![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas goed op jezelf.
Dat zeg ik bij het afscheid als een laatste groet Pas goed op jezelf Vergeet niet om te doen wat je het liefste doet Maar denk aan een ander, vergeet egoïstisch plezier Denk ook eens aan hem of aan haar op je eigen manier Pas goed op jezelf Dat zeg ik bij het afscheid als herinnering Pas goed op jezelf Je was het toch van plan toen je van huis afging Wees daarom voorzichtig, denk even aan wat ik je vraag Je weet het, pas goed op jezelf vandaag. Maar denk aan een ander, vergeet egoïstisch plezier Denk ook eens aan hem of aan haar op je eigen manier Pas goed op jezelf Dat zeg ik bij het afscheid als herinnering Pas goed op jezelf Je was het toch van plan toen je van huis afging Wees daarom voorzichtig, denk even aan wat ik je vraag Je weet het, pas goed op jezelf vandaag Jos Brink Morgen wordt hij begraven.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 22 augustus 2007 om 17:13. |
![]() |
![]() |