![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles goed en wel, maar:
189 renners en slechts 2 positieve gevallen: Vinokourov en Moreni. Ach ja, de media, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() En, o ja, ook in het nieuws, voor de wel heel aandachtige lezer:
Atlete Jolanda Ceplak snoepte van de epo Nu ik snap het wel hoor. Ceplak heeft slechts twee Olympische medailles op haar naam staan. Veel minder belangrijk dan een knaller als Moreni die zowel in Giro als Vuelta al een rit wist te winnen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog 187 ongepakten dan
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 26 juli 2007 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn die allemaal al getest? of komen ze er binnen een paar jaar mee af, zoals Lance Armstrong?
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Iedere ritwinnaar wordt meteen na de aankomst getest. Iedere geletruidrager wordt getest. Als je twee dagen de gele trui draagt, word je ook die twee dagen op rij getest. Verder is er dagelijks een steekproef van een handvol renners. Neem daar de talloze onaangekondigde tests bij, op de meest onmogelijke momenten. In ieder geval: �*ls je tijdens zo'n Tour neemt, moet je een groot kieken zijn of nog nooit van de wet van Murphy gehoord hebben. En nog meer in ieder geval: Rasmussen is onterecht uit de Tour verdwenen, want met twee ritzeges en negen dagen gele trui alleen al werd hij minstens 10 keer getest, waaruit geen enkel positief resultaat kwam. (Tenzij er weer info achtergehouden wordt uiteraard.) Met de verdachtmakingen aan zijn adres, werden de hotels waar Rabobank verbleef, ook grondig onderzocht op sporen van bedrog. Zonder resultaat ... Mijn mening: Vinokourov en Moreni zijn twee stomme kiekens, die de prachtige sport die het wielrennen is, helemaal naar de kloten helpen. Ongetwijfeld zijn er nog een handvol van die kiekens, maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat het om enkelingen gaat. En bedenk ook eens dit: Vinokourov nam bloeddoping. Bloeddoping is maanden na het innemen nog opspoorbaar. Maak me niet wijs dat Vino dat niet weet! Een ritwinnaar in de Tour wordt gecontroleerd op doping. Vino wint twee ritten, en heeft ook z'n stinkende best gedaan om twee ritten te winnen. Maak me niet wijs dat Vino ook dat niet weet! Vraag: waarom doet hij het dan tóch, goed wetende dat hij 100 % zeker gepakt wordt? Hier kan ik echt niet bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Bloedcontroles zijn zeldzaam, in de regel is er alleen urinecontrole. Vinokourov heeft waarschgijnlijk gegokt dat hij nooit aan een bloedtest zou onderworpen worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() of hij dacht dat zijn middeltje niet herkenbaar zou zijn e
![]()
![]() |
#9 |
|
![]() Doping kan niet worden uitgeroeid. Constant zullen vetbetaalde kapitalisten veel sneller dan de staat nieuwe middelen vinden...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat maakt het toch uit? Die hele doping heksenjacht is toch compleet onnozel.
Wie niet gepakt wordt is slimmer, handiger of heeft gewoon meer geluk. OF, gebruikt middelen die niemand kan opsporen op dit moment. Stel dat er al vormen van gendoping worden toegepast. De enige manier om daar dan achter te komen, is renners open snijden ![]() En wanneer zal men eindelijk eens de eerlijkheid hebben om de wetenschappelijke criteria voor de lijst van verboden middelen eindelijk eens deftig te bediscussiëren. En dat debat te koppelen aan gezondheid van renners en medische begeleiding binnen de ploegen. Dat bepaalde middelen helemaal niet verboden hoeven te zijn, mits ze binnen het juiste medische kader worden gebruikt. En nee, daar bedoel ik geen doktersbriefje mee. Op dit moment is het gewoon een belachelijke vaudeville van 'blaming, shaming and hoping no to get caught'. De grootste bek van vandaag, blijkt morgen het meeste gepakt te hebben. Gezien zijn uitspraken, twijfel ik plots heel hard aan de 'zuiverheid' van Boonen. Zo ver is het gekomen....al jaren geleden. Of we luisteren naar zo'n fascist als Dick Pound, die wel met onuitputtelijke ijver mensen hun carrière wil afpakken, maar als een Rutger Beke een jaar onterecht aan de kant gehouden wordt, geeft hij niet thuis. Dick is gewoon een hedendaagse 'witchsmeller pursuivant' die goed weet dat onschuldigen even goed branden als schuldigen. Kwestie is ze snel mogelijk in de fik te steken ![]()
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik moet trouwens binnenkort beslissen of ik mijn DS abonnement verleng of niet. Het dramaqueen gehalte waarmee die gazet de laatste tijd aan berichtgeving doet, het is om onderhand een flinke indigestie van te krijgen. Hysterische wijven zijn het tegenwoordig in plaats van objectieve journalisten.
![]() |
#13 |
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() "het zijn enkelingen", dat zeiden ze tien jaar geleden ook. Nu zeggen ze: "tien jaar geleden gebruikte iedereen, maar nu zijn het enkelingen".
Yeah right!
![]() |
![]() |