![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Xandee - doet ze het of doet ze het niet? | |||
Goede keuze! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 47,37% |
Slechte keuze! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 36,84% |
Ik volg da ni! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Persoonlijk had ik liever Elsie Morais (amore loce y la luna, ohee ohee) afgevaardigd gezien, maar Xandee is zeker ook een goede afgevaardigde. Wat denken jullie?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part had Natalia moeten winnen. Ze stak met kop en schouders boven de anderen uit, maar werd geboycot omwille van haar VTM-background. Het liedje van Xandee is niet slecht, maar het is geen eurosong-liedje. België zal dan ook niet erg hoog scoren, zéker niet zoals vorig jaar... Elsie Morais moet eerst nog een beetje zanglessen gaan volgen (ik schat zo'n jaar of 15). Over al de rest zal ik me niet eens uitspreken... Pure pulp...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100% akkoord met Raf. Natalia was de beste keuze geweest. De rest is niets om naar huis te schrijven, ook Xandee niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Je zou denken dat na x aantal weken gehak op mijn brein met popperige liedjes en in gerecycleerd zilverpapier verpakte kitch ze me eindelijk met rust zouden laten, maar nee! Iedereens mond schijnt vol te lopen van een debiel Limburgs bijna-koppel, 45 mensen die mij per se wilden bewijzen hoe slecht het wel gesteld is met de muziek in Vlaanderen en de oe-ha-ha van Ben Crabbé. Dat dit hoopje kots samengehouden werd door Bart Peeters maakt het alleen maar frustrerender.. maar dat ze in de persoon van Marcel Vanthilt mij ook nog komen storen in mijn wekelijke Conickx & Van Wijck (waar De Croo zich weer niet kon weerhouden een Belgisch gevoel te willen creëren) die dan nog het hele gedoe relativeert, kwestie van niet uit zijn rol te vallen, dat is erover! Dit topic is dan ook totaal overbodig voor mij, daar mijn braakemmer al is overgelopen.
PS: Moest er eens uit.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() allemaal doorgestoken kaart
xandee komt van sergio en de maffia van studio 100 organiseert het ... barbara dex had overduidelijk het best songfestivallied, samen met natalia |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik had 2 "opperkanshebbers": Xandee en Barbara Dex en Alides.
Ook nog 2 "eventuelers": Roxane en Elsie Moraïs. Als ik dan zie dat 1. Xandee is en 3. Barbara Dex en Alides, dan zeg ik "Olé" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is allemaal gemanipuleerd door de Vlaamse
![]() ![]() ![]() zie maar naar die Xandee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben helemaal niet geinteresseerd in dit soort opgeklopte toestanden en heb het dan ook maar half uit verplichting gevolgd, mijn mening is dus allesbehalve heiligmakend want ik heb maar een beperkt aantal nummers gezien. Naar mijn bescheiden mening was Barbara Dex de beste keuze geweest om naar Eurosong te sturen. Xandee vond ik eigenlijk echt slecht. Mijn persoonlijke favoriet was Amaryllis, goeie muziek en ook goed gezongen maar uiteraard niets voor Eurosong.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who gives a crap.
8) ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() GROOT GELIJK! Echte Vlaamsche Hoogstaande Liederen moesten ze sturen... "En de pompbak is kappot! En de pompbak is kappot!" en van "Viva bomma, pattaate mè sossisse!" Das pas Vlaamsche cultuur en gene multiKul (herinneringkje : altijd alle woorden met de arische K schrijven, zelfs al staat in de vandale met een C, vb : KaKao, ShoKolade, Kultuur, ... ) ![]() Die Kremlin-zender moet weg! Allemaal afvoeren naar Vlaamsche heropvoedingskampen waar ze allemaal leren de letter K te schrijven en "Viva Bomma" zingen... dat moesten ze doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee jaar geleden hebben we diene sergio gestuurd, alleman dacht dat we gingen winnen. Het zal nu van hetzelfde zijn. Waarom sturen wij altijd van die supercommerciele mainstream naar ginder? Hebt ge de tekst van da lieke van xandee al eens gehoord? Ik wel, zo'n tienduizend keer.
Vorig jaar stuurden ze eens iets gewaagder naar ginder, iets dat opviel tussen alle mainstream. Resultaat: op twee punten net niet gewonnen. Soms heb ik de indruk dat de VRT bewust ons van de overwinning wil houden.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Eurosong in het sportpaleis!
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen, dit is geen staatszaak hé!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het staat toch in K&K?
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN