![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Whehe; mss viel et ni echt op, maar ik zie da lieve meisje da zich op den chat 'snoetie' noemt heeel graag, da's een schatke. Dus, bij deze kan iedereen da wete eh... Da was eigenlijk al da ik wou meededele aan de communitieee, en snoetie, I LOVE YOU
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ja, die Softenon heeft lelijke dingen gedaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() HELABA. Snoetie en Reffie zijn geen softenon-baby's he. Nee, 't zijn heel toffe menskes! Hopelijk worden ze gelukkig ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Wel, aangezien we bezig zijn op het forum: koetjes en kalfjes, zij is de koe en hij is een kalf! Wat een gezever. Voor amoureuse escapades en buitenechtelijke relaties kan je ongetwijfeld een woord en een aai kwijt op andere sites.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben, eerlijk gezegd, een beetje vertederd door bovenstaande liefdesverklaring. Niets mis mee hoor! Moest meer gebeuren zelfs. Verzacht dat harde van de politieke fora een beetje. Het leven is nu eenmaal meer dan politiek alleen. Neen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij koetjes en kalfjes mag er toch al eens een amoureus knipoogje tussenzitten? Volgens mij is liefde een veel grotere kracht dan politiek. Ze kan tegenstellingen in overtuiging doen smelten als chocoijs in de warmwalserij. Als mensen verliefd zijn dan lijkt politiek een heel flauw kinderspelletje, veraf van wat écht belangrijk is: mekaar graag zien, en voor mensen je verantwoordelijkheid nemen, in plaats van jacht maken op macht over mekaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Groot gelijk. Ik denk dat PieterJan een beetje vanonder zijn cursussen communicatie - of weet ik veel wat - moet komen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() ik zie u ook graag , ik kan u nie meer laten vallen ben TE verliefd op u
![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Alle keihard politici hier hebben ook nog een hart ( tzit ver weg mor tis er eh
![]() btw as ge ne pastoor nodig hebt just call me ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Beste SuperStaaf,
De Duvel zorgt ervoor dat ik een beter lover ben. 'Snoetie' en 'Rafke' zeggen me eerlijk gezegd niet zoveel. Zoals ik reeds zei vind ik het absurd om hier een liefdesverklaring te plaatsen. Iedereen heeft wel iemand lieft over wordt graag gezien door iemand. Maar moet dit gedeeld worden op een politiek forum? Straks worden er nog aanzoeken gedaan in het Vlaams Parlement! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() wrm zouden wij da hier niet mogen zeggen ??? wij chatten dus wel op politics .... en da jij een betere lover bent kan da wel goe zijn , das goe voor u , voor wa is" koetjes en kalfjes" dan volgens u ? dat kan me nu eens niets schelen wa jij hier over denkt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Die commentaar raakt me ni zenne, en trouwens, ik ken u ni van op de chat, zou mss een betere plaats zijn voor u, dan kende ons wel, anyway, my love won't fade because of your stupid comments. Ciao people
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe maar lekker voort tortelduifjes.
Zolang je geen Duvel of blauwe bollen nodig hebt, zijn jullie nog gezond. Voor mij geen graten in, bij koetjes en kalfjes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo Snoetie en Th3_R3f! Waar zitten jullie?
Tijd om ons te komen inspireren! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Awel, da vinnek na is goe gesproke!!! Merci, eindelijk iemand die het nut van een forum inziet... Merci en kom gerust is op den chat eh Ciao, keep up the good work!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groetjes aan "het koppeltje". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Uhu, ik weet het, maar om bijzondere redenen werden alle adsl-ip's geblokkeerd, ook de mijne, pastoor heeft het me verteld, da was pech hebben, maar nu weet ge da onzen chat wel de moeite is eh
![]() Slukes mense, ik moe verder doen.. Ciao |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() ulle ips zijn ge unblocked
tis mor da ge et weet ![]() |
![]() |
![]() |