![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Vraag is simpel.
Ik ga immers verhuizen naar de cuerensstraat en ik vroeg mij af hoe de buurt ginds is? Te doen voor mijn vriendin om s avonds van Sint katelijne naar daar te wandelen? Of is misschien de Graaf Van Vlaanderen halte beter, of misschien helemaal niet?
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 27 augustus 2007 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=27 http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=37 En neen, Katelijne is heel wat beter dan Graaf van Vlaanderen, ook de weg er naar toe is veel beter. Laatst gewijzigd door Kortaf : 27 augustus 2007 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Thanks for the tip, al hoop ik dat het ik het verhaal nog hoor van die kerel die er opgekrast is. ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat dacht ik ook, uiteindelijk zit ik niet zo gek ver af van het Bloemenhof (toch nog een aardige buurt) De Graaf van Vlaanderen had ik in gedachte omdat de weg naar mijn studio dan volledig langs het Kanaal is waar er toch vrij veel verkeer is. En met 's avonds bedoel ik rond 7 uur (maar aangezien het in de Winter dan toch donker is maak ik me toch een beetje zorgen)
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 27 augustus 2007 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was wel Lemmens, aan de overkant van de kleine ring. Jij zit aan de Brussel-kant, en als ik het zo lees zelfs ei zo na in de toeristische perimeter. Dat is altijd een voordeel. En centrum is de goeie kant om naar de metro te wandelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, de andere optie lijkt mij ook aannemelijker.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik m'n studies afgerond heb, denk ik ook wel een studio te huren ergens rond Brussel. Alle werkgelegenheid zit daar zowat geconcentreerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Brussel is er echt weinigs speciaal, wie wilt er nu naar daar verhuizen??? En dan nog om een carriere uit te bouwen.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel bedrijven rond Brussel, maar daar wonen? Gek! Ga in Leuven of in welk stadje in de buurt wonen. Filerijden ga je zowiezo moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() En dan verwonderd zijn dat Brussel een Franstalige stad geworden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ergens gelezen: Lukas Vandertaelen was in het begin boos dat men hem in zijn Brusselse supermarkt nooit in het Nederlands aansprak, tot hij besefte dat hij op de hele dag misschien wel de enige Nederlandstalige klant was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een smeerlap moet dat zijn geweest. Klootzak... we moeten die bevechten met het FDF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ik niet begrijp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is bbp met zijn atoombommen als ge hem nodig hebt...
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het fileprobleem (of afstandsprobleem) om naar het werk te gaan vermijd ik trouwens helemaal op die manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |