Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2007, 00:59   #1
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard Wees in Bagdad

Young Iraqi boys, some tied to their cribs, lie on the floor at a Baghdad orphanage on June 10, 2007, after they were discovered by U.S. and Iraqi soldiers. A total of 24 naked and abused boys, ages 3 to 15 years old, were found in a darkened room without any windows. Many of the children were too weak to stand once released. A locked room full of food and clothing was found nearby.

Op een Duitse TV-zender vertelde een kenner erbij dat dit om kinderen zou gaan die niet erkend worden door de familie binnen de mohammedaanse samenleving.

Waar zijn de meisjes gebleven?
Oud 22 juni 2007, 05:39   #2
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht

Young Iraqi boys, some tied to their cribs, lie on the floor at a Baghdad orphanage on June 10, 2007, after they were discovered by U.S. and Iraqi soldiers. A total of 24 naked and abused boys, ages 3 to 15 years old, were found in a darkened room without any windows. Many of the children were too weak to stand once released. A locked room full of food and clothing was found nearby.

Op een Duitse TV-zender vertelde een kenner erbij dat dit om kinderen zou gaan die niet erkend worden door de familie binnen de mohammedaanse samenleving.

Waar zijn de meisjes gebleven?
de directeur van het wezenhuis is gearresteerd: hij vond het beter voor zichzelf het voedsel en de kleren bestemd voor deze mentaal gehandikapte jongens, verstoten door hun familie, te verkopen op de zwarte markt...Waar de meisjes zijn zou ik niet weten...Mischien gedropt in één of ander bordeel?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 05:48   #3
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Volgens die linkse rakkers hebben die mannen van Al Qauda en dergelijke een verzetje nodig.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 20:54   #4
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Dit doet mij ergens aan denken, de 1ste Irakoorlog is toch mede-begonnen doordat er beelden waren van Iraakse soldaten die een weeshuis in Koeweit aanvielen en daar serieuze wandaden pleegden. Achteraf bleek dat deze beelden in een Engelse (de hielenlikkers van de VS) opnamestudio waren gemaakt. Ik vind hier nergens bewijzen van op het internet. Hebben de VS de bewijzen "gevaporiseerd"? Weet iemand waar ik hier info over zou kunnen vinden?
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 20:59   #5
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dit een degoutant voorval maar denk ook onmiddelijk aan woorden zoals "propaganda"...
Ale ik bedoel maar die fotos (en die kinderen maar blijven liggen met fotograven en al rond hen)... die filmpjes waar amerikaanse soldaten hen eten en drinken geven,...

nuja het is en blijft degoutant nog eens bewezen wat voor een onmensen leven in dat vuile land!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 18:33   #6
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Dit doet mij ergens aan denken, de 1ste Irakoorlog is toch mede-begonnen doordat er beelden waren van Iraakse soldaten die een weeshuis in Koeweit aanvielen en daar serieuze wandaden pleegden. Achteraf bleek dat deze beelden in een Engelse (de hielenlikkers van de VS) opnamestudio waren gemaakt. Ik vind hier nergens bewijzen van op het internet. Hebben de VS de bewijzen "gevaporiseerd"? Weet iemand waar ik hier info over zou kunnen vinden?
Het ging om een Koeweits meisje dat gelogen had over een aanval van de Iraakse troepen op een kraamkliniek in Koeweit. Het meisje bleek uiteindelijk de dochter te zijn van een Koeweits ambassadeur en had niet rechtstreeks iets met de kraamkliniek te maken. Engelsen en Amerikanen zijn in de val getrapt.

Een en ander doet geen afbreuk aan de criminaliteit van Saddam's regime.
Oud 25 juni 2007, 19:17   #7
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Doet me een beetje aan Roemenië denken, na de val van de communistische dictator. Laten we hopen dat nu niet iedereen weer zo een Irakees weesje wil gaan adopteren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be