![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Belg koopt almaar meer in buitenlandse shoppingcentra
De omzet van de winkelende Belgen in het buitenland is in vier jaar tijd met 38 procent gestegen tot 500 miljoen euro. Volgens de Vlaamse Confederatie Bouw heeft Vlaanderen snel meer shoppingcentra nodig. (Bron - ombudsdienst hln.be ) Binnekort wer mensen mé geld tekort ....goe dat mijn volk gaat shoppen in het buitenland laat de rest mor betalen ![]() Goed beleid tegenwoordig lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Traduction?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mja
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik koop regelmatig via het internet. Je kan je niet voorstellen hoeveel je daarmee bespaard.
zelfs met de transportkost inbegrepen zijn computeronderdelen uit Duitsland een stuk goedkoper dan lokaal gekochte spullen. Tegenwoordig, met de lage dollarkoers, is het perfect mogelijk, zelfs met de douanekost, om spullen uit de VS te importeren, en met de overschot eens te gaan eten.
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Vlaanderen/ België heeft niet meer gebouwen nodig maar een lagere BTW om deze kapitaalvlucht tegen te gaan. Niet alleen het geld gaat naar het buitenland ( of dit erg is weet ik niet ) maar er gaan ook jobs verloren met alle gevolgen vandien.
![]() |
#6 |
|
![]() Eigen shoppingcentra's eerst ?
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Maar de tijden veranderen en het wordt hoog tijd dat het licht op groen gezet wordt om overal shoppingscentra te laten vestigen waar enigzins vraag naar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou misschien helpen moesten er weer wat meer voedingswinkels bijkomen.
Nu zijn er nog pakweg 12000 over gans belgie tegen 40000 een paar jaar geleden. Dus wie niet weet wat te doen?
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat voor zin heeft dit als je niet aan dezelfde inkoopprijzen van grootwarenhuizen kan inkopen.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan goed zijn, maar je kan me niet rijk noemen. Ik ben maar een gewone arbeider met 2 handen aan zijn lijf, en het kotsbeu uitgezogen te worden door de Belgische staat. En dat, is waarom ik de moeite neem om dingen aan te kopen in het buitenland.
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
No mercy. Zoveel mogelijk zwart. Da's mijn gedacht. Laatst gewijzigd door hurricane : 18 september 2007 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
vb 1 fles Vichy water kost hier 1 euro in de carrefour...en in de Carrefour net over de grens in Frankrijk 0.60 cent..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Geen probleem. Ik heb zelf nog een en ander laten meekomen in de cockpit (toen ik nog vliegende vrienden had, en banknootjes).
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 september 2007 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() Laat ze maar bouwen, is goed voor de werkgelegenheid hier.
maar ik ga wel lekker shoppen in het buitenland omdat het er 1 goedkoper is 2 meer variatie is 3 aangenamer is 4 minder druk is |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Fijn.
De Europese gedachte. Vrij spel van goederen en diensten. Op iets langere termijn gaat La Belgique het wel moeilijk krijgen. |
![]() |
![]() |