![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gekken ....
Ongelooflijk wat er allemaal rondloopt ... ![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee en vier (= 24/3 (8 maanden) en 48/3 (15 maanden) cel. zou die van 8 maanden nu slechts 2 maanden moeten zitten? want onder de zes hoef je toch niet meer naar het gevang hé? Maar owee als je "vuile m*k*k " tegen een medemens durft te zeggen! d�*t is pas FOUT!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 juni 2007 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 juni 2007 om 15:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die mannen moeten naar 'het gesticht' me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Nou ja, ze hebben feitelijk nog weinig gedaan, straffen voor denkbeelden gaat nogal moeilijk. Wel is duidelijk dat de mannen ontoerekeningsvatbaar zijn, dringend psychische hulp nodig hebben en moeten gaan afkicken zodat erger kan worden voorkomen. Ik hoop dan ook dat dat gaat gebeuren.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die mannen die in Frankrijk een kelder hadden klaarstaan en een kind wilden ontvoeren .... Die kunnen dan ook ni gestraft worden ???
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In hoeverre spreken we nog van denkbeelden als het slachtoffer reeds was ontvoerd en de slagersmessen en vuilzakken al klaar lagen. Als ik nu morgen een bank probeer te beroven, maar het alarm gaat af en de flikken pakken mij, ben ik dan onschuldig omdat ik uiteindelijk nooit het geld in mijn handen heb gehad? Het was maar een denkbeeld, meneer de juge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Dat ligt toch iets anders, die mannen hebben duidelijk een plan, deze jongens hadden kennelijk geen flauw idee wat ze aan het doen waren, en dat is heel beangstigend, maar het is wel een verzachtende omstandigheid. Als jij serieus plant om iemand te vermoorden ben je schuldiger dan wanneer je zo doorgedraaid bent dat als de politie later binnen was gekomen je er misschien een had gepleegt (vind ik). Maar: er is natuurlijk ook nog het geval van de bewijsvoering. Bewijs jij maar eens dat de verdachte dit en dat echt had willen doen. Beide gevallen lijkt me sowieso een ritje TBS, kinderlokkers zijn tenslotte ook niet helemaal lekker. Ik weet niet of je van TBS niet alleen maar iedeeën op doet, maar ze zijn in ieder geval even van de straat...
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Vergeef me dat ik er geen jota meer van snap, maar hoe kan je nu zelfmoord plegen onder de ogen van iemand, die je daarna gaat vermoorden?
Enfin, die kerels zijn dus goed geschift. Gelukkig was dat meisje nog normaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Staat trouwens wel in schril contrast met drie maanden voor een taart...
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Tut Tut Tut,
Leef u beter wat meer in in de groen! & SP-A mentaliteit. Ook deze beesten verdienen het voordeel van de twijfel en een nieuwe kans
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Iemand ontvoeren is wel degelijk strafbaar. En veroordeling met uitstel betekent dat ze 0 maanden moeten brommen als ze zich aan de voorwaarden houden.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze klungelden. Maar er was wel een plan. De vuilzakken lagen er, de slagersmessen waren er en ze hebben bekend waarvoor die dingen dienden. Het artikel spreekt nog net niet over het feit of ze vorkjes hadden om haar op te eten of dat ze het slim zouden spelen en met hun handen eten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 juni 2007 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hier is ook sprake van poging tot moord. En eerlijk gezegd ontgaat het me nu echt of het nog zaak is of die twee flippers het hadden kunnen uitvoeren of niet. Feit is dat ze het wouden doen en dat de politie hen heeft gestopt. Voor het slachtoffer - gelukkig dat ze mag overleven - betekent dit het begin van minstens een tiental jaren psych bezoek. Voorwaardelijke cel hoort hier niet. Die twee moeten op zijn minst in een gesloten psychiatrische instelling totdat er voldoende bewijs is dat ze hun demonen kwijt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik de enige die meer informatie over de zaak wilt vooraleer het gehele Belgische gerecht te veroordelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij wat meer objectieve informatie kan geven; graag.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze hebben een meisje ontvoerd.... Hoe sterk is haar persoonlijkheid...??? Ze wordt misschien voor de rest van haar leven elke nacht wakker in angstzweet.... van hetgeen ze meemaakte.... Die denkbeelden zullen die onmensen haar wel niet hebben verteld zeker en die messen en wat meer fraais, zullen ze altijd goed voor haar verborgen hebben ![]() Minstens opsluiten levenslang, is mijn oordeel. Het moet gedaan zijn met 'arme' misdadigers, die ocharme toch... alles kunnen doen wat ze willen, want als ze al straf krijgen zijn ze er na de helft al vanaf en terug vrij.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |