Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2009, 18:38   #1
regenboog
Schepen

regenboog's schermafbeelding

Standaard drie redenen waarom we homo's moeten accepteren

1. Biologisch-evolutionaire:
Omdat andere diertjes dat ook doen. Die doen wel ook geregeld aan incest, maar dat kunnen we ze vergeven, uit solidariteit.
1. Sentimenteel-humanitaire. Het is algemeen geweten hoe proper en schattig homojongetjes zijn, en dat lesbiennes veel betere moeders zijn dan de gewone.
3. Ideologische. Iedereen mag doen wat hij ook wil zolang het met wederzijdse toestemming gebeurt. Als iemand opgegeten wil worden, dan moet hij dat vooral doen.
regenboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 18:40   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf me verwonderen dat er hier zoveel draden zijn over homo's.

Voorts zie ik maar één reden om een homo te aksepteren: hij/zij is een mens. Een mede-mens.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 18:43   #3
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenboog Bekijk bericht
1. Sentimenteel-humanitaire. Het is algemeen geweten hoe proper en schattig homojongetjes zijn, en dat lesbiennes veel betere moeders zijn dan de gewone.
Sterk!

Volgens mij hebben de meeste fervente homohaters het idee dat ze elk moment genomen kunnen worden door een Hell's Angel.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 18:58   #4
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat andere diertjes dat ook doen. Die doen wel ook geregeld aan incest, maar dat kunnen we ze vergeven, uit solidariteit.
3. Ideologische. Iedereen mag doen wat hij ook wil zolang het met wederzijdse toestemming gebeurt. Als iemand opgegeten wil worden, dan moet hij dat vooral doen.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 19:09   #5
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Wauw, regenboog heeft net alle redenen om homo's te accepteren met zijn briljante logica ontkracht. Nu kan ik niet anders dan mijn honkbalknuppel halen om een paar homo's in elkaar te rammen. Voorwaar een nieuwe, grootse denker op het forum. En eloquent. Welkom op het forum, regenboog.

Sommige mensen beheersen de kunst van het zichzelf te kakken zetten dermate dat externe hulp eigenlijk overbodig is.

NEXT!
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 19:11   #6
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wauw, regenboog heeft net alle redenen om homo's te accepteren met zijn briljante logica ontkracht. Nu kan ik niet anders dan mijn honkbalknuppel halen om een paar homo's in elkaar te rammen. Voorwaar een nieuwe, grootse denker op het forum. En eloquent. Welkom op het forum, regenboog.

Sommige mensen beheersen de kunst van het zichzelf te kakken zetten dermate dat externe hulp eigenlijk overbodig is.

NEXT!
Lang leve de sociaal-democratie.
Oud 1 augustus 2009, 19:57   #7
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat andere diertjes dat ook doen.
Argumentum ad populum.

Citaat:
Die doen wel ook geregeld aan incest, maar dat kunnen we ze vergeven, uit solidariteit.
De homo sapiens doet ook geregeld aan incest.

Citaat:
1. Sentimenteel-humanitaire. Het is algemeen geweten hoe proper en schattig homojongetjes zijn
Ik betwijfel ten zeerste dat hetero's minder hygiënisch zijn dan homofielen. Ze houden zich misschien meer bezig met "beauty & wellness".

Het is echter niet omdat je parfum en make up gebruikt dat je het recht hebt om geaccepteerd te worden. Het lijkt mij eerder dat wezens die chemisch vergif op hun gezicht smeren om er mooier uit te zien, het recht hebben om verstoten te worden.

Citaat:
, en dat lesbiennes veel betere moeders zijn dan de gewone.
Wat heeft de seksuele voorkeur te maken met je capaciteiten als ouder?

Citaat:
En wat als ik er akkoord mee ben dat mijn goede vriend Osama een kernbom van 50 megaton in mijn schuur laat ontploffen?

Laatst gewijzigd door IronChef : 1 augustus 2009 om 19:57.
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 20:01   #8
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat ze aub geen kindjes opvoeden. Bergrip 'nakomelingen' zou nogal misplaatst zijn. Over de duurzaamheid van de relatie niet gesproken.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 22:34   #9
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

NOG een reden:

Meer homo's? Meer chicks voor de losers die anders blijven hangen... Al een chance dat die tapetjes van mannen houden, of we liepen nu allemaal met sakosjkes rond if you see what i mean.. Homohaat? Bwa, zolang ze in mekaars bruine zitten in hun eigen slaapkamer, niet promiscue zijn, wat kunt ge daartegen hebben? Veel van die ventjes dat daar zo tegen fulmineren zijn vaak zelf heel onzekere mietjes...
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 22:41   #10
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos Bekijk bericht
NOG een reden:

Meer homo's? Meer chicks voor de losers die anders blijven hangen... Al een chance dat die tapetjes van mannen houden, of we liepen nu allemaal met sakosjkes rond if you see what i mean.. Homohaat? Bwa, zolang ze in mekaars bruine zitten in hun eigen slaapkamer, niet promiscue zijn, wat kunt ge daartegen hebben? Veel van die ventjes dat daar zo tegen fulmineren zijn vaak zelf heel onzekere mietjes...
Voorbeeld van een bericht door een loser die anders blijft hangen.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 22:45   #11
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Laat ze aub geen kindjes opvoeden. Bergrip 'nakomelingen' zou nogal misplaatst zijn. Over de duurzaamheid van de relatie niet gesproken.
Ah ja, want duurzame relaties bij homoseksuelen zijn uiteraard onmogelijk...

Gelukkig dat alle hetero-relaties zo duurzaam zijn. Stel je eens voor dat die arme kindjes zouden moeten opgevoed worden door gescheiden ouders of - oh gruwel - door nieuw samengestelde gezinnen... Ondenkbaar, toch?
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 22:48   #12
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Gelukkig dat alle hetero-relaties zo duurzaam zijn. Stel je eens voor dat die arme kindjes zouden moeten opgevoed worden door gescheiden ouders of - oh gruwel - door nieuw samengestelde gezinnen... Ondenkbaar, toch?
Tja, hypocrisie is de nieuwe eerlijkheid.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 augustus 2009 om 22:50.
Oud 1 augustus 2009, 23:05   #13
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mee eens. Hetero is geen certificaat voor duurzaamheid. Verre van. De laatste cijfers liegen er niet om. Andere discussie. Een discussie over de noodzaak over het hebben van een pa en ma zou zinvoller zijn, hieromtrent.

... maar waarom outen homo's zich met een avatar met een blote kont ? Individuele vrijheid ? akkoord.
Oud 1 augustus 2009, 23:11   #14
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mee eens. Hetero is geen certificaat voor duurzaamheid. Verre van. De laatste cijfers liegen er niet om. Andere discussie. Een discussie over de noodzaak over het hebben van een pa en ma zou zinvoller zijn, hieromtrent.

... maar waarom outen homo's zich met een avatar met een blote kont ? Individuele vrijheid ? akkoord.
Wat heeft dat alles met het opvoeden van kinderen te maken?
Oud 1 augustus 2009, 23:14   #15
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
1. Sentimenteel-humanitaire. Het is algemeen geweten hoe proper en schattig homojongetjes zijn, en dat lesbiennes veel betere moeders zijn dan de gewone. 3. Ideologische. Iedereen mag doen wat hij ook wil zolang het met wederzijdse toestemming gebeurt. Als iemand opgegeten wil worden, dan moet hij dat vooral doen.
Wij moeten niets. En voor te beginnen uw leugenachtig gezever geloven.
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2009, 23:37   #16
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zondebok Bekijk bericht
Wij moeten niets. En voor te beginnen uw leugenachtig gezever geloven.
Ik ken anders een, 1,85 tegen de 90kg iemand die zijn vak goed kent, toch is het er een.
Oud 1 augustus 2009, 23:56   #17
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat alles met het opvoeden van kinderen te maken?
... dat ik het niet de normaalste zaak vind dat seks wordt geassocieerd met penetratie in iemand zijn kont.

kan wel leuk zijn als optie. Variatie, why not, zelfs bij hetero's. Maar niet als norm.
Oud 2 augustus 2009, 00:26   #18
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Ik ken anders een, 1,85 tegen de 90kg iemand die zijn vak goed kent, toch is het er een.
En dan ?
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2009, 02:02   #19
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is helemaal geen kwestie van accepteren! Accepteren dat doe je als je hoort dat je kanker hebt, als je een zware gasrekening krijgt of als je je job kwijt bent.

Over homo's valt er helemaal niks te 'accepteren'. Sommige mannen vallen op mannen. Aangezien werkelijk niemand daar aantoonbaar last van heeft of nadeel van ondervindt is het woord 'accepteren' hier totaal misplaatst.

Alsof we hen (die lieve mede-mensen) gunnen dat ze op mannen verliefd worden! Onzin, natuurlijk.
Oud 2 augustus 2009, 03:17   #20
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... dat ik het niet de normaalste zaak vind dat seks wordt geassocieerd met penetratie in iemand zijn kont.

kan wel leuk zijn als optie. Variatie, why not, zelfs bij hetero's. Maar niet als norm.
Ik vind het dan weer bizar dat iemand het opvoeden van kinderen associeert met penetratie, al dan niet van de kont... Dat lijkt me een hoogst bedenkelijke opvoedkundige methode.

Los daarvan zou ik je graag eens zien onderbouwen dat anale seks "de norm" is bij homoseksuelen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be