten. Het moet nu lukken dat ik gisteren een glimp heb opgevangen van die uitmelking van reality TV. Het is een wonder dat mensen die zo blatant lak hebben aan de maatschappij, en dan nog eisen dat ze geholpen worden, nog bestaan. bestaat er geen schaamte?En ja ik doel op die eeuwig bijna doorgebroken muzikant. Desondanks mijn voorgaande opmerking over geld en weggezet schaamtegevoel. Sorry, maar als je zo compleet van de wereld bent, is je plaats buiten de maatschappij. BV in een instelling voor compleet krankzinnigen.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja raf, in sommige gevallen hebben die mensen niks te verliezen , en niks te verbergen, in andere gevallen zouden ze zulke schandvlekken der maatschappij beter uitgommen met een stuk P60 schuurpapier.
Weerom met die semi muzikant als voorbeeld. Dure muziek instrumenten, maar de huisbaas een redelijk huishuur betalen... ho maar. Eer er een deurwaarder met uitzettingsbevel kan komen aandraven is het al echt jaren aan het aanslepen. Maar mijn persoonlijke informatiebronnen binnen een bepaald OCMW gebeuren zeggen dat 70% van de autochtonen in de miserie komen door desinformatie ,onkunde en onbegrip(al dan niet van zichzelf), al dan niet verergerd door een bureaucratische mallemolen. Onder de allochtonen is dit een heel andere verhouding, en onder de legalen is het voornamelijk onwil.
![]() |
#10 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() tja, de patrick die de nieuwe Bob Dylan wordt!!
Damn, da was lachen geblazen! En het ergste van al was dat die mens da zelf nog geloofde ook he! Ik vind het erg voor die zijn vrouw, dat ze haar leven gewoon laat verklooten door ne stommen Engelsman! Als em muziek wilt maken, dat em dat dan doet na zijn werkuren,maar ja, ge moet eerst goesting hebben om te werken! Ik kom amper toe met mijn pré, en ik woon nog thuis. Nie moeilijk dat die familie met 800euro nie toekomt voor 4 mensen!! Nen dikke luie zak, dat is die muzikant!! Te tam om ook maar ene poot te bewegen voor zijn gezin! schandalig vind ik da!!
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een daarbij de totaliteit actieve alochtone bevolking is equivalent als diegene die een uikering krijgen zodus een nuloperatie. Ik lig eerder wakker van zo'n kastaars die te lui zijn om te werken en nog van onze maatschappij profiteren. VB zijn logo komt hier wel goed van pas begint met u ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |