![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man 'met nat kruis' veroordeeld
De Rotterdamse politierechter mr. G. van der Ven had vrijdag schoon genoeg van het vochtige kruis dat een 64-jarige verdachte steeds te berde bracht tijdens een rechtszaak. ''Ik word doodziek van dat natte kruis. Nu wil ik er echt niks meer over horen'', aldus de rechter. De verdachte werd vorig jaar september door de politie opgepakt omdat hij aan zijn piemel zat te friemelen. Zijn kruis had hij afgedekt met een krant. Winkeliers uit Ommoord, een wijk in het noordwesten van de Rotterdamse deelgemeente Prins Alexander, hadden geklaagd dat de man al een half jaar steevast op woensdagochtend – als veel moeders met kinderen bij een snoepwinkel komen – op een bankje verdachte bewegingen met zijn handen in zijn broek maakte. Tegen de politie had hij daarover verklaard. ''Ik streelde me wel, maar ben gestopt toen ik opgewonden raakte.'' Tegen de rechter voerde de verdachte vrijdag zijn natte kruis op als excuus. ''Ik kamp met incontinentie en dat veroorzaakt jeuk door het lekken. Ik heb de politie nog voorgesteld om de natte short naar een laboratorium te sturen voor onderzoek naar de aard van het vocht. Dat weigerde men.'' Incontinentie of niet, op grond van de aangiftes, de voorzichtige bekentenis en omdat de schennispleger geen medische rapporten kon overleggen, werd de man veroordeeld tot een boete van 300 euro voor schennis van de eerbaarheid in het openbaar. ![]() ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 6 augustus 2007 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een boete van 300€ om, onder een krant nota bene zodat er niemand uw geslachtsdeel ziet, aan uw wortel te spelen.....nu mag er toch echt niks meer...preutse Hollanders....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dag jongens van de CGKR! Ik neem aan dat er geen vrouwelijke CGKR-agenten zijn.... ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nog een paar van die "flikken"
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 8 augustus 2007 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() I love a girl in a uniform...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Misschien een idee voor een nieuwe draad
![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens, liever een lapdance dan een laptop... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 8 augustus 2007 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 8 augustus 2007 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu heb ik voor de rest van de dag visioenen over vergeelde, zompige en stinkende boksershorts. Merci jongens.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In het SJB van Malle, waar sport hoog in het vaandel stond, was er geregeld klassevoetbal op woensdagnamiddag. Nu was de scheidsrechter meestal de leerkracht Wiskunde. Zijn bijnaam was de PK (pietenkrabber), omdat ie in de klas altijd met zijn handen in zijn zakken aan zijn ballen zat te krabben. Het omkleden was gezamenlijk en net toen ik opkeek stond die leraar voorover gebukt in zijn witte onderbroek, achterste naar mij gericht... In zijn bilspleet zat een bruine streep, ik lig er nog wakker van soms... Zo zie je maar, het hoeft niet altijd geel te zijn...
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 8 augustus 2007 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die avatar zijn gewoon twee vrienden in bad... duikbootje spelen enzo ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |