![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Eindelijk wordt een armenorganisatie eens in een zonnig daglicht geplaatst...
Waarschijnlijk zullen andere armenverenigingen en -syndicaten nu hun leden gaan optrommelen om dat Netwerk voor Armen hier met de grond gelijk te maken... ![]() Bron: De Standaard van 11/08/07 Misschien kan het CTA van de CAP het volgende jaar deelnemen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat CTA betreft zal je nog wel antwoord krijgen denk ik ....
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() xxxxx
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 augustus 2007 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() xxxx
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 augustus 2007 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() 1
En hoeveel verenigingen zitten er in dat "netwerk van verenigingen waar armen het woord nemen", waar armen werkelijk rechtstreeks het woord nemen? Maar ja, het is net zoals in de hele democratie. Zelf moet je zwijgen, je mag je stem alleen laten horen via geselecteerde vertegenwoordigers. De stem van de goedgevulde portefeuilles klinkt aangenamer... 2 Proficiat aan alle armen die in het Netwerk voor Verenigingen waar armen het woord nemen, het woord genomen hebben. Proficiat dus, meneer en mevrouw Niemand Er is maar één vereniging waar armen wel ongecensureerd het woord nemen, dat is Forum politics.be. 3 En daar wordt over zulke stemmen dan heengevallen met de ongeremde brutaliteit die een anomieme reactie mogelijk maakt: "parasieten, profiteurs, werkweigeraars, zieligaards, luiaards , gedegenereerden, en veel meer ander fraais dat je hier om de haverklap kan lezen, en dat meestal toegediend wordt door zeer herkenbare dispensors van parasitaire stigma's met jarenlange forum-ervaring... Laatst gewijzigd door eno2 : 13 augustus 2007 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Xxx
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() [quote]
"Aandachtshoeren" Prachtig gevonden, graftak. Dat valt dan toe te voegen aan het lange hierboven boven al geciteerde lijstje van "parasieten, profiteurs, werkweigeraars, zieligaards, luiaards , gedegenereerden" en veel meer ander fraais dat je hier om de haverklap kan lezen, en dat meestal toegediend wordt door zeer herkenbare dispensors van parasitaire stigma's met jarenlange forum-ervaring... Je ontwikkelt je ook langzamerhand in zo'n dispensor. Citaat:
Ga toch fietsen... Laatst gewijzigd door eno2 : 13 augustus 2007 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Kweet ni of ik al gepost had ik vermoed van niet ( ni gecheckt ) mor alvast BRAVO .
Wa meer open dialoog en begrip naar doelgroepen (arme) toe waardeer ik enorm ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom dan niet eens voor een armenorganisatie waar de armen veilig in de schaduw kunnen schuilen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is mooi om horen. Die vereniging verricht, imo, haast pionierswerk voor een totaal vergeten groep mensen. "De arme autochtoon."
Chapeau