![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het adres niet meer van dat nieuwe forum, iets met vlaanderen actueel. Kan iemand mij dat ne keer geven?
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Ge komt daar bijna allemaal dezelfde mensen tegen!
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zo de indruk dat ik op de 3 fora waar ik actief ben ook bijna altijd dezelfde mensen tegenkom.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Waar en waarom heeft hij zijn vertrek aangekondigd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Zullen we hem eens stalken ?
Onder ieder bericht van hem: [size=7]Niels! kom terug ! [/size] ![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch de indruk dat die Vlaanderen Actueel niet zo plezant is als deze... ze hebben daar niet eens een babe-keten of een overbodige topic!
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals wij dat forum overbodig vinden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg prettige mensen kom je daar tegen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, het valt me vooral op dat dat daar een beetje speelser, minder serieus aan toe gaat.
Pol.be blijft vooralsnog de beste.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politics.be blijft daar inderdaad met kop en schouders bovenuit steken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Politicsinfo en politics.be blijven de grootste forums, maar er is een nieuwe speler namelijk De Belgische Politiek. Van deze laatste was is al lid toen die nog maar pas als msn groups site bestond.
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tuurlijk niet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"vrije meningsuiting" noemt dat. op Vlaendren Aktueeel hadden ze het zelfs gepresteerd telkens het woord mestkever in een post voorkwam dit automatisch te vervangen door Vlaams blokker ... ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |