![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() het is mij de laatste tijd opgevallen dat onzen degucht sterk bezig is om zijn eigen partij (die zogezegd een vlaams front vormt met cd&v/nv-a) als de andere vlaamse partijen, een mes in de rug aan het steken is.
Nu weer zijn uitspraak waarin hij stelt dat we teveel focussen op BHV en meer aandacht moeten hebben voor de mensen. Tlijkt precies ne (halve) waal te worden. Zelfs op franse fora (zoals die van la libre belgique) zien ze de gucht als premier wel zitten. Hij 'heeft veel inzicht', volgens de fransen.. oeps... franstaligen. ben ik paranoïde, of is ons DG'ke zich aant profileren als 'vriend van iedereen'? Laatst gewijzigd door lollysticky : 3 september 2007 om 18:01. |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat hem zelfs al het gerief in huis heeft om een staatsgreep te plegen:
het "kolonelsregime" van de familie De Gucht. Goed voor e mensen : het " Guchtisme" : niet gauchistisch maar Guchtistisch. Nergens voor, nergens tegen & toch goed voor ..de mensen.
#3 |
Banneling
|
![]() sjareltje deklucht wordt geen premier.
Vande lanotte zeg iku ! |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een minderheidskabinet met Leterme en De Gucht , Reynders & Milleket in de oppositie ! (Groen , PS en Ecolo in de regering ..) De breuk van NVA en FDF met resp. CD&V en MR zou alleszins spectaculair zijn ! (vooral als VB vanuit de oppositie de regering zou steunen en Albert II in ballingschap naar ST. Helena of de Seychellen zou vertrekken)
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Neen, open vld heeft afgedaan en hij ook
#6 |
Parlementslid
|
![]() Als ik iemand van de VLD MOET kiezen dan kies ik inderdaad voor De Gucht, maar eeuhm... ik kies uiteraard niet voor iemand van de VLD!
#7 |
Vreemdeling
|
![]() De Gucht senior premier, en zijn zoon Jean-Jacques al meteen vice-premier. Waarom niet. Bij de Vandebossches (niet die van Familie) is het toch ook zo gegaan. Vader, dochter Freya, nu moeke van Freya en tante van Freya een dikbetaalde benoeming. Waarom niet. Ze zijn goed bezig ook al denken een ganse hoop Vlamingen van niet.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 september 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een goed man... Hij steekt trouwens geen stokken in de wielen integendeel hij zorgt voor oplossingen maar dat merk je niet met een hand voor je ogen!
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Neen, niet De Gucht.
Reynders is onze man. Die geilt nu al 85 dagen. 't is nu of nooit. Hij is te koop voor elke prijs. Nù zijn er vlaamse zaken te doen.
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Premier De Gucht zou een zéér goede zaak zijn voor België en zijn bevolking.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als nu het VB eens ging praten met het FDF, geheime besprekingen die uitlekken natuurlijk, om de koek te verdelen : fdf krijgt brussel en de rand, en het VB krijgt een onafhankelijk Vlaanderen... dan is er morgen direct een akkoord tussen de andere partijen ![]()
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een Waals premier in ruil voor een onafhankelijker Vlaanderen? Waar teken ik? Als Vlaanderen volledig onafhankelijk zou worden, zou ik zelfs Di Rupo 4 jaar aan de macht laten vooraleer de boel volledig te splitsen... *heb ik dat echt luidop gezegd? ![]() Laatst gewijzigd door Wolf Rulez : 3 september 2007 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() De Gucht is te weinig politieker om een goeie premier te zijn. Hij zegt zijn gedacht, zelfs als de massa van de bevolking te stom is om hem te begrijpen. Dat levert geen stemmen op.
Hij zou fantastisch zijn als voorzitter van de vld, maar ik vrees dat hij zich verbrand heeft door gelijk te hebben. Ach, ik verheug mij al op de kazakkendraaierij van de cd&v die er ongetwijfeld aankomt. De Gucht zei altijd al "ik zie niet in hoe een staatshervorming mogelijk is" en hij krijgt gelijk (zoals altijd, remember congo) Leterme zei dat hij premier wou worden, en dat is ook het enige waar die zich aan gaat houden. Lach me nu maar uit. Ik lach binnen een paar maand veel harder ![]()
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Gelukkig dat het electoraal gewicht van zijn partij (ondanks de kanseliersbonus) wat te licht uitvalt.Van dergelijk gepatenteerde breeddenkendheid krijg ik koortsblaasjes .
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 3 september 2007 om 21:45. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Blijf weg van De Gucht, die vindt ons allemaal maar een klootjesvolk met neigingen tot mestkeverij. Met hem de Loge aan de macht.
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niettemin geloof ik nooit dat hij premier wordt, daar is de VLD te klein voor, bovendien heeft die partij ook zwaar verloren bij de laatste verkiezingen.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |