![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dit ondanks een stijging van het aantal geweldadige overlijdens (moord, doodslag, ...) in 2006 (tov 2005), en minstens 12 geweldadige overlijdens in juli/augustus ? Laatst gewijzigd door ynneb : 14 september 2007 om 08:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Te gek om los te lopen...
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() wat zijn dan eigenlijk wel de prioriteiten van de federale politie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() PS, ivm uw avatar, is dat zo'n miniatuur reuze-ruimtehamster? ![]()
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 14 september 2007 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stalking ook niet Familie ruzies OOK niet ....WEL als je in Antwerpen woont misschien omdat daar meer pedofielen rond dolen wie weet ![]() VERKEERS OVERTREDINGEN ook geen prioriteit . Inbraak + schade OOK NIET . vlucht misdrijven OOK NIET ..... eigenlijk kuntge beter crimineel worden in dit corrupt land dan arbeider + ge krijgt MEER recht als je PER ongeluk iemand afslacht . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duncan, ijlerd. -_-
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() NEEN want ik ben niet alléééén !!!!
Ik ken 5 kerels met 5 klachten & GEEN GEVOLGEN waarschijnlijk omdat ze belg zen ![]() Ik BEOEFEN tenminste een sociaal beroep DAGENLIJKS iets wa ni iederéén kan zeggen of schrijven voos kieken . Gij IJLT & ge stinkt naar uw vriendjes hier op politics ! Laatst gewijzigd door duncan : 14 september 2007 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Zij sparen blijkbaar liever hun energie om deze te gebruiken bij het aftuigen van Vlaams nationalistische aandachttrekkers...
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Vermoeddenlijk wel ja althans dat zou 'logisch' zijn in een internationaal corrupt land dat draaischijfje speelt .
![]() LOL louis toebak komt schreeuwen op canvas dat ze problemen hebben met justitie hahahaha ...rolt zich neer van het lachen. * Oesje ik moet mij inhouden anders moet ik gaan pissen en terug drinken en gas, elentriek en water gaan stijgen in prijs dus oesje arg inhouwe arg ...aaaarg . Laatst gewijzigd door duncan : 14 september 2007 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Prioriteiten liggen bij de DAGENLIJKSE NOOD oproepen die binnen komen waar ik op een scan hoor dat men ' collegiaal ' (politie) onder mekaar zegt ' t'is wer nen bruinen ' .
DAAROM hebben die het veels te druk omdat ze dagenlijks zever moeten oplossen van doelgroepen die ni weten wa communicatie en integratie is en spelen politie diensten die netjes hervormd werden nu een eerste lijns hulp/ sociale werkers jobjes enzovoort maar niet echt de orde hand haven of grote criminele vissen aanpakken . Als ge dus belg zijt zen der GEEN prioriteiten wel als ge van een andere ethniciteit bent zo zag ik al . Laatst gewijzigd door duncan : 17 september 2007 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, het doet me een beetje denken aan het verval van het Romeinse rijk. Ook dat verval kwam van binnenuit.
Nu, de dag van vandaag zijn de normen soms wat ver te zoeken. Eind jaren zeventig heb ik de politie meermalen vervloekt eerlijk gezegd maar de dag van vandaag zeg ik dat ze in die tijd eigenlijk hun job goed deden. Als ik nu zonder veiligheidsgordel op straat rij en er komt een flik naast mij rijden dan heeft hij niet eens gezien dat ik die gordel niet aanheb. Dat zou niet waar geweest zijn een kleine dertig jaren geleden. Vorige week reed ik over de witte streep (niet gevaarlijk maar wel een overtreding) en de zwaantjes die me passeerden deden even teken naar mij dat ik dat niet meer mag doen en reden daarna weg. Dertig jaren geleden ... minstens een boete aan mijn broek (en eigenlijk terecht ook). De politie doet het niet meer ... ze zien waarschijnlijk op tegen het papierwerk dat dit allemaal met zich meebrengt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Of ze hadden hun pistool vergeten....omdat UNIFORM code ni meer belangrijk was
![]() ik WIL ABSOLUUT niet terug komen op dezen aardbol maar mocht ik crimineel zen en die flik roept ' shit men pistool ' ...paf ....ZONDER twijfel sorry ![]() Heeft te maken met 'overleven' en cultuur die al dan niet 'anders' is dan de onze . Moest da ni hongerige uitstervende werkmens zen ?! ![]() die gasten hebben altij shift tenzij als ze geld rieken . Laatst gewijzigd door duncan : 17 september 2007 om 20:40. |
![]() |
![]() |