![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Didier Reynders ziet voor de nieuwe regering terecht een belangrijk punt, misschien het belangrijkste, in de armoedebestrijding.
Op Politics.be ligt voor de nieuwe formateur constant een goudmijn aan radicale voorstellen ter beschikking, continu geformuleerd en hergeformuleerd tot spammenstoe door dom-rechts. Zoals daar zijn: Het afrukken van alle pampers Het invoeren van gedwongen lageloontewerkstelling en allerlei nepstatuten Het belasten van de fooien en de tips van taxichauffeurs en horeca-personeel. Belastingsaanslagen op buskers, strand- en straatzangers. Summiere executies van werkonwilligen of tenminste opsluiting in straf- en heropvoedingskampen. Zoveel goud voor het uitdrijven van de armoede op is één plaats nog nooit zo geconcentreerd op internet. Formateur, profiteer ervan! Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juli 2007 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Geef dan zelf de oplossing ter bestrijding van de armoede.
Echter... Met gepamper is het al totaal mislukt. Te zien in Wallonie en bij de allochtoontjes. Verbijsterende werkloosheidcijfers. Belgie scoort hier op de laagste plaats, te vergelijken met buiten-Europese toestanden. Om al die mondjes te voeden/huisvesten/levensnoodzakelijke gsm... is er geen geld meer over voor echte sukkelaars. Laat Eno met oplossingen komen die wij, debielen, met open mond zullen lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is er al een morfateur... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Een paar minuten al na mijn posting.
Van anticipatie gesproken... Maar hij wil zich de mond niet laten openbreken. Laat staan er iets in leggen. Het zal voor de armen wel wel een torturadeur zijn, zoals de anderen... Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juli 2007 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Het zal voor de vlamingen wel ne belastingbetaalateur worden.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een loodgieterbuizeninstallateur zoals hij zal er wel geen enkele moeite mee hebben de huidige efficientie van de afloop onder bescheiden inkomens te continueren en zelfs nieuwe te improviseren. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juli 2007 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Zodat het dragen van de bedelstaf ons gemakkelijker afgaat.
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juli 2007 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Je mag vooral niet vergeten dat diegene di de pamper afrukt, de stront zal moeten opkuisen.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() een ernstig armoedebestrijdingsplan stelt de invoering van een onvoorwaardelijk basisinkomen en dus de overgang van een voorwaardelijke sociale zekerheid ( = uitsluiting ) naar een onvoorwaardelijke ( = iedereen insluiten ) centraal.
alle andere armoedebestrijdingsplannen is louter jullie belastingcenten naar de zee dragen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 juli 2007 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juli 2007 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Aan stront zal het schijnbaar niet ontbreken...
Kan men daar geen strontbanken van maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Werken voor de gsm zou al veel helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.theyesmen.org/hijinks/plattsburgh/ "the WTO believes that the poor should eat their own shit, or perhaps eat the shit of the rich, if an efficient pipeline can be established". ![]()
"Het gezag van duizend personen weegt niet op tegen de bescheiden redenering van één individu" (Galileo Galilei, 1632). Laatst gewijzigd door Fonske : 6 juli 2007 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |