Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2007, 11:49   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Psycho oorlog tegen hindoestanen en allochtonen, 9/11 actie

heden heb ik een psycho oorlog gestart tegen hindoestanen en allochtonen, om 9/11 te herdenken. De hele actie is vreedzaam en motiveert deze groepen om het zelf uit te zoeken en te remigreren uit Nederland.

Kijk op het Kritisch Podium Dewanand voor meer info over deze actie.

Voor de discussie hier in deze topic vragen:

vind u een psycho oorlog tegen allochtonen goed of slecht?

Is het niet beter als wij op actieve wijze werken aan het terug sturen van allochtonen naar hun herkomstlanden desnoods met militaire middelen en trainingen?

De brief bij deze actie aan alle allochtonen staat op genoemde site, je kan meedoen door het te printen of te mailen en te geven aan alle allochtonen die je kent.

help mij om deze actie te laten slagen.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 12:01   #2
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Wat is een psycho-oorlog? Moet je daarvoor hindoestaanse goden in oud-Germaanse godsdiensten opnemen?

Ik denk dat het inderdaad beter is om alle allochtonen terug hun land in te schoppen.
Stap 1: mensen komen uit Afrika, mensen mogen dus nergens anders dan in Afrika wonen.
Stap 2: andere wezens woonden al langer in Afrika, dus zij hoeven niet met die mensen opgescheept te zitten.
Oud 9 september 2007, 12:42   #3
Laya
Minister

Standaard

Vreedzaam terugsturen met militaire middelen... hoe doe je dat?

Vind je brief aan de allochtonen wel grappig, zie mij hem al aan mijn man geven, hij lacht zich een breuk!

Bovenbuur, jij zou de actie enkel aan allochtonen uit Afrikaanse landen richten?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 15:11   #4
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Vreedzaam terugsturen met militaire middelen... hoe doe je dat?

Vind je brief aan de allochtonen wel grappig, zie mij hem al aan mijn man geven, hij lacht zich een breuk!

Bovenbuur, jij zou de actie enkel aan allochtonen uit Afrikaanse landen richten?
Ja, wij komen allemaal uit Afrika, we moeten dus allemaal terug, dat is toch logisch? Maar voor ons woonden er al anderen in Afrika, het is dus ons land niet, dus moeten we ook daar weg. Elk stukje grond is van het eerste plantje wat er stond en zijn nakomelingen tot in de eeuwigheid, amen. En dat ze ons allochtonen maar eens flink aanpakken.

(Voor mensen die een drang voelen om mij op dit plan aan te vallen, lees nog eens heel langzaam mijn beide posts door en denk eens een paar miljoen jaar terug.)

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 9 september 2007 om 15:13.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 21:41   #5
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Een tijdje geleden is hier ook nog zo'n hindoe-fundamentalist actief geweest.

De fakkel doorgekregen of een dubbelnick aangemaakt?

Wel een "leuke" website of beter gezegd een enorme concentratie aan onzin.

ik heb nog steeds buikpijn van het lachen...

Citaat:
Always remember Adolf Hitler as the last Great German leader of Nazi Germany

Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 september 2007 om 21:43.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 22:03   #6
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Niemand wordt terug gestuurd, allochtonen moeten gewoon verdampen in onze culturen en NIET in onze identiteit zoals dat nu gebeurt!!!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 01:29   #7
Vuyschthaemert
Banneling

Standaard

Voor de mensen die willen weten wat er in deze prachige brief aan die allochtonen staat hier de volledige tekst. Echt de moeite van het lezen waard

Citaat:
Delft, 11 september 2007
[SIZE=+2]Hallo allochtoon in Nederland,[/SIZE]
Hierbij wil ik je iets beleefd verzoeken, geheel in jouw belang en omdat ik jou een beter leven gun in je herkomstland.
Ik ben van plan om in de nabije toekomst weg te gaan uit Nederland, omdat het hier zo hard, kil, koud, hatelijk en onleefbaar is. Wist je dat het zelfmoordcijfer onder allochtonen en Surinamers in Nederland bijna 60 procent hoger is dan onder de 'blanken'. Dit komt omdat allochtonen niet gelukkig zijn in dit land en elke dag gediscrimineerd worden. [SIZE=+2]Veel allochtonen lijden aan hartkwalen, diabetes (suikerziekte), rugziekten, psychische stoornissen, zijn al gek, of voelen zich gewoon niet goed, door de dagelijkse ellende hier. [/SIZE]Het klimaat en het weer in Nederland maken je toch ook goed ziek en gestoord, en verlagen je levensgenot. Voel jij je niet elke dag als een soort rat in de val in je eigen betonnen hokje, of moet ik zeggen gevangenis, in dit land. Heb jij niet zelf genoeg van het leven in Nederland, net als mij? Lees dan verder.
Wist je dat het racisme, vreemdelingenhaat, moslimhaat, jodenhaat, xenofobie, nazisme en geweld tegen allochtonen nu vreselijk toegenomen is. De Nederlandse regering is bang om alle cijfers bekend te maken en registreert niet alle racistische problemen en vechtpartijen meer. Er is nu zoveel rassendiscriminatie en geweld in Nederland, dat ik eigenlijk al gisteren weg wilde gaan. Jij toch ook? Wat doen wij toch in Nederland. O ja, ik ben ook allochtoon hoor, een doodgewone hindoestaan, die zo in je buurt kan wonen hoor.
Ik ken zoveel allochtonen die aan zelfmoord denken of die psychische problemen hebben. Mijn Turkse buurman werkt zo hard en hij heeft nu al gezondheidsklachten, terwijl hij pas 29 jaar is. Toch blijven Hollanders klagen dat Turken niet hard werken, gewoon omdat het allemaal racisten zijn. Wat doen wij toch in Nederland, als iedereen ons hier haat, discrimineert en dood wenst.
Denk niet dat jouw herkomstland, zoals Suriname, Turkije, Marokko, Antillen enz. nooit rijk en welvarend kan worden als Nederland en dat jij hierom nooit terug zal kunnen gaan. Nee, de economische groei in Turkije is nu veel hoger dan in de hele Europese Unie. Ook India, China en Brazilie, allemaal landen van kleurlingen, groeien nu met minstens negen procent en zijn over tien jaar de rijkste landen ter wereld. Zij gaan jouw herkomstland dan opbouwen, omdat het mensen van jouw ras zijn. Nederland gaat alleen maar achteruit en wordt elke dag armer en ellendiger. Men pakt toch al je geld af hier, ben je nu al arm of heb je helemaal niets over.
Zie je niet hoe alles nu zo duur is. Je geld en je euro raken zo snel op. Je kan niet eens lekker meer eten of even uitgaan, want het is te duur in Nederland. Wat doe je dan in Nederland? Er is hier geen ontspanning en het is niet meer gezellig. Mensen zijn koud, kil, ruw, hatelijk, onbeleefd, bijna net als 'witte' beesten en klagen alleen over allochtonen en moslims. Wat doen wij nog in Nederland? Ik wil weg, jij toch ook?
Weet je wat allochtoon, kom mee met mij als je echte vriend van God, Krishna of Allah naar Suriname en laten wij dit land samen tot een paradijs maken. Spaar en leef zuinig, om binnen tien jaar weg te gaan uit Nederland. Of ga nu weg als je genoeg geld hebt. Het is niet goed voor onze gezondheid om nog langer in Nederland te wonen. [SIZE=+2]Van al die ellende hier krijg je een beroerte, een hartkwaal, lever problemen, ziekte van Parkinson, dementie op jonge leeftijd, stress, burn out, rugkwaal, maagkwaal, darmkwaal, potentiekwaal, kankerkwaal, of je sterft voortijdig door een hartaanval. [/SIZE]Ik hoor zo vaak dat jonge allochtonen te vaak jong sterven en ben hierom bezorgd om jou. Je kan ook verslaafd raken aan iets door al die problemen. Doe er wat aan, kies voor je gezondheid en ga wonen in een gezelliger land, waar iedereen van je houdt. Hier in Nederland haat men allochtonen nu en ik vind dat heel erg voor jou.
Ok, tot zover, mijn persoonlijke brief aan jou allochtoon.
Leef lang en gelukkig in je eigen herkomstland,
Tot ziens in ons eigen gekleurd paradijs he. Daaag,
W.G.
Dewanand
[email protected]
website: Kritisch Podium Dewanand
http://www.dewanand.com/waction0053.htm

Laatst gewijzigd door Vuyschthaemert : 11 september 2007 om 01:30.
Vuyschthaemert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 07:09   #8
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, wat een onzin.

Niemand zit hier te wachten op nog meer religieus fundamentalisme.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 13:41   #9
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

o ja, niet vergeten he, deze brief aan de allochtoon letterlijk uitprinten en geven aan alle allochtonen in je buurt.

niet klagen, maar doen.

dewanand
hindoe fundamentalist

dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2007, 17:42   #10
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Wat is een psycho-oorlog? Moet je daarvoor hindoestaanse goden in oud-Germaanse godsdiensten opnemen?

Ik denk dat het inderdaad beter is om alle allochtonen terug hun land in te schoppen.
Stap 1: mensen komen uit Afrika, mensen mogen dus nergens anders dan in Afrika wonen.
Stap 2: andere wezens woonden al langer in Afrika, dus zij hoeven niet met die mensen opgescheept te zitten.
Een kinderachtig betoog...Laten we het anders doen, een beetje realistischer: gelijk welke blanke mag in europa komen, of blijven wonen.Zwarten die hier reeds meer dan 250 jaar hun wortels hebben mogen blijven.Moslims moeten allemaal weg, zelfs als hun familie hier sinds 10.000 jaar woont.Kwestie van Staatsveiligheid.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be