![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Geachte moderator,
Ik heb op de home-page van mijn website http://www.spandel.net een link geplaatst naar dit forum. Hiervoor heb ik uw logo gebruikt. Ik hoop dat u hier geen bezwaren tegen heeft. Vriendelijke groeten, Marc Spandel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geraak niet eens goed op dit site.
Welke garantie heeft politics.be dat er geen zaken op je site staan die hun imago kunnen beschadigen? En is de gebruikelijke manier niet om eerst te vragen en dan pas te linken?
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Ik heb hier wel de vraag gesteld aan het forumbestuur hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 2 april 2007 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die site probeert heel de tijd zaken te downloaden...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad en als je nog maar met bepaalde zaken met je muis er over heen 'hovert' verschijnen er schermpjes waar je je gebruikersnaam en paswoord ingeven moet.
![]() |
#11 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Zeg even welke zaken dat die wil hebben ![]() Citaat:
Dan moet je wel even melden waar je deze verschijningen verkrijgt, zo kan de die webmaster even de fouten aanpassen. ![]() Ik meld er ook even bij dat ik met firefox(ff) werk maar ook eens heb gekeken met internet explorer(ie). Maar dat was de vraag niet van de ts wel dit Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Dank u VOLKSP,
![]() Ik begon al te denken dat er op dit forum geen 'objectieve' posters te vinden waren. Mijn website vraagt (althans tot hiertoe) geen enkele informatie op van de bezoekers ! ![]() PS: Ik ga ervan uit, dat een forumbestuur graag heeft dat er op andere sites reklame wordt gemaakt voor hun forum. Vandaar dat ik die link op mijn site al geplaatst heb. Linken naar fora waar een verdacht reukje aan zit (zoals seniorennet), zal je niet op mijn site vinden, of die worden alleszins gewist als ik er een verdacht reukje ruik.
Vrije meningsuiting is een mensenrecht ! ![]() Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 3 april 2007 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
God ja, op deze pc werkt het. Feit blijft natuurlijk dat je uit beleefdheid eerst pas toestemming vraagt en dan uitvoert ipv omgekeerd.
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Feit blijft, dat ik hier alleen een antwoord krijg van mensen die met mijn vraag niets te maken hebben, en niet van het bestuur van dit forum, waaruit ik moet opmaken dat ze er niets op tegen hebben.
![]()
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Het is in orde... Ik heb de toelating gekregen van het bestuur alhier, om die link op mijn home-page te plaatsen.
![]()
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb al door hoe het zaakje in mekaar zit... Bij het openen van de site is het de bedoeling dat er een geluid wordt afgespeeld...
Opera wil dat geluid downloaden... IE7 zegt gewoon dat er een active-x component wordt uitgevoerd... En firefox vraagt voor een extra plug-in te installeren...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Inderdaad...
Normaal gezien was het de bedoeling om bij de opening van de home-page 3 'BONKEN' te laten horen, zoals bij het begin van een klassiek toneelspel. Ik heb het bij één bonk gehouden. Die zelfde 'BONKEN' hoort u als u met de muisaanwijzer over zo een groen boek terecht komt. Er is ook nog dat 'scheetje' als je de 'prot'-knop gebruikt bovenaan. De 'prot' knop is bedoeld als speeltje om frustraties weg te werken, en in het geval tegelijkertijd een aantal mensen in het zelfde lokaal op verschillende computers deze 'prot' knop zouden gebruiken, zou de sfeer ook plezanter worden. ![]() Dit zijn gewoon 'fantasietjes'. Voor de rest zijn er momenteel enkel geluidopnamen van gesprekken op het moment dat u de daarvoor bedoelde link opent.
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez,proficiat.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Een échte stalker geeft nooit op, tenzij hij achter tralies zit.
![]() |