Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2007, 19:56   #1
duncan
Banneling

Standaard Belgen worden gefopt in zake arbeid/ belasting/loon/post/mobile telefonie/...... .

Belgen worden gefopt om van onbepaalde duur contracten naar bepaalde duur te gaan !

Dit hoorde ik van MEERDERE belgen die zo LIJKT niet meer mogen werken omdat stads diensten en sommige scholen en horeca O ZO graag mensen uitbuiten tegen 2euro 50 cent .

Ikzelf heb een onbepaalde duur mocht men mij dit lappen dan eindigt dit HEEL slecht voor die top manager die verantwoordelijk is ....dan zorg ik ZEKERS dat deze persoon DAGENLIJKS niet slapen kan .

Treistig hoe men mensen uitlacht geen werk geven ; post doen verdwijnen en sollcitatie brieven om ze zo doende in de armoede de duwen want andere groepen mensen werken en leven goedkoper dan een modale belg mé politiek loon of monarchiosch .

Triest associaal land !
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 20:02   #2
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Belgen worden gefopt om van onbepaalde duur contracten naar bepaalde duur te gaan !

Dit hoorde ik van MEERDERE belgen die zo LIJKT niet meer mogen werken omdat stads diensten en sommige scholen en horeca O ZO graag mensen uitbuiten tegen 2euro 50 cent .

Ikzelf heb een onbepaalde duur mocht men mij dit lappen dan eindigt dit HEEL slecht voor die top manager die verantwoordelijk is ....dan zorg ik ZEKERS dat deze persoon DAGENLIJKS niet slapen kan .

Treistig hoe men mensen uitlacht geen werk geven ; post doen verdwijnen en sollcitatie brieven om ze zo doende in de armoede de duwen want andere groepen mensen werken en leven goedkoper dan een modale belg mé politiek loon of monarchiosch .

Triest associaal land !
Kan u dat nog eens herhalen in behoorlijk nederlands aub?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 20:04   #3
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Kan u dat nog eens herhalen in behoorlijk nederlands aub?
Voor iemand zoals u niet neen sorry andere konden het lezen gaat terug naar school en leer HOE praat ik met mensen studeren- sociale sector dus ni waar ge nu werkt .

Trouwens strefelijk vlees datge zijt gebruik eens CORRECTE leestekens namenlijk ?! in plaats dat vraag teken datge gebruikte - KIEK !

HUPHUP ga u centen tellen .

Laatst gewijzigd door duncan : 31 mei 2007 om 20:05.
Oud 31 mei 2007, 20:19   #4
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor iemand zoals u niet neen sorry andere konden het lezen gaat terug naar school en leer HOE praat ik met mensen studeren- sociale sector dus ni waar ge nu werkt .

Trouwens strefelijk vlees datge zijt gebruik eens CORRECTE leestekens namenlijk ?! in plaats dat vraag teken datge gebruikte - KIEK !

You say what now?
Oud 31 mei 2007, 20:20   #5
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Nee serieus, duncan, het zou geen kwaad kunnen mocht je je berichten eens herlezen voor je ze post: ze zijn regelmatig tamelijk onverstaanbaar.
Oud 31 mei 2007, 20:22   #6
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Elk forum heeft zijn clown.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 20:24   #7
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Nee serieus, duncan, het zou geen kwaad kunnen mocht je je berichten eens herlezen voor je ze post: ze zijn regelmatig tamelijk onverstaanbaar.

ENKEL voor BEPAALDE personen die nen auto en andere kunnen betalen dat is iets wat ik niet kan .

Dat JIJ juist dit niet lezen kan verwondert mij niets in het verleden heb je nogal gebotst met mensen zoals ik .

Niemand vroeg je om deze post te lezen en ZEKERST niet om moeilijk te komen doen .

Wees is wa sociaal ik weet is moeilijk voor u maar traphet maar gauw af en ga iets leukers doen dan mij te komen wijsmaken datge ni lezen kunt .

FEIT :
U reageert DUS u begrijpt en leest
EN NU oprotten !!!
Oud 31 mei 2007, 20:24   #8
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Elk forum heeft zijn clown.

Algoe hé anders wordt het saai
Oud 31 mei 2007, 21:17   #9
Tavek
Banneling

Standaard

Duncan schrijft gewoon zoals hij denkt. En dat komt chaotisch over.

Maar ja, Belgen worden inderdaad gefopt. In nederland heb je bvb voor 15 euro pm een heel degelijke beedbandverbinding, in belgie betaal je al gauw 40 euro voor hetzelfde. In nederland heb je een dure gsm + extreem veel belminuten voor 20 euro pm. In belgie heb je daar een minimum basisabbotje voor....noem maar op. Voedsel in de supermarkten is ook veel goedkoper.

Ja ge wordt op veel gebieden afgeript in Belgie. Enkel autos en huizen zijn bij ons goeiekoper.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 21:55   #10
duncan
Banneling

Standaard

das juist man maar dat verandert ook al jammer genoeg is alles al onbetaalbaar voor velen tenzij ge corrupt zijt dan gaat het .

Goe geschreven ....kwist het da'k nederlands kon...soms
thnx
Oud 31 mei 2007, 23:03   #11
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik begrijp u nog steeds niet. U bent blijkbaar het nederlands niet machtig. Misschien bent u het die terug naar school dient te gaan.
Allez wat betekent de zinswende en ik citeer "leer HOE praat ik met mensen studeren- sociale sector dus ni waar ge nu werkt"?

Als u een debat wil, zou u er beter aan doen U toch wat duidelijker uit te drukken. De relevantie met geld tellen ontgaat me overigens volledig.
U spuit wartaal.... Jammer.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 14:35   #12
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Duncan schrijft gewoon zoals hij denkt. En dat komt chaotisch over.

Maar ja, Belgen worden inderdaad gefopt. In nederland heb je bvb voor 15 euro pm een heel degelijke beedbandverbinding, in belgie betaal je al gauw 40 euro voor hetzelfde. In nederland heb je een dure gsm + extreem veel belminuten voor 20 euro pm. In belgie heb je daar een minimum basisabbotje voor....noem maar op. Voedsel in de supermarkten is ook veel goedkoper.

Ja ge wordt op veel gebieden afgeript in Belgie. Enkel autos en huizen zijn bij ons goeiekoper.

Goed dat er nog mensen zijn die weten wat het woord nederlands betekent en afname ini zake koop kracht bij het volk .

Andere verwijten me dat ik geen nederlands kan ....raar

Inderdaad belgen worden zwaar bedrogen in hun brave naieve zijn
Oud 14 juni 2007, 16:04   #13
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Van mij is het volgens doorgedacht datik het Zei. maar gisteren kwamen ze ook de, afzetteres. En alsget niet verstaanbaar dan moe gij weerderdom naar het schoolbanken.

Oud 14 juni 2007, 16:10   #14
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
das juist man maar dat verandert ook al jammer genoeg is alles al onbetaalbaar voor velen tenzij ge corrupt zijt dan gaat het .

Goe geschreven ....kwist het da'k nederlands kon...soms
thnx
Voor velen? Denk dat die velen een minderheid zijn.
Wederom jaloerse gevoelens tov bepaalde mensen...zucht...zijt content met wat je hebt.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 16:14   #15
duncan
Banneling

Standaard

Neen ik denk niet dat ze in een minderheid zijn maar MEERDERHEID gezien de meeste arbeiders niet zo tevreden zijn met huidige gang van zaken .

Denken is voor domerikken ik voel liever en kijk liever

* Arbeiders zijn maar 1 doelgroep van de duizenden doel groepen !

armen - kans armen - de minder rijkere zelfstandige ( zen ook arm) .....heeft geen bal te maken met tevreden zijn met dat wat er niet is .

Laatst gewijzigd door duncan : 14 juni 2007 om 16:17.
Oud 14 juni 2007, 16:18   #16
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laat je niet uitlachen om je Nederlands, Duncan.
Ik heb perfect verstaan wat je wil zeggen en je hebt overschot van gelijk.
ALs Belg ben je de speelbal van het kapitaal.
Politici en gehaaide zakenmensen (of is dat niet hetzelfde ?) gebruiken allerlei smoezen om onze zuurverdiende centen af te troggelen.
Er zijn legio voorbeelden. Flitspalen zouden dienen om onze veiligheid te waarborgen....yeah, right.
Monstertaksen op tabak ... voor onze gezondheid ? Neem ze dan uit de handel.
Monstertaksen op brandstof. 70 % op een product dat in deze stressmaatschappij 'bijna' tot de primaire levensbehoefte behoort.
Het is inderdaad een schande, dat een buurland al deze dingen koopt aan veel lagere prijs.
Maar onze topmensen wanen dit kutland als een tweede Monaco, denk ik.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 16:26   #17
duncan
Banneling

Standaard

Of als belg in een activerings statuut geplaatst worden zodat belgisch volk GOEIKOPERE werk krachten worden .

Awel hé ik krijg echt goesting deze staat aan te klagen op eigen wettelijke grond namenlijk administratieve corrupties om gemeentelijk MEER winst te boeken .

Wedden dat ik die rechtzaak tgo mijn regering ga winnen .

Ja ik weet dat we gelijk hebben want het heeft zelfs effect in de media waar men zegt ja slechte verkiezingen versterken het negatief denken en zo jaja .

Dermee dat er nog steeds mensen wachten op hun loon/uitkering/pensioen........ DOM zijn ze maar of ik dom ben en geen nederlands kan betwijfel ik ten zeerste gezien mijn DIPLOMA'S war duidenlijk staat dat ik de nederlandse taalmachtigheid bezit .

Is goe mé lachen mé die rijken hunnen nep statuut en diploms die ze aankopen ja lol & NOG harder lachen met hun sociale voeling die er niet is en nooit was .

Laat ze maar wa kafferen tegen mij hoe meer hoe beter dan zal ik het woord voor woord weerleggen

Games & cock fights i like some times
Oud 14 juni 2007, 16:30   #18
duncan
Banneling

Standaard

ikke content zen met wat ge hebt terwijl ze je leeg melken ...dom en gek zen ik nog ni zenne .

vindt trouwens HEEL goed dat politie werk maakt van de grote criminelen en zo
Oud 14 juni 2007, 16:33   #19
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of als belg in een activerings statuut geplaatst worden zodat belgisch volk GOEIKOPERE werk krachten worden .

Awel hé ik krijg echt goesting deze staat aan te klagen op eigen wettelijke grond namenlijk administratieve corrupties om gemeentelijk MEER winst te boeken .

Wedden dat ik die rechtzaak tgo mijn regering ga winnen .

Ja ik weet dat we gelijk hebben want het heeft zelfs effect in de media waar men zegt ja slechte verkiezingen versterken het negatief denken en zo jaja .

Dermee dat er nog steeds mensen wachten op hun loon/uitkering/pensioen........ DOM zijn ze maar of ik dom ben en geen nederlands kan betwijfel ik ten zeerste gezien mijn DIPLOMA'S war duidenlijk staat dat ik de nederlandse taalmachtigheid bezit .

Is goe mé lachen mé die rijken hunnen nep statuut en diploms die ze aankopen ja lol & NOG harder lachen met hun sociale voeling die er niet is en nooit was .

Laat ze maar wa kafferen tegen mij hoe meer hoe beter dan zal ik het woord voor woord weerleggen

Games & cock fights i like some times
Gewoon een vraagje uit interesse en zonder enige bedoeling dan om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen :
Duncan, ben jij een belg van noord-afrikaanse origine?

Ik bemerk immers opvallende gelijkenissen met 'gesprekken' die ik al mogen beluisteren heb in real life...
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2007, 16:39   #20
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Gewoon een vraagje uit interesse en zonder enige bedoeling dan om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen :
Duncan, ben jij een belg van noord-afrikaanse origine?

Ik bemerk immers opvallende gelijkenissen met 'gesprekken' die ik al mogen beluisteren heb in real life...

Neen geboren te Kapellen en blank + ras echten belg ik weet het erg hé

Men zwarte roots KREEG ik cadoo bvb op men webpage staat duncan-calanman :

calänman of van het ei ( in het ghanees) werd in het latijns eyckenssis en na vele vormen werd het Van Eycke ...Duncan.

Beide ouders zen ook belg .

Gij ?!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be