![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu, ik raak niet snel geëmotioneerd bij het zien van filmpjes op Youtube, maar dit is eens eindelijk andere propaganda:
http://www.youtube.com/watch?v=WWyJJQbFago&feature=dir Steek zowat af bij alles wat ik tot nu toe gezien heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Easier said than done. Kijk maar naar de zuurtegraad van 80% van de mensen op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wow, indrukwekkend.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() De stichters van "avaaz.org" zijn in het verleden reeds bezig geweest met andere activistische projecten, zoals Faithful America, Res Publica, GetUp!, etc.
Is het niet opvallend dat er bij de stichters vooral mensen uit Angelsaksische landen te vinden zijn, met Nederlandse, Engelse, Italiaanse, Inidsche (misschien Schots?), en Slavische namen, voor zover ik kon zien van Amerikaanse en Australische nationaliteit? Wat is de waarde van de oproep indien er in de mohammedaanse wereld geen respons te bekennen valt?
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Indien mensen volgens u te zuur zijn, is dat omdat gij te basisch zijt. Inderdaad een mooi filmpje overigens...
Laatst gewijzigd door sn00py : 11 juli 2007 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom? bestaat er de zo geroemde "multicultuur" in de islamitische landen dan, of is die beperkt tot de VS en Europa?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Als we niets doen aan die droom zal ze inderdaad nooit werkelijkheid worden.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Lijkt me een beetje een simplistisch filmpje hoor : de leiders van de westerse landen spreken niet voor hun bevolking, meer dan de helft van de VSA'ers wil vrede in het Midden Oosten. En euh..hoe dan?
![]() |
#13 |
|
![]() Over dat filmpje spreek ik me niet over uit maar over een directe democratie wel. Sommige zeggen dat het onmogelijk is om het te bereiken. Ik antwoord als je zo blijft denken zal er idd niets veranderen.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 11 juli 2007 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Hmm directe democratie, ik ben nog van het soort dat vindt dat de bevolking te ignorant is daarvoor, hoor. Als 51% van de vlamingen unitair wil, hoeveel daarvan kan ook uitleggen wat dat wil zeggen? Enz....
![]() |
#15 |
|
![]() Politiekers dienen voor de dingen duidelijk aan de bevolking te zeggen en de verschillende mogelijkheden aan te duiden. Dat zou dan ook de taak van zowel regering als oppositie worden.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In die zin dat ieder het recht heeft volgens zijn cultuur te leven ben ik uiteraard pro! Dus graag veel moskeeën, burka's, besnijdenissen, zelfmoordaanslagen etc. in de Moslimlanden, is totaal in tune met de geschiedenis en cultuur daar. Maar dat ze die niet in Europa koen opleggen aub !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Heu, daar gebeuren geen besnijdenissen van kleine meisjes. Dat is eigenlijk een pre-islamitisch Afrikaans gebruik, dat met de islamitisering van Afrika, niet uitgestorven geraakt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De multiculariteit van de moslims? Waaruit zou die dan wel bestaan? Anderen overheersen waar ze ook terecht komen? Iedereen moet zich aan hen aanpassen maar zij niet aan een ander, want dan goochelt men met racisme en godsdienstvrijheid?
|
![]() |
![]() |