![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jan Loones (N-VA) - 16 tot 22 februari "Advocaat van beroep en sinds 1983 politiek actief. Hij heeft vooral interesse in juridische en institutionele zaken en legt zich eveneens toe op internationale betrekkingen, mensenrechten en toerisme. Hij maakt ook deel uit van het partijbestuur en |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Voor zover ik weet is hierover nog niets bekend, alhoewel ik enkele dagen geleden in DS las: waarschijnlijk niet ?
Als u nog twijfelt, vergeet dan niet dat u nodig bent ! Als N-VA-lid en progressieve separatist zou ik het uiteraard spijtig vinden indien u uw mandaat niet verlengd. Wat vindt u trouwens van de uitspraken van Stevaert: die spreekt steeds over het 'rechts-conservatieve N-VA'. Voor mij is dit pure propaganda om progressieve Vlamingen weg te houden van de N-VA ! |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() dank u, lieve amalia; er stond zelfs: hoogstwaarschijnlijk; en anja kan het weten;
eerlijk gezegd: ik worstel nog met één en ander; en inderdaad: er zal vlug genoeg blijken dat dit "vlaams kartel" (als die naam maar standhoudt) niet zomaar conservatief is; ook daar kunnen n-va'ers de linkerecdnvers vinden; |
![]() |