![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() VERHOFSTADT 2 OVERLEEFT VLD-CONGRES
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* Op het tweedaags VLD-congres op de Heizel in Brussel heeft zo'n 80 % van de congresleden zich uitgesproken vóór een verdere regeringsdeelname. De positieve uitslag voor paars kwam er na een emotionele oproep van premier Guy Verhofstadt en oud-voorzitter Willy De Clerck. Volgens de premier zou de VLD op basis van een afwijzing van het migrantenstemrecht nooit vervroegde verkiezingen kunnen winnen. Bron: TV1 Teletekst pagina 118 ---------------------------------------------------------- Prima, terug aan het werk nu!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Ik voel het Vlaams Blok stijgen naar 30%...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Bah !
Ze hebben hun ziel verkocht voor machtsbehoud. Mijn stem zijn ze kwijt ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
VLD maakte een belofte in het regeringsakkoord en houdt die nu ook. Niets bijzonders aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Liever de postjes en de macht dan inderdaad iets te doen waar je zogezegd tegen bent. De Sp.a heeft daardoor weeral zijn goesting gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe niet onnozel, ze hebben Uw stem nooit gehad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In een sossen-dictatuur kan dat blijkbaar niet. Die gooien liever politieke rechten te grabbel, enkele en alleen uit electoraal opbod, dan rekening te houden met de stem van de burger. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() En toch waren ze er niet gerust in! Ze hebben zelfs hunne "Karel Dillen" ingezet om de congresgangers op het rechte spoor te zetten!
![]() ![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat de goede mensen bij de VLD het gezond verstand bewaard hebben. Ik ben ook tegen dat stemrecht, maar het is toch geen regeringscrisis waard zeker?!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Lachwekkend!
De VLD heeft zich nu de absolute verkiezingsnederlaag op 13 juni gegarandeerd! Wij kunnen dit enkel maar toejuichen. Bye bye VLD, ik wens U nog veel vreugdevolle jaren in de oppositie toe! Dan kan U misschien eens kijken hoe echt beleid met oog voor de wil van het volk gevoerd gaat worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() *GEKNIPT NA KLACHT*
Gelieve niet te schelden, noch persoonlijke aanvallen te lanceren. Dit draagt niet bij tot zinvolle discussie. Gebruik hiervoor PB, of beter nog de MSN-messenger, of wissel GSM-nummers uit. Dank bij voorbaat Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik hoop voor u dat u hiermee niet op het Liberaal Appel doelt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar voor mij is een beleid door CD&V of Vlaams Blok 1000 maal te verkiezen boven een Paars beleid! Het is enkel de naiviteit van de gemiddelde Vlaming die garant staat dat de SPA, tot mijn grote spijt, ook in de volgende coalitie zal zitten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is nogal hautain de kiezer dom te noemen omdat hij niet stemt op dezelfde partij als u doet. Politiek is voor de mensen, laat hun dus hun keuze! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Denken is nu eenmaal het sterkste punt niet van de Spa-ers ![]() Daarvoor hebben ze Eliootje nodig, of een cafébaas die graag op kosten van de belastingbetaler alles gratis maakt, inclusief zijn 25.000 € dineetjes. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
hebt u ooit eens iets "nieuws" te vertellen. ![]() |
||
![]() |
![]() |