![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grotten van Tora-Bora? De mijnenvelden van Cambodja?
Zelf zou ik ooit eens de fundamenten van de tempel van Mardouk willen bezoeken. Die liggen naar het schijnt wel in de tuinen van een paleis van Saddam Hoessein. Zou ik binnengeraken denk je?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 26 september 2007 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Bwa... volgend jaar naar Guantanamo bay... en het jaar nadien op uitstap naar Abu Ghraib... Ik heb mij laten wijs maken dat de groepsuitstappen daar nogal de moeite zijn. Tevens word je er ook op uw wenken bediend.
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 26 september 2007 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgie.......
![]() Ik kan niet naar Duitsland, daar zijn zo streng. Waar kan ik heen, ik kan niet naar Chili, Ik wil niet naar Chili, daar doen ze zo eng. Ik wil niet wonen in Koeweit, Want in Koeweit daar is 't me te heet. En wat Amerika betreft, Dat land bestaat niet echt. Waar kan ik heen, ik kan niet naar Noord-Ierland, Niet naar Noord-Ierland, daar gaat alles stuk. Waar kan ik heen, ik kan niet China, Ik ga niet naar China, dat wordt me te druk. Ik wil niet wonen in Schotland, Want in Scotland daar is het me te nat. En in de USSR, Dat gaat me net te ver. Is er leven op Pluto, Kun je dansen op de maan. Is er een plaats tussen de sterren, Waar ik heen kan gaan. (2x) Waar kan ik heen, ik kan niet naar Cuba, Ik wil niet naar Cuba, dat is me te zoet. Waar kan ik heen, ik kan niet naar Polen, Ik ga niet naar Polen daar gaat het te goed. Ik wil niet wonen in Lapland, Want Lapland daar is het me te koud. En ik ga weg uit Nederland, Want hier ik krijg het benauwd. Is er leven op Pluto, Kun je dansen op de maan. Is er een plaats tussen de sterren, Waar ik heen kan gaan. (2x) Ik heb getwijfeld over Belgie, Omdat iedereen daar lacht. Ik heb getwijfeld over Belgie, Want dat taaltje is zo zacht. Ik stond zelfs in dubio, Maar ik nam geen enkel risico. Ik heb getwijfeld over Belgie. (2x) Belgie, Belgie, Belgie, Bel-gi-e. Is er leven op Pluto, Kun je dansen op de maan. Is er een plaats tussen de sterren, Waar ik heen kan gaan. (2x)
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 26 september 2007 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Naar het Ruhrgebied
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd ... Breng een bezoek aan belgie , binnenkort is het er niet meer
![]() Een beetje zoals pompeï bezoeken voor de uitbarsting of Atlantis voor ze't kwijtraakten ... ![]()
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgend jaar SAT kongres in Kazanlak (Bulgarije)
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.worldisround.com/articles/314017/photo3.html - Is nu een hotel/restaurant ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mi faras ĝin certe...se mi havas timon
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Vuureiland
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noordpool
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik moet nog eens in Moskou raken om met wat mensen te feesten daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Nabije toekomst, tsjernobyl, ietsje verder de top van de mount everest.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang je niet als Saddam te lang blijft hangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slik!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Strafkampen in Siberië, lijkt me wel boeiend
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Goelagtoerisme
Donker manneke ... ![]() http://www.uraltourism.com/perm36-nl.php
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 26 september 2007 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga zaterdag naar Amsterdam. Voor een Hollanderhater is dat erg, héél erg.
![]()
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Hebben nooit bestaan....
![]() ![]() Men kan wel een bezoek brengen aan de radiator-fabrieken waar die verdoemde toestellen gemaakt zijn die die miljoenen doden veroorzaakt hebben... Laatst gewijzigd door sn00py : 26 september 2007 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() She has seen the light ... ![]()
![]() |