![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Om te beginnen, voor al de Vlamingen die ijverden voor een onafhankelijk Vlaanderen en ondertussen al gestorven zijn (vb geboren in 1900), moet verschrikkelijk zijn.
Oud worden en leven met de gedachte, het is ons niet gelukt, Vlaanderen is nog steeds niet vrij. Je bent er natuurlijk niet elke morgen of dag mee bezig, maar zeker de laatste 2 maanden, komt dit steeds dichter, gaat Vlaanderen eindelijk vrij worden? Hoelang nog, ik wil niet sterven in wat men "België" noemt. Dat onze kinderen mogen geboren worden in een onafhankelijk Vlaanderen dat goed functioneert binnen de Europese Unie. Elke dag die al gepasseerd is dat België bestaat, is er al een te veel dat België bestaat. Wanneer mogen we dit meemaken, laat ons aub niet in 2020 constateren dat België nog steeds bestaat, dan blijven we stil staan of achteruit gaan. Een vrij Vlaanderen, hopelijk komt deze dag er snel, de eerste dag dat ik ontwaken mag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Pervers gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hallo,
je hebt dit volgens mij wel verkeerd begrepen, ik bedoel, dat de eerste dag dat ik 's morgens wakker wordt in een onafhankelijk Vlaanderen, 1 van de beste uit mijn leven moet zijn. Ik bedoel niet dat de doden moeten ontwaken uit hun eeuwige rust, ik vind het erg voor de mensen die voor een onafhankelijk Vlaanderen ijverden, en dit nooit hebben meegemaakt. Sorry als ik het verkeerd zou uitgelegd hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zit toch diep bij sommigen...
Nu ja, veel plezier ermee.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zo kan ik ook Limburg onafhankelijk willen en een samenvoeging met NL-Limburg. Trouwens in de geschiedenis van limburg vertelt dat de NL-Limburgers eigelijk bij Belgie wilden blijven in 1839. Maar die stoeme grote bazen die het allemaal altij beter weten beslisten anders. ![]() Die weten niet, wie sjoan os Limburg is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |