![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens van oordeel dat als de Republiek Vlaanderen het daglicht ziet ten gevolge van haar NON, een van de eerste daden van de eerste Vlaamse regering zou moeten zijn haar het ereburgerschap van Vlaanderen aan te bieden voor het ingang doen vinden van de zelfstandigheidsgedachte in de gemiddelde Vlaamse huiskamer.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Dezeweek in Humo: "'In het diepst van hun gedachten weten de Vlamingen wel dat Brussel niet écht bij Vlaanderen hoort'"
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wishful thinking van Milquet dus.
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig hoe jullie betere analyses kunnen maken over de persoon Milquet dan BDW.
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We wachten met veel ongeduld op jouw analyse !
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig hoe hautain een scheet in een fles als jij kan zijn.
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() De Walen gaan ons onafhankelijk maken, jippie!!!!!!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#13 |
|
![]() Dat en meer, "ik zou graag Brussel en Wallonië één homogeen grondgebied zien worden."
![]()
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Je kan niet vroeg genoeg met indoctrinatie beginnen... |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is niet "Brussel",het probleem is "Brussel-Halle-Vilvoorde" en het "bestatigen" van het feit dat "Brussel " en "Halle-Vilvoorde" verschillende zaken zijn geworden de laatste,pakweg,100 jaar.....Er zijn geen Vlaamse territoriale eisen aangaande Brussel,er liggen wel degelijk "Brussels-Waalse" eisen klaar ,aangaande Vlaanderen
![]() Welke visie Milquet overbrengt...tja.....kolonialisme,arrogantie,aanst uren op economische zelfmoord van gans haar regio.........moet kunnen natuurlijk ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaan het ontbreken van reactie te zien hebben AdrianHealey en de overige belgicisten geen probleem met deze 'visie' van Milquet....
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In elk geval een stad waar veel Vlamingen nooit komen maar waar ze wel een mening over hebben. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Dat is btw een directe persoonlijke aanval. Ik zou willen dat je daar mee stopte. Het is niet de eerste keer.) Maar kom, geef me maar gewoon gelijk. Zelfs Bart De Wever - die toch een goed aantal dagen met mevrouw Milquet heeft zitten discussieren - heeft een veel gematigdere indruk van haar. Zelfs hij zegt dat ze niet mevrouw non is en dat ze bereid was tot praten. Enfin, als jullie het béter weten, dan ga ik jullie natuurlijk niet tegen spreken. Citaat:
Wel. Ik vind Brussel noch een stad die duidelijk bij Vlaanderen, noch duidelijk bij Wallonië hoort. Op het geografische aspect na dan. Dat lijkt me duidelijk.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |