![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerst en vooral: ik heb een job
![]() Vanaf nu zal ik top IT-ers aan bedrijven koppelen met vast loon en commissie op het loon dat ik onderhandel tussen de IT-er en het bedrijf. Nu de vraag: aangezien de job in de buurt van het Schumanplein is in Brussel zoek ik een stulpje. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is een kot op naam van mijn vriendin te huren die in Brussel zal studeren. Zoniet, wat kost een appartement of studio in Brussel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien er een (druk) Metrostation aan het Shumanplein gelegen is ben je natuurlijk niet verplicht daar in de buurt te wonen. Maar het absolute minimum voor een fatsoenlijk appartement in Brussel (eender welke deelgemeente) is toch 500€/maand (zonder de lasten)