![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mail notificaties hebben links naar de juiste thread maar je komt nooit terecht op de post waar de link naar zou moeten verwijzen. Soms kom je drie pagina's eerder uit, soms 4 pagina's later. Het is echt zoeken geworden.
Ik heb hier al vaak de boodschap gehad dat de techies er aan het werken waren, maar het probleem blijft. Ik hoop dat het opgelost kan worden want het is erg irritant. Je krijgt een mail van een reactie en je komt in de juiste thread terecht maar wel op een pagina waarvan je niet weet of je vooruit of achteruit moet. Tegen dat je soms een kwartier later de desbetreffende post hebt gevonden ben je alweer vergeten wat je wou posten. Sorry... het is echt exasperating.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 juni 2007 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mail notificaties. De woorden zeggen het al.
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() je kan ook werken met abonnementen zonder mailnotificaties, zoals de normale mensen. je hoeft niet te scrollen en door pagina's te bladeren, en nog minder te zagen op vrijwilligers die nu toevallig geen tijd hebben om naar je pijpen te dansen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oorspronkelijke vraag is maanden geleden al gesteld. Ik stel ze nog maar eens opnieuw. Ik snap de vrijwilligersbasis kant van politics wel, maar ik wil het even onder de aandacht houden. Geen nood aan om zo negatief over me te spreken, want dat doe ik ook niet over de mods.
|
![]() |
![]() |