![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Echt waar!
Het gaat als volgt: Gisteren met mijn ouders en vriendin naar de ikea in Zaventem. Op de parking zat er een vrouw op een betonblok met haar karretje langs haar. Wij gaan achter dat karretje staan in de hoop dat ze dat weg ze omdat ze riant de baan versperde. Waarop die vrouw in het Duits op arrogante manier zegt dat we haar langs de andere kant moeten passeren. Natuurlijk, slim als we zijn *kuch*, hadden we al gezien dat dat geen optie is. Dus zegt die vrouw op nog arrogantere toon dat wij dat maar moeten doen omdat zij dat niet wil. Ikzelf ben op dit moment alle vriendelijkheid voorbij en rol haar karretje bruusk aan de kant. (what goes around, comes around hé) Waarop die vrouw begint te roepen en tieren (nog altijd in het Duits). Ik roep en tier terug en ga verder. Op dit moment zegt de vrouw dat ze mij mij gaat slaan tegen mijn moeder. Ze komt mij achterna en probeert mij ook daadwerkelijk te slaan, ik weer haar af door haar hand weg te duwen. Opeens zegt ze dat ze de politie gaat bellen want 'du hasst eine schwangere frau angegriffen' ![]() De vrouw zag er niet zwanger uit en had mij dit ook niet gezegd, de zaken die ze uithaalde om tot bij mij te raken deden dit ook bij niet vermoeden dat ze zwanger was. Mijn ouders, vriendin en ik wandelen verder terwijl ze wildvreemden aanklampt om haar verhaal te doen. Wij wandelen door waarna ze onze nummerplaat noteert en teruggaat naar die wildvreemde mensen. Ik dus ook terug, had ze daar gezegd dat ik haar geschopt had. En blijkbaar kon ze ineens ook Engels spreken. ![]() Hebben we maar gewacht op haar man die terugkwam, terwijl de man die de vrouw had aangeklampt zei dat ik mij gewoon moest excuseren en dat het dan gedaan zou zijn. Dus heb ik dat ook maar gedaan, ik wou immers geen politie op mijn dak hebben. Want o wee, ik had een zwangere vrouw al bijna half dood geslaan op dit moment. ![]() Echt totaal geflipt gewoon. ![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Verward verhaal, maar ik vraag me wel af waarom jij in Zaventem Duits begrijpt. Ik zou er in elk geval geen bal van verstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie gaat er nu naar de Ikea, het epicentrum der winkelagressie? altijd verhoogde kans op ambras daar... ooit 2 klanten zien vechten (vechten ja, klopklop) voor het laatste salontafeltje van een bepaald type in dat pak-het-zelf-magazijn
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja ... en geen getuigen die de hele zaak van in't begin hebben gezien zeker ....
Politie erbij had nog niet zo slecht geweest ... Meestal blijven ze hysterisch doen , met als gevolg dat de agenten snel door hebben hoe de zaken ervoor staan ... ![]()
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. En in Zaventem was er veel kans dat ook de agenten geen Duits zouden "verstaan" hebben. En jij had (in het Nederlands) klacht kunnen indienen wegens agressie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kom net uit de hogeschool hé ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was wel een optie geweest natuurlijk
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Binnenkort, de avonturen van Kay in de Begijnenstraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() ik treed Kay-Gell bij, in een woord-tegen-woord situatie is het altijd een dubbeltje op zijn kant, en tegen een vrouw (al dan niet zwanger?) zou ik nog zo zeker niet zijn of je het juridisch zal halen. Verwondingen kunnen vastgesteld worden, maar wat als ze zich eerder of nadien een paar verwondingen toebrengt.
Wat een toestanden zeg ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben germanist. Maar in Zaventem zou ik verdomd geen woord Duits verstaan als het op zo'n agressieve wijze gebracht wordt. Ik vraag me zelfs af of ik - Peter Sellers achterna - mijn rechterarm omlaag zou kunnen houden.
Waarom moeten Vlamingen hun agressoren altijd in hun vreemde taal te woord staan? Wie in Zaventem klachten heeft, doet dat in het Nederlands. Zoniet: sorry, no comprendo. Laatst gewijzigd door Kortaf : 2 september 2007 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Don't mention the War"
![]() ![]()
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Voila. Dat had op die IKEA-parking te zien kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Kay maakt ook alles mee eh
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik heb jou in elkaar geslagen? Oké, maar dan moet je wel wat blauwe plekken en kneuzingen hebben om het te bewijzen toch? Mag ik die maken dan?
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard heeft een verhaal steeds 2 kanten ...
Bestaat er misschien een verband tussen haar zwangerschap en Kay-gell ??? Was er daar soms een discussie over ontstaan ??? ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 2 september 2007 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er geldt zover ik weet geen plicht om een vreemde taal te verstaan. Laatst gewijzigd door Kortaf : 2 september 2007 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan lopen.
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mss hadden ze de koshermaaltijd niet vroeg op de tafel geserveerd.
![]() |