![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() heden heb ik een psycho oorlog gestart tegen hindoestanen en allochtonen, om 9/11 te herdenken. De hele actie is vreedzaam en motiveert deze groepen om het zelf uit te zoeken en te remigreren uit Nederland.
Kijk op het Kritisch Podium Dewanand voor meer info over deze actie. Voor de discussie hier in deze topic vragen: vind u een psycho oorlog tegen allochtonen goed of slecht? Is het niet beter als wij op actieve wijze werken aan het terug sturen van allochtonen naar hun herkomstlanden desnoods met militaire middelen en trainingen? De brief bij deze actie aan alle allochtonen staat op genoemde site, je kan meedoen door het te printen of te mailen en te geven aan alle allochtonen die je kent. help mij om deze actie te laten slagen. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is een psycho-oorlog? Moet je daarvoor hindoestaanse goden in oud-Germaanse godsdiensten opnemen?
Ik denk dat het inderdaad beter is om alle allochtonen terug hun land in te schoppen. Stap 1: mensen komen uit Afrika, mensen mogen dus nergens anders dan in Afrika wonen. Stap 2: andere wezens woonden al langer in Afrika, dus zij hoeven niet met die mensen opgescheept te zitten.
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Vreedzaam terugsturen met militaire middelen... hoe doe je dat?
Vind je brief aan de allochtonen wel grappig, zie mij hem al aan mijn man geven, hij lacht zich een breuk! Bovenbuur, jij zou de actie enkel aan allochtonen uit Afrikaanse landen richten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
(Voor mensen die een drang voelen om mij op dit plan aan te vallen, lees nog eens heel langzaam mijn beide posts door en denk eens een paar miljoen jaar terug.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 9 september 2007 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een tijdje geleden is hier ook nog zo'n hindoe-fundamentalist actief geweest.
De fakkel doorgekregen of een dubbelnick aangemaakt? Wel een "leuke" website of beter gezegd een enorme concentratie aan onzin. ik heb nog steeds buikpijn van het lachen... Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 september 2007 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Niemand wordt terug gestuurd, allochtonen moeten gewoon verdampen in onze culturen en NIET in onze identiteit zoals dat nu gebeurt!!!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Voor de mensen die willen weten wat er in deze prachige brief aan die allochtonen staat hier de volledige tekst. Echt de moeite van het lezen waard
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vuyschthaemert : 11 september 2007 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad, wat een onzin.
Niemand zit hier te wachten op nog meer religieus fundamentalisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() o ja, niet vergeten he, deze brief aan de allochtoon letterlijk uitprinten en geven aan alle allochtonen in je buurt.
niet klagen, maar doen. dewanand hindoe fundamentalist |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |