![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het zo verder gaat mag Albert definitief in Zuid-Frankrijk blijven!
Tenzij de Walen hem nog willen (en kunnen?) onderhouden. De poll in hln: Moet België blijven bestaan? Ja ![]() Ja, maar als confederale staat ![]() Neen ![]() Geen mening ![]() Totaal aantal stemmen: 8882 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() jammer dat we de stemmenkampioen niet meer hebben. Dat was toch een betrouwbaarder bron van peilingen. Ik had graag hen een peiling zien doen over deze materie, nu na deze gebeurtenissen.
Internetpolls als deze mogen dan wel een trend aangeven (die niemand met verstand zal ontkennen) zo super betrouwbaar zijn ze niet hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Maar bij zulke polls krijg ik altijd een raar gevoel : de vraag is niet duidelijk omdat er niet vermeld is welk soort ontbinding dat dan moet zijn (en dan heb ik het dus over Brussel)
![]() |
#4 |
|
![]() Akkoord, maar de trend is duidelijk en kan niet weggewuifd worden!
De Stemmenkampioen was meer betrouwbaar. Daarom werd die ook door het regime eronder uitgehaald. Toch merkwaardig dat GVA-HBVL-HLN die polls (mogen - durven) inrichten. Ik vroeg reeds 2 x aan DS wanneer zij volgen. nog steeds geen gevolg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind dat je lachje wat groen begint te zien, Hans1. wat denkt de echte Hans Van Cauter hier allemaal van??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werk werd gedaan door bijna 9000 deelnemers. Allemaal Vlaams-nationalisten natuurlijk en ze stemden ook allemaal minstens 25 keer. Jouw reactie is echter zo nietszeggend dat ze veelzeggend is.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polls blijven polls. Geef ons liever echte peilingen die wil van de hele bevolking vertegenwoordigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |