![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij het zien van deze filmpje die 1 uur 39 minuten duurt mag je concluderen dat je zowel mag huilen, lachen, gefrustreerd zijn, gedesorienteerd zijn, een verwarring krijgen , hartstilstand , geobsedeerd...persoonlijk kreeg ik van alle gevoelen tegelijk ik, ik weet het niet...can somebody help me out ???
http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=0 Waleed bin talel ,de megalomaan van het Oosten,. In vergelijking met onze dierbaare koning albert is onze koning een arme brave wezentje ,je kunt ook de prins met de koninging van Engeland en zelfs dat...! ![]()
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |