![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() http://www.dumpert.nl/mediabase/1502...1f7/index.html
Woorden overbodig. ![]() Zo'n situaties zijn het resultaat van het veel te lakse knuffelbeleid tgo. allochtoon jongerenkrapuul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() je moet de titel veranderen in "De verrijking werkt": het gaat hier om een assertiviteitstraining voor dat nederlandse meisje. En ik vind dat ze het goed doet hoor. Echte verrijking...
Alle gekheid op een stokje, dit is daar dagelijkse kost. Ik denk dat we er mee zullen moeten leren leven ![]() Een aap leer je toch ook niet met vork en mes eten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Heb het filmpje doorgespeeld aan Dewitte. Die vuile blonde raciste zullen ze wel identificeren en ze zal hier niet meer in België moeten komen!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Voor zover ik zie staan er enkel autochtone Nederlanders rond diegene die filmt en is die vreemdeling er eentje die wil opvallen. Ik vermoed dat de filmer zelfs een blanke is. Dit is geen typische bende 'hangjongeren' want dan was het er helemaal anders aan toe gegaan, als die zagen dat hun 'makker' klop kreeg van een meisje waren die er ook op gevlogen. Op een bepaald moment is er zelfs een donkere jongen die hen uit elkaar haalt. Geen van de blanke jonges die hem stopt, zijn die dan zo bang van dat kereltje?
Ik verdedig niemand, moet zelf niet weten van die bendes maar dit filmpje toont geen 'hangjongeren' en wordt hier misbruikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() pfff, dat is gewoon in scene gezet.
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. Ja dat zou best wel eens kunnen hé. De schrik voor het moslimcrapuul zit er al goed in hoor. Trouwens wij Europeanen is geleerd om conflictbeheersing aan de autoriteiten over te laten. Vermits Moslims toch geen reet geven om de seculiere wetten zijn ze eerder geneigd geweld gebruiken. Dit kereltje en zijn hele clan mogen onmiddellijk terug naar zandland gestuurd worden, op hun kosten wel te verstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar ten gronde hebben jullie Islamieten eigenlijk schrik van vrouwen, jullie haantjesgedrag en neiging om vrouwen te onderdrukken komt uit minderwaardigheidsgevoel voort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ja natuurlijk, ze heeft het nl. uitgelokt door zonder kopvod in een buurt te komen waar Moslimpjes aanwezig zijn. Eigen schuld volgens de multiculracisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb nog niet te veel bendes 'hangjongeren' (je weet wal wat ik bedoel) gezien die vooral uit autochtonen bestaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vader had gelijk toen hij zei dat er nogal wat mensen een ander toedichten wat ze zelf zouden doen. En neen. Hij had geen er geen trek in om 9-jarige kinderen tussen de beentjes te pakken.
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eigenlijk geloof ik dat zo'n uitspraak je op een correctioneel proces kan komen te staan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De les die we eruit kunnen trekken is dat wij onze vrouwen en kinderen zoveel mogelijk weg moeten houden bij Moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tussen ons gezegd en gezwegen, ik zou mijn hoofddoek ook uitbuiten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
prachtig zijn ze, die gesluierde moslima's die tegelijk opvallend (maar toch nog mooi) gemaquilleerd zijn ... of je zo mooi schaamteloos knalrecht terug aankijken (de meisjes die snel beschaamd naar de grond kijken zijn er ook natuurlijk, maar die zijn geen fun) ... tovert altijd een spontane glimlach op mijn gezicht en soms ook op het hunne (al is dat soms een vermoeden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die hoofddoeken hebben dus echt géén nut meer. Tijd om ze af te schaffen ![]() |
|
![]() |
![]() |