![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Deze man kan het beter uitleggen dan ik;
http://www.liveleak.com/view?i=33c_1187358686 duidelijk toch?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() BRAVISSIMO.
Als het juist is dat polygamie in Duitsland toegestaan is, alleen voor moslims, dat een man die zijn dochter zwaar slaat, vrijuit gaat in Italië: DRIEMAAL BRAVISSIMO!!!! Vooral de vraag aan de politiek correcte politici, wanneer HUN respect zou ophouden (de dag dat je pintje afgenomen wordt? Of de dag dat je vrouw afgerammeld wordt omdat ze met onbedekt gelaat over straat loop?) vind ik relevant. En neen, ik overdrijf niet: Mevrouw Grouwels (CD&V) zei ook al dat Vlaamse vrouwen in Bxl met een hoofddeksel rondlopen om niet beschimpt te worden. De eis om een zwembadcafetaria te sluiten als het moslimvrouwen-zwemuurtje is. Nachtwinkels waar geen pintjes mogen verkocht worden Het halal-voedsel dat alle kinderen krijgen op schoolreis ... De eisen en toegevingen nemen alsmaar toe. En, Laya, je hebt gelijk: moslims hebben het recht zaken te eisen. Je kan inderdaad maar proberen (een "neen" heb je al, een "ja" kun je krijgen). Het zijn inderdaad onze politici die niet op alles moeten toegeven, in het opbod om toch maar geen zweem van racisme te laten blijken. Iemand in Europa nu een islamofoob noemen, is tegenwoordig dus eerder een compliment volgens deze man. Wel, ik ben islamofoob en ben er fier op!!!!! Laatst gewijzigd door sn00py : 2 september 2007 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bekeerd. Moslims zijn de oorzaak van alle problemen in de Westerse wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Die man kan het inderdaad goed uitleggen, hopelijk krijgen veel mensen dit fragment te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En liberalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat moeten liberale moslims dan niet zijn?
![]()
![]() |
#8 |
|
![]() Een zelfhatende moslim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Het lijstje zit nog vers in je geheugen: welke soort drogreden is dit?
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh. Je zou het een stropopredenering kunnen noemen, maar eigenlijk is het vooral retorica.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() fout. Niet de moslims, maar het regime dat hier nonstop massa's moslims heeft binnengelaten, en een opengrenzen politiek heeft gevoerd:
het kapitalistisch neoliberalisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, soms doe ik nog moeite.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de duidelijkheid; ik heb het filmpje niet eens bekeken, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() the horror, the horror...
![]() |
#18 |
|
![]() Helaas werkt het wel zo, als je met genoeg mensen genoeg dingen uit hun context rukt en alle andere dingen op de wereld verzwijgt gaat het vanzelf lijken alsof je gelijk hebt. De vreemdelingen-sectie van dit forum is daar een goed voorbeeld van: dagelijks gebeuren er vele incidenten en worden er vele misdaden gepleegd, maar als er alochtonen bij betrokken zijn beland het op het forum. Het is niet te ontkennen dat er inderdaad relatief vaker problemen zijn met allochtonen dan met autochtonen, met moslims dan met atheïsten, met armen dan met rijken, met voetbalsupporters dan met hockeyfans, maar daarom is nog niet elke voetbalsupporter een crimineel, de meerderheid van de voetbalsupporters bestaat uit hele gewone mensen die het niet verdienen om uitgescholden, niet aangenomen of door de wet achtergesteld te worden vanwege de daden van anderen, en dat is wel wat men probeerd te bereiken, het specifiek achterstel;len van moslims. Als het aan sommige mensen lag was er al lang een hoofddoekjesverbod, geen verbod op religieuze symbolen of een verbod op kleding, maar een verbod op hoofddoekjes, omdat het 'niet in onze cultuur past'. En mijn T-shirt, is dat dan wel een onderdeel van onze cultuur? Is er een comissie die beslist wat er in onze cultuur past? Sluit deze comissie binnenkort dan de McDonalds? Dat hele anti-Islam gezeik komt me de neus uit omdat er naar het schijnt gewoon niet gerelativeerd kan worden. Als ik kritiek uit op de moslims in Nederland en Vlaanderen klinkt het door de enorme hoeveelheid oneliners en agressieve taal die we dagelijks over ons heen krijgen alsof ik ze verdedig, dat is belachelijk en het helpt niemand iets verder. Ik ben namelijk niet alleen, als een minister een probleem omtrent moslims/allochtonen aansnijd begint er ook al boe-geroep dat hij een watje is en alles veel te multi-culti aanpakt, de bloeddorstige menigte keurt zijn aanpak bij voorbaat af, de minister weet dat, problemen omtrent moslims aanspreken levert dus sowieso al geen politieke winst op, je word aan beide kanten afgebrand, en dat terwijl een beetje dialoog, een redelijke houding, overleg en maatregelen wel kunnen bijdragen aan de leefbaarheid, voor "ons", maar ook voor hen. Maar dat wil men niet, men wil bloed zien. Het zwarte schaap is gespot en het moet geslacht worden, niet halal natuurlijk.
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Dank je voor de bevestiging Smiley.
![]() |