![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ruben Cottenjé de Dauphin, BUB-stemmenkanon - en, niet te vergeten, destijds finalist Mister Belgian Personality - heeft flink promotie gemaakt bij de BUB.
De Bruggeling was reeds nationaal ondervoorzitter, en voorzitter BUB-afdeling van West-Vlaanderen. Deze week werd hij ook benoemd tot voorzitter Limburg. Voor buitenstaanders oogt het wat vreemd: een Limburgse voorzitter die in Brugge woont, maar Cottenjé knoopt gewoon aan met een lange BUB-traditie. Zo is Jeremy Longcheval voorzitter Luxemburg, Luik en Brabant (= Vlaams-Brabant, Waals-Brabant en Brussel). Daarnaast is Longheval ook nog nationaal ondervoorzitter en perscoördinator. Hij is dus die grapjas achter de persberichten van de BUB. Er zijn helaas ook enkele zeer verdienstelijke topBUBers uit de partijtop verdwenen: Joris Piette, Robby Haegdorens, Bavo De Mol en Bruno Yammine. De partij dekt één en ander toe met de mantel der liefde, en een flinke leugen: de nieuwe lijst met BUB-bestuurders is midden juni geplaatst, maar er staat onderaan: Bericht op 19 Feb 2007 door Admin Onderaan de oude lijst stond: Bericht op 19 Feb 2007 door Bavo De Mol De nieuwe lijst kan je vinden op http://www.belgischeunie.be/nl/partij.php De oude lijst staat nog in de google-cache: http://66.102.9.104/search?q=cache:B...n&ct=clnk&cd=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mr. Y., de man met de vele nepprofielen. Met z'n heengaan is blijkbaar ook het oorlogsschip Unitas gezonken. Blublublub... blubberdeblub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te vroeg juichen, Jan. Hans is volop bezig nieuwe leden te werven, en deze keer zullen ze zorgvuldig gescreend worden zodat hij weer geen zooitje bijeen krijgt zoals in het verleden wel eens het geval was. En eens die trein op de rails staat niets meer de grote doorbraak van BUB in de weg. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 juni 2007 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die BUB'ers zijn echt veel te grappig. Heeft Hans nu nog niet door dat hij zich belachelijk maakt met zijn clubje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het zou me niets verwonderen mocht de electorale aardverschuiving bij de volgende verkiezingen eindelijk een feit zijn. Dankzij nieuwe leden als Josiane de Châteauneuf-du-Pape, Charles-Pierre Vanghoedgheloven, Constant du Sale Flamant en Cécilia de Khebnetitel Morhételtnie zal de partij hoge toppen scheren. Aangaande interne gesprekken over komende zetelverdelingen trekt men morgen voltallig met een minibusje naar een Franstalige IKEA.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn meer bubbels te vinden in één enkele drup champagne dan onder 10 miljoen Belgen. Misschien zou stemrecht voor champagnebubbels BUB nog kunnen redden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zo te zien armoe troef bij de bub, maar ja, het ligt natuurlijk aan de Vlaams-nationale media dat al die onbetaalde vrijwilligers het niet langer zagen zitten onder het bubbeldak.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even en Hans is voorzitter, nationaal ondervoorzitter, regionaal voorzitter voor all provincies en enige lijsttrekker voor elke gemeente en wijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij is op de begrafenis aanwezig van de laatste Vlaemsch nationalist....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Dat is nog eens unitarisme zeg...
![]() |
#18 |
|
![]() Hans 1 verenigt vooral zichzelf zo....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Nu nog een parlementaire meerderheid en men heeft een 1manspartijregering....
Zo kan hij ook nog eens alle kabineten samenvoegen ook....
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze zouden dat zondags kostuum moeten weg zwieren,dat schrikt af ![]()
![]() |