Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2007, 16:32   #1
duncan
Banneling

Standaard Niet studenten ontwrichten onze arbeids markt maar onze wijven :)

[PDF] VVS. V ? S ?Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
Een argument dat men hierbij aanhaalde, was dat studenten meer. uren laten werken de arbeidsmarkt zou ontregelen. Van een vereniging van studenten zou je ...
studwww.ugent.be/~sbaert/VVS_vereniging_studenten.pdf - Gelijkwaardige pagina's

EurodusnieZe ontregelen de economie en zijn voor de overheid nauwelijks te beheersen. ... tenminste een gelijkwaardige positie op de arbeidsmarkt en in bredere zin, ...
eurodusnie.nl/mondiaal/doorstart-van-de-andersglobaliseringsbeweging.html - 53k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Studie en studerenArbeidsmarkt. Rechtspositie. Regelingen voor studenten ... Twijfel of je de juiste keuze maakt is goed voorstelbaar en kan je behoorlijk ontregelen. ...
http://www.rug.nl/studenten/studiebe...udieEnStuderen - 56k -

Tal van onderzoekingen , media ; organisaties klagen over een ontwrichting van een arbeidsmarkt door studenten iets wat ik TOTAAL niet geloof ....weeral een excuus om Belgische arbeiders/ volk zwart te maken daar waar het niet relevant zelfs nodig opportuun is .

Dat men overal geld te kort komt en heeft en daarom WEERAL belgische slacht offers zoekt en mensen hun kansen ontnemen op een corrupte arbeids markt konden we al vermoeden .

Het zijn niet onze kinderen maar de vrouwen die ( wetenschappelijk bewezen ! ) subliem goed zijn in het LIEGEN dus ook per definitie het bedriegen .

Men mag gerust met de media mij als persoon wijs maken dat onze studenten een arbeidsmarkt ontwrichten maar ik geloof niet dat studenten ( die OOK onderbetaalt worden ) overdreven late uren kloppen in vergelijk men de wijven in onze economie .

Dat de meeste hun vakbond en werkgever of collega arbeider beliegen en bedriegen wist ik al JAREN .

Dat Mieke Vogeld daarom knelpunt beroepen idee/concept lanceerde verbaaste mij dan ook NIETS jaren terug .

Wat me WEL verbaast is dat er zo vele knelpunt beroepen zijn en er meer en meer bijkomen ...mischien HET excuus om goeikoper werkvolk in te voeren en eigen volk nen loer te draaien door reklam te maken dat men NIET de juiste studenten of werkvolk vindt

Als men DACHT dat iemand zoals Duncan in deze propaganda stunt gelooft dat heeft men het echt wel mis .

Voorbeelden genoeg van leugens en bedrog ....JAREN lang wenst men GEEN man aan te werven bij kinderdag verblijven; opvoeding ; les geven ....DUS ni moeilijk dat men KLAAGT over gelijkheid en ongelijke behandelingen & tekorten !

Ik heb kennis van " 5 " scholen die GEEN of AMPER poets personeel kunnen betalen en klagen dat ze geen poets bijstand vinden ...toch sollicitaties genoeg .

Gehandicapten setor ook ; den bouw worden vrouwen ook tegen gehouden in hun aanwerving, zaken vrouwen hebben het ook ni makkelijk , ikke OOK niet en behoorlijk pissig eigenlijk na 12 jaar CORRUPTE arbeids sectoren .

Men doet zelfs tegenwoordig aan moderne slavernij & uitbuiting door bijvoorbeeld te zeggen die man of vrouw voor u deed dit werk VEEL beter om u onder druk te zetten dat je harder werkt ....iets wat bij mij niet meer werkt

Over DEMOTIVATIES gesproken kweekt men armoede en uitbuiting aan en geeft men GEEN kansen aan belgen zodat er meer en meer mensen GEEN arbeids kansen krijgen en zo doende IN kans armoede of armoede belanden .

Ik ken belgen die dagenlijks paar honderd sollicitatie brieven opsturen en steeds ONDER de 10 antwoorden terug ontvangen !!!

Dat men dus de mond houdt over eerlijke aanwervingen en dergelijke want een mens met strafblad wordt tegenwoordig zelfs verplicht opgenomen & iemand zonder een straf blad krijgt GEEN zekerheid of arbeid .

Als men nu denkt jaja maar Duncan heeft misschien zo'n straf blad of laag geschoold ofzo NEEN ! En ik ben dan ook NIET de enige belg die deze problematiek erkent .

Oversten zorgen ervoor dat men mond gesnoert wordt ik niet in de media mag komen , men zegt ah die is labiel of apatisch gek en zo MAAR als ik o zo gek ben dan vindt ik het raar dat er zo vele mensen mij dagenlijks nodig hebben als deeltijdse arbeider en dagenlijks VELE me begrijpen en zeggen ' ja t'is erg , weinig begrip tegenwoordig ' .

Ik ken nog andere wijven vroeger bij mijn sollicitaties in seniorie VAN DIJCK waar ik een 10 tal jaar geleden een klacht indiende omdat da wijf me zei geen lang haar hier in onze seniorie .
Men haar was gewassen en pas geknipt + ik ZAG 4 andere wijven daar werken MET lang haar ....toen ik haar daarover aansprak zei ze ja die mogen dat al lachend .

Over wijven kan ik tot morgen men beklag doen omdat ik dan ook veel zag in de volledige arbeidsmarkt ...als nieuwe man mé nen wijven diplom en andere diploms waar we NIETS mee zijn net zoals een Dutroux die ook diploma monitor had onder andere...men MAAKT dus mensen arm; DE hoofdrede waarom studenten en belgen geen werk vinden is dus te vinden in het liegen en bedriegen van onze eigen staat die enkel luistert naar werkgevers onderling en zelfstandigen een unizo/ OPEN corrupt VLD ....tal van wijven die vroeger vochten voor gelijkheid en nu 'ZELF' ziekenlijk mensen afdanken tijdens sollicitaties....maar WE komen tekorten...WE vinden de juste mensen ni

Als men dacht te denken om zo mijn land hun imago en het volk te kraken zodanig dat men NOG meer volk kan invoeren van oorlogs gebieden en dergelijke dan kent men Duncan nog niet ....doe maar lekker verder met invoeren en ijlen over ons werkvolk en studenten dan zal ik de waarheden openbaren en even assertief bewijzen en % en cijfers brengen en deze staven .
Niet studenten ontwrichten onze arbeids markt maar onze wijven in MEERDERE sectoren .

* Bijgevoegde sub. informatie ik ben geen vrouwen hater en diegene die het mij willen toe schrijven....WELKOM
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 16:33   #2
duncan
Banneling

Standaard

Staats leugenaars ......brrrr ik heb honger en koud & die kindjes hier op straat ook .
Oud 11 september 2007, 16:51   #3
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Te gek voor woorden.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 16:55   #4
duncan
Banneling

Standaard

Dat had ik dan ook verwacht van u Fox

Topic geschreven door een....
Ex - kinderverzorger
Ex-ortho-pedagoog
Ex-monitor
EX-animator/muzikant
EX ......ex ex ex .........exit
Oud 11 september 2007, 16:55   #5
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
[* Bijgevoegde sub. informatie ik ben geen vrouwen hater en diegene die het mij willen toe schrijven....WELKOM
Haten is misschien veel gezegd ... Maar je hebt er precies wel een probleem mee ...

Is't jaloezie ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 16:56   #6
duncan
Banneling

Standaard

Waarheid zei geschiedde :

Onkelinckx gaat NU pas is ne keer bewegen om te kijken of de wet wordt nageleeft ....jaja zever in pakjes .

Vrouwen hé pffff
Oud 11 september 2007, 17:06   #7
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Haten is misschien veel gezegd ... Maar je hebt er precies wel een probleem mee ...

Is't jaloezie ???

Ah zalig de manta ....had ik ook verwacht maar met u is er tenminste een dailoog mogenlijk kan ik ni van iederéén stellen .

Problemen mee ...jaja zéér zekerst SOMS ook al lijkt het niet zo ( logisch WERK dan ook in VROUWEN sector ) maar ik werk dagenlijks met vrouwen jong en oud .

Wekenlijks bij 10 gezinnen poetsen; KEN de diepste geheimen van man en vrouw lief van vele gezinnen en hou dit dan ook voor mezelf .

Mocht ik nu is niet alléén zijn hé Manta dan is het niets maar weetge ik ken verschillende papa's ALLEMAAL bedrogen voor het geld .

Een Amerikaans wijf van iemand die ik ken heeft bvb just haar ontslag gegeven maar ze moet wel volgende week voor de rechter komen in zake scheiding ( DE ZOVEELSTE )

Ja ik heb problemen met leugenachtige wijven die als werkgeversters tegen de overheid liegen en bedriegen en geen werkvolk vinden ja en ik + GANS het opvoedend en verzorgend personeel van vele instellingen en organisaties , ziekenhuizen ...ect .

Vrouwen worden NOG STEEDS ongelijk vergoed per uur ; sommige mannen zoals ik ook maar daar koos ik voor BEWUST .

Nee verre van jaloeziek ofzow gewoon aardig pissig na 12 jaar kans armoede en nu pas zie ik een opening om uit die kans armoede te raken en deze weg neem ik dan ook ten volle op mezelf ; ook bewust .

Oké oké laat het aardige er maar af ...gewoon pissig omdat er zoveel ongeloof is tegenwerking en onbegrip en achterlijke wijven die hun job ni willen doen of kunnen maar wel goed zijn in liegen.

Als ge dat zoals mij +- 8 jaar dag in en uit kunt volhouden om met zo'n soort wijven op te voeden en mee te verzorgen dan kom ik je PERSOONLIJK groeten en een mega grote toert/vla aansnijden voor u want dan ben je per definitie onmensenlijk

Laat ons stellen dat ik mijn 8 jaar verdriet aan het verwerken ben ; zo assertief open en waarheids getrouw mogenlijk .

En weetge ...ik geniet er zelfs van maar soms mag er iets meer humor in mijn geschrijf dat lukt me maar soms ook niet ....zo weetge waar ik gevoelig op ben lol .

Dus ni gefrustreerd of jaloes ...nice 1

Oud 11 september 2007, 17:07   #8
duncan
Banneling

Standaard

Hoeveel mannelijke slaven werken er gratis thuis terwijl de vrouw op café zit/vriendinnen/groot ouders .... ?!

*Ben ni de enige ...even openbaren hé
Oud 11 september 2007, 17:33   #9
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Problemen mee ...jaja zéér zekerst SOMS ook al lijkt het niet zo ( logisch WERK dan ook in VROUWEN sector ) maar ik werk dagenlijks met vrouwen jong en oud .
Wekenlijks bij 10 gezinnen poetsen; KEN de diepste geheimen van man en vrouw lief van vele gezinnen en hou dit dan ook voor mezelf .
Hmmm ... Dan zou de titel dus al even goed : Niet studenten ontwrichten de vrouwenarbeidsmarkt maar onze Duncan ...
Technisch gezien zouden die dames deftig kwaad moeten zijn om de postjes dat jij hen afneemt ... (als je de titel zo bekijkt ...)
Mss alvast eens beginnen met te kijken of het werk wel zo sexe-gerelateerd is ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 11 september 2007, 17:44   #10
duncan
Banneling

Standaard

Niks te technisch gezien WANT technisch gezien heb IK bewijzen ZAT .

Dit wegens de huidige sfeer te Antwerpen + ik KEN zelfs bedrijven waar dit op papier staat dat des betreffende persoon geen werk vindt .

TAL VAN MANNEN hebben hiermee te kampen .

TAL VAN MANNEN worden mishandelt en men spreekt er niet over .

TAL VAN KINDEREN EN MANNEN worden PSYCHISCH agressief benadert en verwaarlozend misbruikt ZONDER dat men er over spreekt .

4 Mannen weet ik die onterrechte vergoedingen betaalde naar hun ex wijf .
2 mannen waar de ex vrouw hun dood reed ....moge ze rusten in vrede want politie deed niets en weten nooit van iets .

Ik ken 3 mannen zoals mij die GEEN werk krijgen of vinden om dezelfde ONGELIJKE geslachts redenen .

IK MERK dat men tekorten kweekt en dat ze maar technisch gezien héél pissig op mij zijn zo ben & blijf ik ook want ik heb genoeg bewijzen verzamelt en genoeg gezien om te weten .

15 bejaarde tehuizen waar 4 mannen geweigert werden wegens UITERLIJKHEDEN of om het geslacht ....ik denk niet dat ik de arbeids markt ontwricht maar die wijven das ZELFS merkbaar in GERECHTELIJKE en RECHTELIJKE dossiers .

Studenten kosten per uur minder dan een wijf en mijn loon per uur is iets meer dan die student zoals vele wijven en we zijn al met 18.000 mensen nu die ONDERBAALT worden omdat ze een vrouwen of mannen job doen .

Trouwens men zegt al jaren dat mannen onhygiënischer zijn maar dat is ook zever want wij smeren niet zo veel dode beesten over ons héén ( make - up ) .
Oud 11 september 2007, 18:00   #11
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Zeg sexist, de connotatie van het woord 'wijven' is al veel langer dan vandaag negatief, meer dan negatief. (Behalve in de Engelse taal.) Gelieve daar op te letten.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 18:02   #12
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Zeg sexist, de connotatie van het woord 'wijven' is al veel langer dan vandaag negatief, meer dan negatief. (Behalve in de Engelse taal.) Gelieve daar op te letten.
Het zegt gewoon heel veel over Duncan himself.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 18:08   #13
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Nee gij zijt de sexist

Meeste wijven mogen ook het woord vent hanteren dus neen !

Kan ik niet op letten omdat ik zo gemaakt werd , sorry
Oud 11 september 2007, 18:09   #14
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Het zegt gewoon heel veel over Duncan himself.
Vult gij anders in hoe ik ben ; dat doe je mischien graag & goed ?!

Oud 11 september 2007, 18:11   #15
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee gij zijt de sexist

Ik verschiet ervan dat jij zo weinig karakter hebt se duncan.
Als iemand anders u zo al kan maken, hebt ge niet veel ruggegraat meegekregen van moeder natuur. Spijtig voor u.

PS : zoekt hier maar eens een post waar het woord 'vent' in voor komt.

Laatst gewijzigd door Duupje : 11 september 2007 om 18:12.
Oud 11 september 2007, 18:11   #16
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee gij zijt de sexist

Het woord vent kwam hier niet ter sprake.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 18:12   #17
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vult gij anders in hoe ik ben ; dat doe je mischien graag & goed ?!

Iemand die niets anders doet dan op 'wijven' afgeven...zegt mij al genoeg.
Oud 11 september 2007, 18:15   #18
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Iemand die niets anders doet dan op 'wijven' afgeven...zegt mij al genoeg.
Tjah dat is uw invulling hé en je moet ook niet lezen hé je mag

Oké oké ik werk graag voor men vrouwtjes overal maar wat ik zag daar kan ik NIET vrouw tegen aan schrijven of zeggen....excuus maar het is zoals het is .

Trouwens ik ken VELE VROUWENLIJKE leerkrachten die de sfeer alles behalve fijn vinden op de al te 'vrouwenlijke' scholen .

Of ik nu graag en dagenlijks werk geen strafblad heb en vele vriendinnen help maakt niet uit want men oordeelt liever DOOR een topc héén om iemand zoals een Duncan te pesten en dit TELKENS weer opnieuw .

Duupje bijvoorbeeld is er ALTIJD als er een dreigend conflict is op HEEL politics en ze is voorstander voor Atheïsten en anarchisten zo merk ik achter de schermen .

NOG IETS WETEN DE MENSEN WAAR DE MEESTE FEMINISTEN OPVOEDEN EN WERKEN ?
Niet dat ik iets heb tegen feminisme maar het valt me wel op dat ZIJ die klagen over gelijkheid ZELF NIET mensen gelijk behandelen en benaderen .

Wat jij ook schrijft of me aansmeert zal ni pakken ;
succes alvast

mvg,
Duncan

Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 18:21.
Oud 11 september 2007, 18:17   #19
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tjah dat is uw invulling hé en je moet ook niet lezen hé je mag
Ik doe wat ik wil idd, niemand die mij zegt wat te doen of niet te doen. Heb jij nu eens heel goed gezien se.
Oud 11 september 2007, 18:26   #20
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeveel mannelijke slaven werken er gratis thuis terwijl de vrouw op café zit/vriendinnen/groot ouders .... ?!

*Ben ni de enige ...even openbaren hé
Halloo ... Dat is ook iets dat je kan omdraaien hé ...
Hoeveel vrouwen "doen het huishouden" terwijl hun man op café zit/vriend(innen)/ ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be