![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 4 inbraken in gemeente Ekeren maar SLECHTS 2 mensen dienden klacht in !
Jaja WIJ lezen het hier goed ' VIER ' inbraken en rot flikken doen AMPER controle want ik zien ze niet als ik met hongerige maag rond fiets en ga werken . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom klacht indienen ? De laatste keer dat ik dat deed, kreeg ik te horen dat 'er toch niks van zou komen' .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() klopt inderdaad maar men dient te wet te volgen ( ook opvolgen ) en men dient diezelfde wet te kennen .
Staat in burgerrechtelijk boekske ![]() Tuurlijk helpt dat niets omdat politie NIETS doet ZELFS geen extra controle , preventief wa rond toeren ....geen kloten doen ze inderdaad . |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Stabroek vorige week ook al !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da zijn die brave fixkes die binnen willen ze.
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan durven onze 'leiders' beweren dat de criminaliteitscijfers dalen... Dat is niet moeilijk, als de helft nog maar aangifte gaat doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
' + ' % en cijfers die onze CORRUPTE leiders gebruiken zijn SLECHTS gemiddelden dus amateuristische politiek wij mé 2 kunnen da beter ....wedden ![]() lol ![]() welke criminaliteits cijfers ?! die bestaan niet vindt ik persoonlijk , zen corrupt & fout . ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 5 september 2007 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn zuster haar wagen werd eens gestolen. Ze merkt dat op als het nog maar juist gebeurt is. Direkt politie (Edegem) gebeld met de boodschap: net gestolen, het is zo een wagen, die plaat enz... Zei dat poliske, kom maar naar het bureel want zo werkt dat niet.
Allee, wij naar daar. Daar aangekomen moesten we ongeveer een uurtje wachten want ze waren met belangrijke dingen bezig. Uiteindelijk is het aan ons, heel de uitleg gedaan en dan gaat die gast parmentelijk naar de radio en verwittigd een buitenploeg dat ze moeten uitkijken naar die soort van auto. Meer dan 2 uur na de diefstal, alsof dat dat iets opbrengt. Mijn zuster en ik bekeken elkaar en wij dachten hetzelfde, we zijn dan maar opgestaan en doorgegaan. Allee, riep die agent ons na, de papieren zijn nog niet in orde. Dag Jan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De 2de keer ze in m'n wagen hadden ingebroken(vreemdelingen zoals verwacht);toen ik over de vreemdelingen voorzichtjes begon had ik toch de indruk het de man ook wat beu was want ook voor hen is het niet plezant;ze pakken iemand op of een bende op en ze worden dan weer vrijgelaten.
Je zou voor minder beginnen grommen. De flik zegde;hier krijgen ze altijd 2de en 3de kansen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ben zowat hetzelfde tegengekomen met de flikken van Sint Niklaas, fiets gestolen aangifte gedaan... 2 maand later terug fiets gestolen ..opnieuw aangifte gedaan... 5 maand later terug fiets gestolen.. aangifte gedaan en navraag van de eerste aangiften ... na half uurke zoeken vonden ze mijn vorige 2 aangiftes niet meer, toen heb ik hen met plezier meegedeeld dat het de laatste keer was da'k aangifte gedaan had, nu ga ik zelf wel achter de daders zoeken als m'n fiets nog eens gestolen wordt en verspil ik geen uren wachttijd meer in hun wachtkamertje tot er een blauwbloeske wakker wordt.
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg altijd, als je te lui bent om taxichaufeur te worden kun je altijd nog terecht bij de politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Erg allemaal maar t'is goed dat we het openbaren en verwerken waar kan .
Bedankt voor de reactie's hopenlijk komen er nog zo'n voorvallen. Zelf werden er bij mij al 3 dure fietsen gestolen en 1 goeikoper model. Erg allemol. |
![]() |
![]() |