![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Uit goede bron vernomen dat Milquet een zangcarriere gaat beginnen.
Heb al haar 1ste liedje gehoord, klinkt als volgt: NON, NON, rien va changer, tout tout va continuer, comme c'était, comme c'étaiiiiiiit........ Vertaling:: Neen neen Vlamingen, ge moet er niet op rekenen, alles zal blijven zoals het was, ge blijft betalen en hebt verder niks te zeggen... Non non rien va changer etc etc etc |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een spitsvondigheid.
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de keerzijde van de singel: (of bestaat dat niet meer, een singel ???)
We gaan den Yves zijn broek afdoen, tsjoelala tsjoelala we gaan den Yves zijn broek afdoen, tsjoelaa laaaa dan kan'hem naar de koning, tjsoelala, tsoelala dan kan'hem naar de koning, tsoelaa laaaa les flamands sont minables, tsjoelala, tsjoelala ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Of ze kan Edith Piaf nadoen...
Non, je ne regrette rien... |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vond de 'reportage' op de vrt ook wel schitterend,
een compilatie van Milquets uitspraken met op de achtergrond een leuk stukje muziek: C'est une poupée qui fait non, non, non, non Toute la journée elle fait non, non, non, non Personne ne lui a jamais appris Qu'on pouvait dire oui Sans même écouter elle fait non, non, non, non Sans me regarder elle fait non, non, non, non |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Milquet's naam is blijkbaar gemaakt, maar ze wil het niet geweten hebben.
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe die ooit haar maagdelijkheid is kwijtgespeeld , met hare beperkte antwoordvokabulaire, wellicht heeft haren eerste vrijer niets gevraagd en gewoon doorgeduwd ... gelijk ze binnenkort in 't parlement nog eens gewaar gaat worden ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() La Wallonie est le chef!
Je dis aux flamands au bref: NON, NON, NON, les flamands vont jamais être chef! NON NON NON NON NON NON NON NON NON NON, euh... et aprés NON! kan ze ook nig zinge Laatst gewijzigd door kroa : 24 augustus 2007 om 14:57. |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Of een duet tussen Di Rupo & Milquet
Di Rupo: Qu'est que tu veux dire, tu veux une petite bonbon? Milquet: Des changement, je dis NOOOOOON NOOOOOON NOOOOON Di Rupo: Tu as raisooooooooooooooon, Je dis aussi NOOOOOOOOON NOOOOOOOON NOOOOOOON Milquet & Di Rupo: On n'est pas con, aux flamands on dit NOOOOOOON NOOOOON NOOOON Laatst gewijzigd door kroa : 24 augustus 2007 om 15:01. |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Terzake had nochtans een zeer passend liedje gevonden voor haar, ik kon het wel niet herkennen
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Michel Polnareff - La poupee qui fait non
|
![]() |