Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2007, 12:15   #1
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard 1 Jaar na de dood van Guido Demoor op lijn 23 heeft onze overheid nog niets ondernome

http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=5590

Eén jaar na het dodelijk busincident op lijn 23 in Antwerpen is het aantal meldingen over agressie op het openbaar vervoer nog niet gedaald. Er werd nochtans een veiligheidsplan opgesteld met dat doel. Maar een daling was ook nog niet te verwachten, klinkt het bij De Lijn en bij de Vlaamse regering. Pas rond deze tijd in 2008 zullen de eerste effecten van het plan merkbaar zijn

Bron/ATV

Allez 1 jaar na de gruwelijke feiten is er nog niets ondernomen daar onze overheden

En regelrechte schande is dat
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 12:37   #2
DenMathias
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht

Eén jaar na het dodelijk busincident op lijn 23 in Antwerpen is het aantal meldingen over agressie op het openbaar vervoer nog niet gedaald. Er werd nochtans een veiligheidsplan opgesteld met dat doel. Maar een daling was ook nog niet te verwachten, klinkt het bij De Lijn en bij de Vlaamse regering. Pas rond deze tijd in 2008 zullen de eerste effecten van het plan merkbaar zijn

Bron/ATV

Allez, 1 jaar na de gruwelijke feiten, blijkt dat de genomen maatregelen nog geen effect hebben.

DenMathias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 13:01   #3
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bron/ATV

Allez 1 jaar na de gruwelijke feiten is er nog niets ondernomen daar onze overheden

gruwelijke feiten????

een betweterende sinjoor met VB en ander racistische sympathieën zit een groep jongeren uit te dagen met in Antwerpen gebruikelijke uitdrukkingen tegenover allochtonen...
hij krijgt het dientengevolge op zijn bakkes...
eigen schuld, dikke bult...
meneer sterft aan een aandoening van het zich opwinden en klop krijgen zonder enig echt bewezen oorzakelijk verband...
meneer wordt een symbool van de geopprimeerde autochtonen...

ja, wat kan de overheid daar tegen doen???
sinjoren zijn nu eenmaal racistisch ingesteld....
en daar kan de overheid niets aan veranderen...
ook het Vuil Blik niet...

Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 24 juni 2007 om 13:02.
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 14:04   #4
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
gruwelijke feiten????

een betweterende sinjoor met VB en ander racistische sympathieën zit een groep jongeren uit te dagen met in Antwerpen gebruikelijke uitdrukkingen tegenover allochtonen...
meneer sterft aan een aandoening van het zich opwinden en klop krijgen zonder enig echt bewezen oorzakelijk verband...

Totdat het iemand van uw familie overkomt.....
Hopelijk niet dus.
Oud 24 juni 2007, 14:08   #5
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
gruwelijke feiten????

Ik hoop voor u dat uw vrouw,kinderen en/of ouders nooit iets dergelijks tegen komen maar tis goed;laat mij weten als het ooit zou gebeurd zijn en dan zal ik hier net dezelfde domme zever als gij hier posten,ik ben eens benieuwd op zo'n moment dan naar uw reactie.

Het onderzoek heeft nocthans uitgewezen dat de moor geen racist was en dat het een vb'er was heb ik nog nergens harde bewijzen van gezien.Dus ik wacht.

Die jongeren waren amok aan het maken maarja,van mensen zoals u mogen die toch alles niewaar dus alle anderen die het goed bedoelen en die snotapen van krapuul tot de orde willen roepen mag niet en is het normaal dat iemand dan zomaar op je begint te rammen;mooie wereld waar we in leven en waar jij duidelijk aan mee werkt,proficiat.

Eigen schuld dikke bult?Dus als jij morgen ook maar heel eventjes iets verkeerds zegt over eender wat;dan mag ik u doodslaan?Leuk.

En als het bewezen is dat de man door die kloppen is bezweken dan zit uw vriend in de puree.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 14:09   #6
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Totdat het iemand van uw familie overkomt.....
Hopelijk niet dus.
Zo zie je nog maar eens hoe dom en achterlijk sommige mensen zijn en niet logisch kunnen nadenken.
Maarja,wat wil je als je nog steeds die rooie oogkleppen ophebt?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 14:39   #7
DenMathias
Schepen

Standaard

Laat ons nu niet discussiëren over het al of niet racist zijn van wijlen Guido Demoor, dat is hier al genoeg gedaan.

't Gaat over wat de overheid heeft ondernomen om zo'n incidenten tegen te houden.

En mijn mening is dat duveltje hier verkeerd is door te zeggen dat de overheid niks gedaan heeft.
Laat ze nu gewoon die maatregelen herbekijken, en zien wat eraan veranderd moet worden.
Oud 24 juni 2007, 14:46   #8
Don Quichote
Banneling

Standaard

De maatregelen van "De Lijn" zullen niets oplossen.

Het is een breed maatschappelijk probleem.
Er zullen nog vele incidenten voorvallen.
Want de overheid blijft volharden in de softheid.

Marsjes en minuutjes stilte zal daar niets aan verhelpen.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 15:10   #9
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasdm Bekijk bericht
Allez, 1 jaar na de gruwelijke feiten, blijkt dat de genomen maatregelen nog geen effect hebben.

Tja,de welke,kan je zo eens een voorbeeld geven van de genomen maatregelen
Oud 24 juni 2007, 15:51   #10
DenMathias
Schepen

Standaard

Citaat:
Eén jaar na het dodelijk busincident op lijn 23 in Antwerpen is het aantal meldingen over agressie op het openbaar vervoer nog niet gedaald. Er werd nochtans een veiligheidsplan opgesteld met dat doel.
Oud 24 juni 2007, 15:56   #11
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tja,de welke,kan je zo eens een voorbeeld geven van de genomen maatregelen
Stadwacht.

En ja. Weet je wat tof zou zijn?
Dat de bevolking - zoals mensen zoals De Moor - ook hun verantwoordelijkheid eens opnemen.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 16:02   #12
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik hoop voor u dat uw vrouw,kinderen en/of ouders nooit iets dergelijks tegen komen maar tis goed;laat mij weten als het ooit zou gebeurd zijn en dan zal ik hier net dezelfde domme zever als gij hier posten,ik ben eens benieuwd op zo'n moment dan naar uw reactie.

Het onderzoek heeft nocthans uitgewezen dat de moor geen racist was en dat het een vb'er was heb ik nog nergens harde bewijzen van gezien.Dus ik wacht.

Die jongeren waren amok aan het maken maarja,van mensen zoals u mogen die toch alles niewaar dus alle anderen die het goed bedoelen en die snotapen van krapuul tot de orde willen roepen mag niet en is het normaal dat iemand dan zomaar op je begint te rammen;mooie wereld waar we in leven en waar jij duidelijk aan mee werkt,proficiat.

Eigen schuld dikke bult?Dus als jij morgen ook maar heel eventjes iets verkeerds zegt over eender wat;dan mag ik u doodslaan?Leuk.

En als het bewezen is dat de man door die kloppen is bezweken dan zit uw vriend in de puree.
ik kom te Genk meer met allochtonen in aanraking dan de meesten onder u en ik wordt nooit het slachtoffer van hun aggressie...
maar precies zoals een hond aggressief is tegenover sommigen omdat ze zelf bij hem aggressief overkomen, zo verweren de meeste allochtonen zich...

ne dat die Demoor niet aggressief zou geweest zijn... dat heeft de wedersamenstelling uitgewezen...
en zijn huis hing vol anti-vreemdelingen symbolen...

maar ja, een 70-jarige Genkenaar die al sinds 1965 omgaat met alloch- en autochtonen is dom omdat hij een ander standpunt durft innemen dan de algemene toon op dit VB forum...

tja...

en dan nog dit... precies of Philip, Geeraard, Marie-Rose, Anke of enige andere blaffer van het Vuil Blik meer zouden opgelost hebben... lege vaten maken veel lawaai als ze over de straatstenen rollen... maar zijn niet beter dan andere verpakking... om maar te zwijgen van Pipo hol lawaai JMDD... die hier ook opgehemeld wordt omdat hij wat van de foert en anti-establishment stemmen kon inhalen...
Oud 24 juni 2007, 16:07   #13
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik kom te Genk meer met allochtonen in aanraking dan de meesten onder u en ik wordt nooit het slachtoffer van hun aggressie...
maar precies zoals een hond aggressief is tegenover sommigen omdat ze zelf bij hem aggressief overkomen, zo verweren de meeste allochtonen zich...

ne dat die Demoor niet aggressief zou geweest zijn... dat heeft de wedersamenstelling uitgewezen...

maar ja, een 70-jarige Genkenaar die al sinds 1965 omgaat met alloch- en autochtonen is dom omdat hij een ander standpunt durft innemen dan de algemene toon op dit VB forum...

tja...

en dan nog dit... precies of Philip, Geeraard, Marie-Rose, Anke of enige andere blaffer van het Vuil Blik meer zouden opgelost hebben... lege vaten maken veel lawaai als ze over de straatstenen rollen... maar zijn niet beter dan andere verpakking... om maar te zwijgen van Pipo hol lawaai JMDD... die hier ook opgehemeld wordt omdat hij wat van de foert en anti-establishment stemmen kon inhalen...
Dat U geen VB-kiezer bent,heb ik nooit begrepen...

Er zijn weinig VB-ers, die met meer verzuring en haat kunnen schrijven dan U...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 16:09   #14
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

tja...

Genk is Antwerpen niet,toch raar dat ook de Nederlanders het ROT-Marokkaantjes noemen
Het zal wel aan ons liggen hé
Oud 24 juni 2007, 16:12   #15
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Genk is Antwerpen niet,toch raar dat ook de Nederlanders het ROT-Marokkaantjes noemen
Het zal wel aan ons liggen hé
Ja, en dan?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 24 juni 2007, 16:17   #16
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ja, en dan?
Wat is Uw antwoord,of vraag nu
Je mag meer schrijven dan 3 woordjes hoor......
Oud 24 juni 2007, 16:18   #17
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Mensen zouden allemaal eens een tijdje in het Antwerpse moeten gaan wonen, dan zouden ze beseffen waarom het VB succes heeft.

Had ik altijd gewoond waar ik nu woon, dan zou ik mij ook afvragen waarom de Vlaming zo racistisch is.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 16:25   #18
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is Uw antwoord,of vraag nu
Je mag meer schrijven dan 3 woordjes hoor......
Wat maakt het nu uit dat 'zelfs de hollanders' het rotmarokkaantjes noemen?
Oud 24 juni 2007, 16:31   #19
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Wat maakt het nu uit dat 'zelfs de hollanders' het rotmarokkaantjes noemen?
Het zegt dat er zware problemen zijn over heel Europa(over heel de wereld) met Marokkanen
En ik ben hier echt zo pissie om omdat deze gast die Demoor dood heeft getrapt maX 3 jaar cel kan krijgen,dat het resultaat van al dat gepamper van links .......
Oud 24 juni 2007, 16:59   #20
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zegt dat er zware problemen zijn over heel Europa(over heel de wereld) met Marokkanen
De cijfers van Oosterzelle zijn nochtans verrassend laag.

Citaat:
En ik ben hier echt zo pissie om omdat deze gast die Demoor dood heeft getrapt maX 3 jaar cel kan krijgen,dat het resultaat van al dat gepamper van links .......
Omdat hij hem heeft getrapt met de dood tot gevolg.

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 24 juni 2007 om 16:59.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be